AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Del Skrevet 5. august 2024 Ja, så gjorde jeg endelig den genistreken å vaske barnas klær uten å sjekke lommene og der var det visst noe papir så nå er klærne full av papir støv... Noen gode råde til å fjerne det? Tenkte å tørke det og bruke en slik klesrulle å få det av? Men kanskje noen har noen bedre råd? Anonymkode: c83c5...b94 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #2 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, så gjorde jeg endelig den genistreken å vaske barnas klær uten å sjekke lommene og der var det visst noe papir så nå er klærne full av papir støv... Noen gode råde til å fjerne det? Tenkte å tørke det og bruke en slik klesrulle å få det av? Men kanskje noen har noen bedre råd? Anonymkode: c83c5...b94 Tørk helt og bruk klesrulle. Vreng lommene og fjern hver minste papirbit. Vask alt en gang til. Jeg glemmer stadig papir i lommer så dette kan jeg! 😄 Anonymkode: 13fbd...a4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #3 Del Skrevet 5. august 2024 Glemte en ting: Sjekk trommel og inne i gummibelgen om det ligger igjen papir før du vasker på nytt. Anonymkode: 13fbd...a4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #4 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (På 5.8.2024 den 17.58): Ja, så gjorde jeg endelig den genistreken å vaske barnas klær uten å sjekke lommene og der var det visst noe papir så nå er klærne full av papir støv... Noen gode råde til å fjerne det? Tenkte å tørke det og bruke en slik klesrulle å få det av? Men kanskje noen har noen bedre råd? Anonymkode: c83c5...b94 Velkommen i den klubben for papirvaskere! Like fortvilende hver gang papir havner i vaskemaskina. Sikkert altfor sent, men ikke tørk klærne, men legg dem i vann, og prøv å skylle det ut, for hånd. Lofilteret og avløpsslangen gikk tett her, og maskina måtte byttes da også slangen inni maskinen var tett. Tørket klærne, og støvsugde bort det meste første gangen. Deretter brukte jeg tape og fikk bort det meste etterpå. Senere har jeg sett at å legge tøyet i bløt i vann og skylle gjør at papiret ikke fester seg så godt og blir lettere å få bort. Har vært papirlommetørkle jeg har drevet og vasket sammen med mørkt tøy. Anonymkode: 1dc57...b80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #5 Del Skrevet 11. august 2024 Jeg gjør dette med kleenex hele tiden, og svarte klær. Jeg tørker de, rister, og tar det som er igjen med sånn rull, men det meste ristes ut. Anonymkode: d01d6...6bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #6 Del Skrevet 12. august 2024 Det finnes dummere ting en kan gjøre. Som å vaske fargerik frotte sammen med mørk fleece. Har jeg hørt at noen har gjort. Et par ganger. Anonymkode: 26750...ae7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iia Skrevet 13. august 2024 #7 Del Skrevet 13. august 2024 Har gjort det jeg også. Hvis klærne kan tørkes i trommel, løser det seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #8 Del Skrevet 13. august 2024 Bare Vask det på nytt. Enkelt og greit. Anonymkode: 7786a...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå