AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Del Skrevet 5. august 2024 Som denne: Syns det er fint, men er så redd jeg vil bli sett på som barnslig og for gammel for sånne kjoler Anonymkode: 1dcbb...e83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #2 Del Skrevet 5. august 2024 Helt på grensa sånn aldersmessig, men om du har en nett og fin figur er det innafor. Anonymkode: 17e5b...26a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #3 Del Skrevet 5. august 2024 Synes det er fint, jeg. Alder spiller ingen rolle for min del, men nå begynner jeg vel å pushe 40 snart og gir derfor ekstremt sterkt blaffen i hva folk måtte mene om hva jeg har på meg. Anonymkode: 1cfb2...fc9 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #4 Del Skrevet 5. august 2024 Jeg er snart 40 og har noe lignende. Ser absolutt ikke barnslig ut kommer ann på hvordan du styler det, men de ser veldig hverdagslige ut. Anonymkode: 617c2...31a 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #5 Del Skrevet 5. august 2024 Du er på ingen måte for gammel for selekjole! Jeg er tidlig i 40-årene og bruker både selekjole og seleshorts. Passform, farge og materiale har selvsagt mye å si for hvor barnslig det blir seende ut, men også hva du velger å kombinere det med. Den på bildet kunne jeg fint gått med selv, og ville kombinert den med f.eks en enkel hvit t-skjorte og svarte chunky loafers i lær. Denne varianten ville jeg derimot ikke gått med, da jeg synes skjørtdelen blir for barnslig for meg, samme hva jeg hadde kombinert den med: Anonymkode: a50b7...ee0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #6 Del Skrevet 6. august 2024 Neineinei, ikke gjør det. Anonymkode: b6551...a10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #7 Del Skrevet 6. august 2024 Snekkerkjole er Harry. Hadde det da jeg var liten på 80-tallet. Anonymkode: 54253...9c3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 6. august 2024 #8 Del Skrevet 6. august 2024 Personlig synes jeg selekjole og selebukse ikke passer på noen over 10 år. Får "skilt 50-åring med sprek hårsveis og artige klær"-vibber. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #9 Del Skrevet 6. august 2024 19 hours ago, AnonymBruker said: Du er på ingen måte for gammel for selekjole! Jeg er tidlig i 40-årene og bruker både selekjole og seleshorts. Passform, farge og materiale har selvsagt mye å si for hvor barnslig det blir seende ut, men også hva du velger å kombinere det med. Den på bildet kunne jeg fint gått med selv, og ville kombinert den med f.eks en enkel hvit t-skjorte og svarte chunky loafers i lær. Denne varianten ville jeg derimot ikke gått med, da jeg synes skjørtdelen blir for barnslig for meg, samme hva jeg hadde kombinert den med: Anonymkode: a50b7...ee0 Ser ut som noe til et barn, ja. Anonymkode: 69908...11f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #10 Del Skrevet 6. august 2024 Synes det er kjempefint. Ikke barnslig i det hele tatt. Men høye støvletter til blir det også litt 60-tallet. Absolutt en klassikker ❤️ Anonymkode: 5be85...1d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 6. august 2024 #11 Del Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Som denne: Syns det er fint, men er så redd jeg vil bli sett på som barnslig og for gammel for sånne kjoler Anonymkode: 1dcbb...e83 Veldig stygt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 7. august 2024 #12 Del Skrevet 7. august 2024 Synes det er veldig fint. Har flere selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #13 Del Skrevet 7. august 2024 Synes det er fint med riktig styling 😊 Jeg er 38 og har ingen selekjoler, men selebukse bruker jeg rett som det er! Anonymkode: 72a81...606 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #14 Del Skrevet 8. august 2024 Om du har musefletter også den dagen så ja Men ellers så synes jeg ikke det blir barnlig. Den var fin! Anonymkode: 1b1a2...d5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 15. august 2024 #15 Del Skrevet 15. august 2024 Helt greit, men du må være typen til det. Og den typen er det ikke så mange som er. Men veldig kult på de som er! Søkeord: gamine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå