AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Del Skrevet 5. august 2024 Inspirert av annen tråd ang aldersforskjell. Kvinne 27, blir 28 om noen måneder som har datet en mann på 22 i ca 2 mnd. (5.5 år mellom oss) Vi er begge studenter og møtes via felles studievenner, vi vil begge reise å oppleve livet. Har ikke noen plan om barn i nærmeste fremtid og ihvertfall ikke før 33-34. Pleier egt ikke å bry meg mye om hva andre tenker, men ift dette har jeg vært veldig usikker. Største usikkerhet ligger i at jeg ikke ønsker å gjøre noe som kan skade han på noen måte, f.eks negative reaksjoner, å stå I veien for hans selvutvikling osv.. vet dette er en samtale som egentlig burde holdes mellom oss, men hadde vært fint med innspill. Anonymkode: e7966...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #2 Del Skrevet 5. august 2024 Han er alt for ung i hodet. Man er ikke ordentlig utviklet før man er 25 Anonymkode: 5ac27...1a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #3 Del Skrevet 5. august 2024 Er han så skjør altså? Hvordan kan det skade en mann i 20 årene og ha en kjæreste i 20 årene? Da burde det være krise for min 12 år yngre mann 😅 Anonymkode: 16c90...6a8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #4 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er alt for ung i hodet. Man er ikke ordentlig utviklet før man er 25 Anonymkode: 5ac27...1a2 Så ingen kjæreste før man er 25? Man kan ta avgjørelser som utdannelse, boligkjøp, barn ect, men ikke kjæreste... Anonymkode: 16c90...6a8 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #5 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så ingen kjæreste før man er 25? Man kan ta avgjørelser som utdannelse, boligkjøp, barn ect, men ikke kjæreste... Anonymkode: 16c90...6a8 Med andre under 25, selvfølgelig. Anonymkode: 5ac27...1a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 5. august 2024 #6 Del Skrevet 5. august 2024 Så lenge dere begge vil hverandres beste er det vel ikke noe særlig problem? Er dere heldige er dere samkjørt i lang tid. Eller ihvertfall til du er 33-34... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 5. august 2024 #7 Del Skrevet 5. august 2024 Dere er begge over 20 og aldersforskjellen er ikke mer en 5,5, synes det er godkjent jeg. I tillegg så virker det jo som om dere er på samme sted i livet med tanke på at dere begge er studenter og har et ønske om å reise og vente med barn. Hadde vært noe annet om du var 35 og han var 18 ikke ferdig med videregående og du var verpesyk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #8 Del Skrevet 5. august 2024 På generell basis så hadde jeg ikke gått for en så mye yngre mann med tanke på det å stifte familie. Nå kjenner jeg han ikke så jeg kan jo ta feil, men han kan fint vente til han er 40 med å ville få barn. Mange menn kjenner ikke like mye på tidspresset som det vi kvinner gjør. Innen han er klar for barn er du kanskje allerede for gammel. Jeg er i tidlig overgangsalder og er 38. Jeg er så utrolig glad jeg ikke ventet til jeg var 35 med å prøve å stifte familie. Anonymkode: cb1df...2ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. august 2024 #9 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Største usikkerhet ligger i at jeg ikke ønsker å gjøre noe som kan skade han på noen måte, f.eks negative reaksjoner, å stå I veien for hans selvutvikling osv.. vet dette er en samtale som egentlig burde holdes mellom oss, men hadde vært fint med innspill. Min umiddelbare tanke når jeg leser dette er at det mest skadelige du står i fare for å gjøre er å overdrive aldersforskjellen og behandle ham son et barn du må passe på, ikke den likestilte voksne han er. Dere er begge voksne, santykkende mennesker på omtrent samme sted i livet - ikke lag problemer av noe som i utgangspunktet ikke er det. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #10 Del Skrevet 5. august 2024 34 minutter siden, AnonymBruker said: Inspirert av annen tråd ang aldersforskjell. Kvinne 27, blir 28 om noen måneder som har datet en mann på 22 i ca 2 mnd. (5.5 år mellom oss) Vi er begge studenter og møtes via felles studievenner, vi vil begge reise å oppleve livet. Har ikke noen plan om barn i nærmeste fremtid og ihvertfall ikke før 33-34. Pleier egt ikke å bry meg mye om hva andre tenker, men ift dette har jeg vært veldig usikker. Største usikkerhet ligger i at jeg ikke ønsker å gjøre noe som kan skade han på noen måte, f.eks negative reaksjoner, å stå I veien for hans selvutvikling osv.. vet dette er en samtale som egentlig burde holdes mellom oss, men hadde vært fint med innspill. Anonymkode: e7966...51d Da jeg var 19 ble jeg samboer med ei på 26. Det funka jo det, hun hadde issues men det hadde ikke noe med aldersforskjellen å gjøre. Anonymkode: 7e0d2...a76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #11 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): På generell basis så hadde jeg ikke gått for en så mye yngre mann med tanke på det å stifte familie. Nå kjenner jeg han ikke så jeg kan jo ta feil, men han kan fint vente til han er 40 med å ville få barn. Mange menn kjenner ikke like mye på tidspresset som det vi kvinner gjør. Innen han er klar for barn er du kanskje allerede for gammel. Jeg er i tidlig overgangsalder og er 38. Jeg er så utrolig glad jeg ikke ventet til jeg var 35 med å prøve å stifte familie. Anonymkode: cb1df...2ed Har aldri vært viktig for min del med biologiske barn og har aldri følt noe sterkt behov for det, det ville isåfall vært om en partner en dag hadde ønsket dette sterkt. Tror livet mitt kommer til å være like fint uten. Anonymkode: e7966...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #12 Del Skrevet 5. august 2024 Noen flere? Anonymkode: e7966...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 5. august 2024 #13 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han er alt for ung i hodet. Man er ikke ordentlig utviklet før man er 25 Anonymkode: 5ac27...1a2 Han kan være mer moden/velutviklet enn TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #14 Del Skrevet 5. august 2024 norw skrev (23 minutter siden): Han kan være mer moden/velutviklet enn TS Tror kommentaren er rettet mot studiene om ferdigstilling av frontallappen og teorien om at den kan være ferdigstilt så sent som rundt 24-25. Noe som også har vært en bidragsfaktor til hvorfor jeg spør om innspill. Men av nysgjerrighet. Er kommentaren en tolkning av meg? Anonymkode: e7966...51d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #15 Del Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Inspirert av annen tråd ang aldersforskjell. Kvinne 27, blir 28 om noen måneder som har datet en mann på 22 i ca 2 mnd. (5.5 år mellom oss) Vi er begge studenter og møtes via felles studievenner, vi vil begge reise å oppleve livet. Har ikke noen plan om barn i nærmeste fremtid og ihvertfall ikke før 33-34. Pleier egt ikke å bry meg mye om hva andre tenker, men ift dette har jeg vært veldig usikker. Største usikkerhet ligger i at jeg ikke ønsker å gjøre noe som kan skade han på noen måte, f.eks negative reaksjoner, å stå I veien for hans selvutvikling osv.. vet dette er en samtale som egentlig burde holdes mellom oss, men hadde vært fint med innspill. Anonymkode: e7966...51d for en syk verden vi lever i som får deg til å tro at dette er galt Anonymkode: fe957...689 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 6. august 2024 #16 Del Skrevet 6. august 2024 FrøkenMånestråle skrev (6 timer siden): Dere er begge over 20 og aldersforskjellen er ikke mer en 5,5, synes det er godkjent jeg. I tillegg så virker det jo som om dere er på samme sted i livet med tanke på at dere begge er studenter og har et ønske om å reise og vente med barn. Hadde vært noe annet om du var 35 og han var 18 ikke ferdig med videregående og du var verpesyk. 👍🏻👍🏻 enig- ingenting galt fra ts sin side. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #17 Del Skrevet 6. august 2024 Hvor skal KG være malen for om man passer sammen eller ikke? Anonymkode: eb538...3b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #18 Del Skrevet 6. august 2024 13 hours ago, AnonymBruker said: Han er alt for ung i hodet. Man er ikke ordentlig utviklet før man er 25 Anonymkode: 5ac27...1a2 Kvinner oppfører seg jo som ustabile og irrasjonelle 13-åringer til de er langt oppi 50-årene. Kan man ikke ligge med damer da før de er 60? Anonymkode: 122e0...c25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 6. august 2024 #19 Del Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tror kommentaren er rettet mot studiene om ferdigstilling av frontallappen og teorien om at den kan være ferdigstilt så sent som rundt 24-25. Noe som også har vært en bidragsfaktor til hvorfor jeg spør om innspill. Men av nysgjerrighet. Er kommentaren en tolkning av meg? Anonymkode: e7966...51d Var en generell kommentar, mange som ikke skjønner at menn kan utvikle seg raskere, ha mer i toppetasjen i yngre alder osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #20 Del Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor skal KG være malen for om man passer sammen eller ikke? Anonymkode: eb538...3b6 Var mest for å få innspill fra utenforstående Anonymkode: e7966...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå