AnonymBruker Skrevet 5. august #1 Del Skrevet 5. august - de kutter jo alle episoder før de faktisk er over..? Så talentløst! Flere som irriterer seg? Anonymkode: 571e6...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #2 Del Skrevet 6. august Ingen med samme frustrasjon? Går jo ikke an å se Gossip Girl på Netflix, man mister jo masse når mister de siste øyeblikkene i hver episode! Anonymkode: 571e6...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 7. august #3 Del Skrevet 7. august Så rart. Det skjer ikke på Max vet jeg. Send en melding til Netflix via FB eller en mail, og hør om det kanskje kan være en feil? Har ikke opplevd det på andre serier på Netflix ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #4 Del Skrevet 8. august Har opplevd det samme. Irriterende. Anonymkode: de12e...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSkog Skrevet 10. august #5 Del Skrevet 10. august Jeg hadde problemet med at episodene ble kuttet før de var ferdige da jeg strømmet Max gjennom TV-en (en halvgammel smart TV). Gjennom Apple TV opplever jeg det ikke. Prøv en annen plattform å se om det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå