Gå til innhold

Dere som KUN har internett (valgt bort tvpakke..)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

829 for fiber. Veldig dyrt, men har ikke mulighet til å velge noe annet her jeg bor. Kjipt at selskapene kan ha monopol. Det burde vært som strøm.

 

Anonymkode: 3d4c2...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke. Men vi har det raskeste vet jeg. Både mannen, de to eldste barna og jeg selv gamer så. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

950kr for fiber og mesh bokser. Prøvde mesh bokser fra annen leverandør først, men de funket dårlig, så måtte velge abonnement med mesh bokser gjennom leverandør. Har endelig kjempebra nett her på landet med de boksene i tillegg. 

Anonymkode: cb86f...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Hvilket du aldri trenger.

Anonymkode: 0ecee...fef

Mange som trenger høyeste hastigheten på fiber, jo. Jeg makser hastigheten rett som det er, og det er digg å ikke vente i evigheter på store filer. ~100 GB+

Anonymkode: be07f...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Internettilbudet er veldig forskjellig fra sted til sted, og til og med bygning til bygning.

Dette må du undersøke litt på egen hånd. Gå inn hos flere leverandører og se om de kan levere til deg. Det er langt i fra alle steder i Norge hvor det er fiber tilgjengelig.

Anonymkode: be07f...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler vel rundt 700 i måneden for Internett, og hvis vi legger til alle strømmeabonnement, er vi nok på rundt 1200,- i måneden. Sparer lite på å ikke ha kanaler, men vi brukte jo heller aldri kanalene da vi hadde de. Strømmer kun, og har de fleste - Viaplay, Max, Netflix, Tv2 Play og Disney+. Mamma betaler for Disney da, hun betaler for et år omgangen og hele familien bruker den 😊

Anonymkode: 83956...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

 Strømmer kun, og har de fleste - Viaplay, Max, Netflix, Tv2 Play og Disney+. Mamma betaler for Disney da, hun betaler for et år omgangen og hele familien bruker den 😊

Anonymkode: 83956...47a

Oppgraderer du TV2 play får du Disney+ med på kjøpet, så du vet. Sparer noen få kr :) 

Anonymkode: cb86f...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler 509,- for 150/150 med fast IP-adresse hos Viken Fiber. Betalte egentlig 240 kroner mer, men ringte de og sa jeg vurderte å bytte til 5G. Da satt de ned prisen mot at jeg bandt meg i 12 måneder. Så nå er det bare å ta en telefon i året for å spare nærmere 3000 kroner. Godt betalte minutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

130 for 100/100 linja, men gode avtaler via sameiet

Anonymkode: c4bf5...70d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler 859,- for telenors hybridfiber, som er det eneste tilgjengelige. Skal etter planen få fiber fra Altibox snart, med en gunstig tilbudspris.

Har ikke hatt tv siden det sist var en håndfull kanaler tilgjengelig via kabel et sted jeg leide for mange år siden. Har aldri savnet det heller. Har litt flere strømmetjenester enn strengt tatt nødvendig, siden jeg har vært snill og delt med et utflytta barn, men nå skal jeg stramme inn der også og bare beholde et par, for så å aktivere de andre når jeg vil "binge" noe som bare finnes der.

Anonymkode: afdc9...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fiber fra altibox, mener vi bet 779 mnd., men det dekkes av jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke brukt lineær-TV på nærmere 15 år. Nei takk til reklame. 80/80 fiber til ca. 200,-.  

Anonymkode: f2661...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fiber fra global Connect. Ringer dem en gang i året og minner dem på at Telenor gir meg tilbud på ca halve prisen i ett år om jeg bytter, og får «kampanjepris» som er halv pris mot 12 mnd binding. Så jeg betaler 450 kr for 100/100. (Som i praksis  blir gratis siden arbeidsgiver dekker opp til 500 kr for bredbånd)
 

men vi har alle sportspakkene og de fleste strømmetjenestene (den dyreste til Strim), Netflix og Disney +. I tillegg til Spotify. Så bruker nesten 2000 kr/mnd på abbomementer 🙈🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...