AnonymBruker Skrevet 7. august #61 Del Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Wegovy gir deg mindre matlyst, ikke høyere forbrenning, så jeg skjønner ikke hvordan det skal løse problemet ditt. Dersom fastlegen har foreslått Wegovy betyr det at du er kraftig overvektig og at du spiser mer enn du forbrenner. Jeg tror ingenting på at du spiser så lite som skriver her, og ikke går ned i vekt. PSOC eller ei. Tell kalorier eller vær ærlig med deg selv om hvor mye du faktisk får i deg. Hvis du ikke vil telle kalorier kan du i stedet notere ned hver eneste matvare og drikke du får i deg ila en uke og regne ut sånn omtrent hvor mye du får i deg en normal dag. Anonymkode: 53274...160 Tro hva du vil ,man er ikke kraftig overvektig med bmi på rundt 28 jeg vet eksakt hva jeg spiser selv om jeg ikke teller kalorier . Anonymkode: 5f7d5...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august #62 Del Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tro hva du vil ,man er ikke kraftig overvektig med bmi på rundt 28 jeg vet eksakt hva jeg spiser selv om jeg ikke teller kalorier . Anonymkode: 5f7d5...985 Da jeg hadde en BMI på 28, veide jeg 75 kg. Så er enig med deg, det er ikke kraftig overvekt. Var overvektig ja, men det var ikke kraftig. Anonymkode: 7bb36...fc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august #63 Del Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Da jeg hadde en BMI på 28, veide jeg 75 kg. Så er enig med deg, det er ikke kraftig overvekt. Var overvektig ja, men det var ikke kraftig. Anonymkode: 7bb36...fc8 Gikk du ned mye ?. Anonymkode: 5f7d5...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august #64 Del Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Gikk du ned mye ?. Anonymkode: 5f7d5...985 11 kg på 10 uker😃 veide meg idag siden det er lenge siden sist. Gått ned 1,5 kg til. Men har brukt lang tid på de. Anonymkode: 7bb36...fc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #65 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): 11 kg på 10 uker😃 veide meg idag siden det er lenge siden sist. Gått ned 1,5 kg til. Men har brukt lang tid på de. Anonymkode: 7bb36...fc8 Så flink kan jeg spørre hva du spiste 8g hvor mange måltid ?:) Anonymkode: 5f7d5...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #66 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så flink kan jeg spørre hva du spiste 8g hvor mange måltid ?:) Anonymkode: 5f7d5...985 Jeg fastet fra 19-11, spiste helt vanlig mat, men modererte meg. Før kunne jeg spise tre kjøttkaker og en pølse. Tenkte meg om, og spiste kanskje halvparten av det istede. Spiste ikke søtt og byttet ut potetgull med popcorn. Det ble to måltid de fleste dagene, men var jeg ekstra sulten en dag, ble det tre 😃 Anonymkode: 7bb36...fc8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #67 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg fastet fra 19-11, spiste helt vanlig mat, men modererte meg. Før kunne jeg spise tre kjøttkaker og en pølse. Tenkte meg om, og spiste kanskje halvparten av det istede. Spiste ikke søtt og byttet ut potetgull med popcorn. Det ble to måltid de fleste dagene, men var jeg ekstra sulten en dag, ble det tre 😃 Anonymkode: 7bb36...fc8 Tusen takk for svar:) Anonymkode: 5f7d5...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #68 Del Skrevet 9. august 10 kg på 7 uker her nå 🥳 har ligget på 1200-1400 kcal om dagen. Veier ALT. Stålkontroll. Det tok 2 dager før vekta raste ned. Anonymkode: 4b724...d1b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 9. august #69 Del Skrevet 9. august Fullt mulig! Kutt ut flytende kalorier og raske karbohydrater. Spis mindre porsjoner enn du tror du trenger. Spis langsomt 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #70 Del Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): 10 kg på 7 uker her nå 🥳 har ligget på 1200-1400 kcal om dagen. Veier ALT. Stålkontroll. Det tok 2 dager før vekta raste ned. Anonymkode: 4b724...d1b Kan du si hva du spiser da? Anonymkode: 91498...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #71 Del Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kan du si hva du spiser da? Anonymkode: 91498...36e Frokost 2 knekkebrød. 15 gram ymse pålegg på hvert knekkebrød. Masse agurk, paprika. 3 glass vann. 130 kcal. lunsj 3 knekkebrød. 15 gram ymse pålegg på hvert knekkebrød. Agurk, paprika, vann. 200 kcal. Mellommåltid: en banan middag: 7-800 kcal. Her må du bare veie og regne. Anonymkode: 4b724...d1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #72 Del Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (På 6.8.2024 den 12.57): Er veldig småspist så tror det kan bli vanskelig å komme opp i 1200 kalorier Anonymkode: 5f7d5...985 Selv en treåring behøver 1200 kcal, så om du er overvektig så får du i deg langt mer enn 1200 kcal om dagen… du bør være ærligere med deg selv. Anonymkode: 6bf4b...174 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #73 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Selv en treåring behøver 1200 kcal, så om du er overvektig så får du i deg langt mer enn 1200 kcal om dagen… du bør være ærligere med deg selv. Anonymkode: 6bf4b...174 Somsagt ja jeg spiste mer før men både i svangerskapet og etterpå så harbjeg slitt med å få I meg nok kalorier .nå kommer jeg ikke over 1000 kalorier engang. Anonymkode: 5f7d5...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #74 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Somsagt ja jeg spiste mer før men både i svangerskapet og etterpå så harbjeg slitt med å få I meg nok kalorier .nå kommer jeg ikke over 1000 kalorier engang. Anonymkode: 5f7d5...985 Men da vil du jo gå ned i vekt uten å gjøre videre anstrengelser, det sier seg selv... Anonymkode: 6dc5e...85c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #75 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Somsagt ja jeg spiste mer før men både i svangerskapet og etterpå så harbjeg slitt med å få I meg nok kalorier .nå kommer jeg ikke over 1000 kalorier engang. Anonymkode: 5f7d5...985 Om det faktisk stemmer, så bør du lett klare å gå ned 10 kg på 7-8 uker.. Jeg tviler faktisk sterkt på at du sliter med å få i deg over 1000 kcal. Anonymkode: 6bf4b...174 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #76 Del Skrevet 10. august Carnivore Anonymkode: 2c9e3...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #77 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Carnivore Anonymkode: 2c9e3...12e Luft i magen🙃 Anonymkode: 7bb36...fc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #78 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Carnivore Anonymkode: 2c9e3...12e Teit kommentar Anonymkode: 5f7d5...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #79 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Om det faktisk stemmer, så bør du lett klare å gå ned 10 kg på 7-8 uker.. Jeg tviler faktisk sterkt på at du sliter med å få i deg over 1000 kcal. Anonymkode: 6bf4b...174 Det stemmer ja ,men har pcos så jeg går ikke like raskt ned som andre. Anonymkode: 5f7d5...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #80 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Luft i magen🙃 Anonymkode: 7bb36...fc8 Hva er poenget med den kommentaren . Anonymkode: 5f7d5...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå