Gå til innhold

Israels troverdighet der de seier de ønsker fred er BULLSHIT

Proaktiv

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Amossa said:

Hvorfor skulle da hele verden, inklusive Israels allierte (USA og Storbritannia) fordømme handlingen som de ytterliggående sionistene gjennomførte nylig?  Jo, fordi ingen mener at moskeen er jødenes hellige plass.  

Og forresten, hvorfor så opptatt av muslimer?  Jødene i Israel utgjør 74% av befolkningen, muslimer 18%, kristne 1,9% og resten andre.  På Gaza blir det stadig færre kristne .  I 2007 var der ca 3000 kristne, og nå er under 1000 igjen.  De har ikke rømt pga. muslimene, men pga. Israels blokade og de stadige israelske bombetoktene.  

Har du enda ikke forstått at denne krigen handler om land - ikke religion?  

Hvis du mener Kristne og Jøder, og generelt alle etniske og religiøse minoriteter rømmer fra Arabiske og Muslimske land med noen få hederlige unntak pga. Israel er du virkelig langt nede i hullet.

Det handler om land, men det handler også om religion. Det radikale Islam er besatt av å konvertere, ødelegge og erobre verden. Du trenger egentlig bare å se på hvordan det står til med f.eks Koptiske Kristne i Libanon, Egypt og så videre for å forstå tegningen.

Som vanlig nekter den gjenge pro-Palestiner å innse at siden den heier på antageligvis er verdens verste kolonimakt per dags dato.

image.thumb.png.e6dd6e481dab10f181b55edb9d39c3c1.png

Vi har altså gått fra rundt 1 million jøder i muslimske og arabiske land ca 1948 til omtrent 0 nå. Om du vil snakke om folkemord og etnisk rensing kan man kanskje begynne der?

Eller skal vi snakke litt om Kristnes rettigheter i Midt-Østen?

Persecution Of Christians In The Middle East

Although nearly every country in the Middle East has a minority Christian population, persecution of the Christian communities in the region continues unabated. The degree of discrimination varies from one country to another but the Christians in such countries are often isolated. Although such was not the case in the past, the demise of the Ottoman Empire and the First World War was followed by an increased level of violence against the Christians in the Middle East. The situation has worsened in the current times especially after the rise of the ISIS. Thus many political figures and organizations have termed the persecution of Christians by ISIS as a genocide.

Det er to hederlige unntak hvor Kristne ikke blir forfulgt i Midt-Østen, Israel og Jordan. Begge landene er nær konstant i problemer med Palestinere. Hva sier det deg?

Endret av Anonio
  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Islam er en ondskapsfull ideologi som ødelegger alle land og samfunn det gjennomsyrer. Jeg forstår ikke hvorfor nordmenn er så pro-Palestina når stemningen i de fleste land i Europa er helt motsatt.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonio skrev (40 minutter siden):

Hvis du mener Kristne og Jøder, og generelt alle etniske og religiøse minoriteter rømmer fra Arabiske og Muslimske land med noen få hederlige unntak pga. Israel er du virkelig langt nede i hullet.

Det handler om land, men det handler også om religion. Det radikale Islam er besatt av å konvertere, ødelegge og erobre verden. Du trenger egentlig bare å se på hvordan det står til med f.eks Koptiske Kristne i Libanon, Egypt og så videre for å forstå tegningen.

Som vanlig nekter den gjenge pro-Palestiner å innse at siden den heier på antageligvis er verdens verste kolonimakt per dags dato.

image.thumb.png.e6dd6e481dab10f181b55edb9d39c3c1.png

Vi har altså gått fra rundt 1 million jøder i muslimske og arabiske land ca 1948 til omtrent 0 nå. Om du vil snakke om folkemord og etnisk rensing kan man kanskje begynne der?

Eller skal vi snakke litt om Kristnes rettigheter i Midt-Østen?

Persecution Of Christians In The Middle East

Det er to hederlige unntak hvor Kristne ikke blir forfulgt i Midt-Østen, Israel og Jordan. Begge landene er nær konstant i problemer med Palestinere. Hva sier det deg?

Har du tall på Israel også?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Anonio said:

"Lebanon has the highest proportion of Christians of any Middle Eastern country, estimated to be between 37% and 43%."

Måtte kun korrigere litt i misinformasjonen.

Oman har forøvrig grunnlovsfestet relgionsfrihet for kristne( Sett at det ikke bryter med noen lover)

Endret av Bigote
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Bigote said:

"Lebanon has the highest proportion of Christians of any Middle Eastern country, estimated to be between 37% and 43%."

Oman har forøvrig grunnlovsfestet relgionsfrihet for kristne( Sett at det ikke bryter med noen lover)

Ja, Libanon har noen kristne, hvordan står det til med de?

Du unngikk spørsmålet ved å skrive noe jeg allerede hadde skrevet.

Oman har 6% Kristne, og om du tror det står bra til med de er du naiv.

Oman Restricted

Overview:
The Sultanate of Oman is less restrictive than its neighbors on the Arabian Peninsula. There are a limited number of church buildings, and the few Omani Christians in the country usually meet covertly and carefully discuss their faith because of the risk of persecution from family, community and government.

Major Religion:
Nearly all Omanis are Muslims, including about 70 percent Ibadi Muslims, with the remainder a mix of Sunni and Shiite Muslims.

Persecutor:
Family members and communities pressure those who convert from Islam to Christianity, and the government intervenes if Christian converts become well known or are viewed as a source of shame in their community.

Det går altså strålende i landet hvor man har det i 'grunnloven' som nær sagt ingen følger. Slutt med hvitvaskingen. 

Endret av Anonio
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bigote skrev (4 timer siden):

Libanon var jo et kristen land med en kristen majoritet og vestlige demokratiske verdier helt til de islamistiske nabolandene sendte "flyktninger" dit, akkurat det samme kommer til å skje med Israel hvis man ikke får tatt knekken på denne motbydelige ideologien.

Islamistene kommer ikke til å gi seg før de har fått kontroll over Israel, første gangen de invaderte Jerusalem så smekket de opp en moskee på jødenes helligste sted. Disse tullingene tror at de har et religiøst og historisk krav på områdene.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, FryNor said:

Libanon var jo et kristen land med en kristen majoritet og vestlige demokratiske verdier helt til de islamistiske nabolandene sendte "flyktninger" dit, akkurat det samme kommer til å skje med Israel hvis man ikke får tatt knekken på denne motbydelige ideologien.

Islamistene kommer ikke til å gi seg før de har fått kontroll over Israel, første gangen de invaderte Jerusalem så smekket de opp en moskee på jødenes helligste sted. Disse tullingene tror at de har et religiøst og historisk krav på områdene.

Jo da.

Jeg er enig i hva du sier i forhold til ideologien til Islamistene... Grunnen til at jeg påpeker dette er at Islamister ikke representerer den vanlige muslim i hele Midtøsten og at det finnes flere eksempler på at muslimer kan eksistere sammen med kristne uten konstant  forfølgelse og vold.

Folk må lære seg å skille mellom mentalitet og terrorisme... De kristne i Jordan, Libanon, Qatar, Irak, Syria osv. vil aldri ha et grunnlag til å bli likt av de som er dypest inn i den Islamske tro.. Gir det derimot et grunnlag til å demonisere de som passivt ikke liker dem? Nei.

At muslimer svartmales på overfladisk fakta som kan føre til mistolkning av handlingene til majoriteten er et aspekt jeg liker svært dårlig med debatten her inne... Ta heller Islam på det de fortjener kritikk for som for eksempel kvinnesyn... 

2 hours ago, Anonio said:

Ja, Libanon har noen kristne, hvordan står det til med de?

Du unngikk spørsmålet ved å skrive noe jeg allerede hadde skrevet.

Oman har 6% Kristne, og om du tror det står bra til med de er du naiv.

Oman Restricted

Det går altså strålende i landet hvor man har det i 'grunnloven' som nær sagt ingen følger. Slutt med hvitvaskingen. 

Libanon har et betydelig  antall kristne og kirker. Og kalle ca 40% av en befolkning "noen" skjønner jeg meg ikke på med mindre du prøver å vri et narrativ. I følge en jeg kjenner i Libanon er det for øvrig relativt fredelig selv om gruppene ikke liker hverandre i forhold til tro om man skal generalisere... Er det ulovlig og ikke like noen? Nopp

Det du søkte deg opp i forhold til Oman sier ikke i mot noe av det jeg poengterte eller har sagt tidligere.

Endret av Bigote
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Bigote said:

Jo da.

Jeg er enig i hva du sier i forhold til ideologien til Islamistene... Grunnen til at jeg påpeker dette er at Islamister ikke representerer den vanlige muslim i hele Midtøsten og at det finnes flere eksempler på at muslimer kan eksistere sammen med kristne uten konstant  forfølgelse og vold.

Folk må lære seg å skille mellom mentalitet og terrorisme... De kristne i Jordan, Libanon, Qatar, Irak, Syria osv. vil aldri ha et grunnlag til å bli likt av de som er dypest inn i den Islamske tro.. Gir det derimot et grunnlag til å demonisere de som passivt ikke liker dem? Nei.

At muslimer svartmales på overfladisk fakta som kan føre til mistolkning av handlingene til majoriteten er et aspekt jeg liker svært dårlig med debatten her inne... Ta heller Islam på det de fortjener kritikk for som for eksempel kvinnesyn... 

Libanon har et betydelig  antall kristne og kirker. Og kalle ca 40% av en befolkning "noen" skjønner jeg meg ikke på med mindre du prøver å vri et narrativ. I følge en jeg kjenner i Libanon er det for øvrig relativt fredelig selv om gruppene ikke liker hverandre i forhold til tro om man skal generalisere... Er det ulovlig og ikke like noen? Nopp

Det du søkte deg opp i forhold til Oman sier ikke i mot noe av det jeg poengterte eller har sagt tidligere.

Poenget ditt var at det var bra for kristne i Oman fordi det står i grunnloven. Fakta er noe helt annet, basert på masse info fra amnesty og andre.

At du ‘kjenner noen i libanon’ går ikke akkurat fakta i sømmene. Palestinerne hjalp islamister å gjennomføre kupp i landet, og nå er det store flertallet kristne under press.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Anonio said:

Poenget ditt var at det var bra for kristne i Oman fordi det står i grunnloven. Fakta er noe helt annet, basert på masse info fra amnesty og andre.

At du ‘kjenner noen i libanon’ går ikke akkurat fakta i sømmene. Palestinerne hjalp islamister å gjennomføre kupp i landet, og nå er det store flertallet kristne under press.

Jeg snakker om Oman i forhold til forfølgelse... Dette siterte jeg fra ditt innlegg... Jeg har da aldri påstått at Kristne i Oman har like rettigheter.. Bare at det er grunnlovsfestet relgionfrihet i landet.. Og at Libanon har et betydelig antall kristne (40%) som du ikke svarte for deg i forhold til til egen påstand at det kun er " noen"... Du står fritt for å trekke tilbake det sistnevnte basert på tall..

At en betydelig andel av palestinere (sett i helhets-bildet) hjelper islamister i Libanon skulle jeg gjerne sett kilder på?. Informer i hvilken grad de 40% av kristne er lagt under press av Palestinere ;) )

Jeg ønsker meg et ordentlig bildet på det hele.. Ikke basert på "en google-artikkel sier dette"

PS: Når jeg nevner vennen min fra Libanon bruker jeg ikke han som en eksakt kilde.. Kun for at det finnes nyanser i forhold til folk som lever i dette i forhold til journalistene du forholder deg deg til i artiklene på google.

Slenger ved en kilde i forhold til forfølgelse som opplysning: https://snl.no/forfølgelse

Endret av Bigote
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Anonio said:

og nå er det store flertallet kristne under press.

De er vel ikke lenger et flertall? Har lest de er under 20% nå, andre steder står det 30%. Jøder finnes det knapt igjen. Wikipedia sa det var 29 stykker igjen.
Muslimene er i flertall i Libanon. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Madame Butterfly said:

De er vel ikke lenger et flertall? Har lest de er under 20% nå, andre steder står det 30%. Jøder finnes det knapt igjen. Wikipedia sa det var 29 stykker igjen.
Muslimene er i flertall i Libanon. 

At muslimer er i flertall i Libanon er virkelig ikke et ukjent fenomen. Det tror jeg ikke brukeren du siterte er uenig i engang:fnise:

Om du derimot påstår at det kristne flertallet ikke er under press ser jeg meg 100% enig i påstanden basert på at det ikke var noen som helst kilder som understreker dette ;) 

Endret av Bigote
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Bigote said:

Om du derimot påstår at det kristne flertallet ikke er under press

Sier ikke at de kristne ikke er under press, sier bare at de ikke lenger er i flertall
Det finnes kun estimat, og ingen skikkelig telling om Libanon. 

«Note that the following percentages are estimates only. As the last Lebanese census was conducted in 1932, it is difficult to have precise population estimates.

Lebanon has the highest proportion of Christians of any country in the Middle East, but exact size of this population has been disputed for many years. One estimate of the Christian share of Lebanon's population, as of 2012, was 40.5%.[17] And more recently, in 2018 the CIA World Factbook estimated that Christians constituted 33.7%[18] of Lebanon's population.[19][20]»

Så siste estimat i Wikipedia var 33%, har tidligere lest at det per dd er nede under 20%. Kanskje det var i en podcast. Dette er ingen phd, kravet tilbkilder for å chatte på KG, er ikke skyhøyt.

Denne damen har førstehånds kjennskap til islam i Libanon og mange fortellinger om hva som skjedde med landet da PLO og Yasser Arafat fikk fotfeste i Libanon. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Bigote said:

Grunnen til at jeg påpeker dette er at Islamister ikke representerer den vanlige muslim i hele Midtøsten og at det finnes flere eksempler på at muslimer kan eksistere sammen med kristne uten konstant  forfølgelse og vold.

Hvor? Hva er flere eksempel? Flere er mer enn et par….. 🤔 Jeg kan ikke komme på et eneste eksempel. 
Til og med i islamske nabolag i europeiske byer er det konstant forfølgelse og vold. Kjenner en familie i en europeisk by, som ikke var velkommen i sin egen gate. Det var ikke pent. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 hours ago, Bigote said:

Jeg snakker om Oman i forhold til forfølgelse... Dette siterte jeg fra ditt innlegg... Jeg har da aldri påstått at Kristne i Oman har like rettigheter.. Bare at det er grunnlovsfestet relgionfrihet i landet.. Og at Libanon har et betydelig antall kristne (40%) som du ikke svarte for deg i forhold til til egen påstand at det kun er " noen"... Du står fritt for å trekke tilbake det sistnevnte basert på tall..

At en betydelig andel av palestinere (sett i helhets-bildet) hjelper islamister i Libanon skulle jeg gjerne sett kilder på?. Informer i hvilken grad de 40% av kristne er lagt under press av Palestinere ;) )

Jeg ønsker meg et ordentlig bildet på det hele.. Ikke basert på "en google-artikkel sier dette"

PS: Når jeg nevner vennen min fra Libanon bruker jeg ikke han som en eksakt kilde.. Kun for at det finnes nyanser i forhold til folk som lever i dette i forhold til journalistene du forholder deg deg til i artiklene på google.

Slenger ved en kilde i forhold til forfølgelse som opplysning: https://snl.no/forfølgelse

Dette er litt av problemet. Du tror at fordi det er 'religionfrihet' i et land som Oman at det ikke pågår forfølgelse av Kristne, og når folk kommer med kilder på det motsatte nekter du for at det er faktum. Da er det kildene som er feil, journalistene som er feil. Er du immun mot andre meninger enn dine egne? Hva med litt andre kilder, eller er disse også skrevet av journalister du ikke mener har rett?

How are Christians persecuted in Oman?

Converts from Islam to Christianity face pressure from family and society to recant their new faith – in part, because of Oman’s strong clan mentality. This can include physical, mental and emotional abuse, job loss, family expulsion, disinheritance and losing custody of their children. Converts are likely to be socially ostracised and lose the financial support of their family, as well as the necessary connections to find a job. Most Omani converts therefore keep their new faith hidden. 

Despite the freedom given to expatriates, there are caveats. As part of the government’s tight control of public life, all religious organisations must be registered with the authorities. Church services are strictly monitored to record any political statements and if any Omani nationals are attending, and evangelistic activities among Muslims are forbidden. The online activities of both Christians and churches can also come under the scrutiny of the authorities.

Oman’s government continued to strictly monitor and keep a tight grip on the Christian community in the country, especially Omani believers who converted from Islam, and expatriate Christians involved with the convert community. This has led to several incidents during the past year.

Du bør virkelig lese deg litt opp om den Libanesiske borgerkrigen og Palestinske organisasjoners involvering.

Lebanese Civil War

However, the country's Muslim minority was still relatively large, and the influx of thousands of Palestinians—first in 1948 and again in 1967—contributed to Lebanon's demographic shift towards an eventual Muslim majority. Lebanon's Christian-dominated government had been facing increasing levels of opposition from Muslims, pan-Arabists, and a number of left-wing groups. To this end, the Cold War exerted a disintegrative effect on the country, closely linked to the political polarization that preceded the 1958 Lebanese crisis. Christians mostly sided with the Western world while Muslims, pan-Arabists, and leftists mostly sided with Soviet-aligned Arab countries.[9]

Fighting between Lebanese Christian militias and Palestinian insurgents (mainly from the Palestine Liberation Organization) began in 1975 and triggered the establishment of an alliance between the Palestinians and Lebanese Muslims, pan-Arabists, and leftists.

Du forstår tydeligvis verken Arabisk eller Sovjetisk destabiliserings-politikk, og vet heller tydeligvis veldig lite om Palestinske organisasjoners involvering i samtlige kupp og opprør rundt Israel. Før de gjorde det i Libanon, prøvde de på det samme i Jordan.

The PLO's strength grew, and by early 1970, leftist groups within the PLO began calling for the overthrow of Jordan's Hashemite monarchy, leading to violent clashes in June 1970. Hussein hesitated to oust them from the country, but continued PLO activities in Jordan culminated in the Dawson's Field hijackings of 6 September 1970. This involved the Popular Front for the Liberation of Palestine (PFLP) seizing three civilian passenger flights and forcing their landing in the Jordanian city of Zarqa, where they took foreign nationals as hostages and blew up the planes in front of international press.

Denne konstante hvitvaskingen av Palestinere og deres organisasjoner er en av grunnene til at det stille flertallet ikke tar pro-Palestinere seriøst. Dere klarer ikke ta innover dere historie og feil fra deres egen side og skylder alt på Israel og Jøder. Fakta er at Arabere og Muslimer har både etnisk renset og drept langt flere mennesker enn Israel en gang er i nærheten av, ofte med stor støtte fra Palestinske organisasjoner. 150.000 mennesker ble drept i den Libanesiske borgerkrigen, det store flertallet av de var kristne sivile, 1.5 millioner av de ble fjernet eller måtte dra fra stedene de bodde. Er dette med i regnskapet når du kjemper for Palestinske rettigheter?

Det virker i det store og hele som nesten samtlige pro-Palestinere er en gjeng med hyklere som nekter å ta innover seg at folkene de støtter har stor historikk med fundamentalister og terrorister. Alt kan ikke hele tiden være Israels feil. Palestinere er det siste folket i verden som skal belære noen om hvordan det er å bli fjernet fra sine land, når de selv har bidratt til det samme i Jordan, Libanon, Egypt og på Vestbredden.

Det er noe historieløst over folk som går i tog for et folk som nekter å legge fra seg Ak-47'en og å drive med fundamentalistisk Islamistisk okkupasjonskrig i hele regionen.

Endret av Anonio
  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Anonio said:

Dette er litt av problemet. Du tror at fordi det er 'religionfrihet' i et land som Oman at det ikke pågår forfølgelse av Kristne, og når folk kommer med kilder på det motsatte nekter du for at det er faktum. Da er det kildene som er feil, journalistene som er feil. Er du immun mot andre meninger enn dine egne? Hva med litt andre kilder, eller er disse også skrevet av journalister du ikke mener har rett?

Jeg er imun mot din mening til du klarer å vise til hvilken grad av Palestinere som forfølger kristne i Libanon per dags dato.. Det er fremdeles ingenting av det du skriver som motsier noe jeg har påstått og det at du begynner å trekke Sovjetunionen inn i dette viser at du trekker dette helt ut på viddene i din søken på å undergrave meg..

Det er litt komisk å være vitne til at du har gått berserk på søkemotorene i dette tilfellet. Du utaler deg tydligvis om veldig mye du har lite peiling på basert på at du justerer meningene dine etter nesten hvert innlegg. Jeg bare nevnte at Libanon  har 40 % Kristne og vipps et par innlegg senere sitter du plutselig å leser deg opp arabisk og sovjetisk destabiliserings politikk i en debatt som omhandler noe helt annet.. haha. :fnise:

(Om du faktisk har hatt god kjennskap til arabisk og sovjetisk destabiliseringspolikk fra før så trekker jeg den siste setning tilbake i forrige avsnitt... Tviler sterkt på dette) 

Det eneste som er konstant er din sterke vilje til å generalisere, sværte og undergrave HELE Palestina og deres befolkning og de som støtter dem. Skal man trekke ned majoriteten av den arabiske rasen ned i søla og?? Ingen jobb er stor nok for Anonio Dette blir litt for Ku Klux Klan for min del og jeg orker virkelig ikke å diskutere med deg da dette er tåpelig..

For debattens skyld setter jeg deg på blokk siden det spores av grovt i diskusjonene med deg.... Les deg opp trådens tema hvis du er i tvil..

Slenger på denne artikkel:

https://www.dragonmetrics.com/confirmation-bias/

Endret av Bigote
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bigote said:

Jeg er imun mot din mening til du klarer å vise til hvilken grad av Palestinere som forfølger kristne i Libanon per dags dato.. Det er fremdeles ingenting av det du skriver som motsier noe jeg har påstått og det at du begynner å trekke Sovjetunionen inn i dette viser at du trekker dette helt ut på viddene i din søken på å undergrave meg..

Det er litt komisk å være vitne til at du har gått berserk på søkemotorene i dette tilfellet. Du utaler deg tydligvis om veldig mye du har lite peiling på basert på at du justerer meningene dine etter nesten hvert innlegg. Jeg bare nevnte at Libanon  har 40 % Kristne og vipps et par innlegg senere sitter du plutselig å leser deg opp arabisk og sovjetisk destabiliserings politikk i en debatt som omhandler noe helt annet.. haha. :fnise:

(Om du faktisk har hatt god kjennskap til arabisk og sovjetisk destabiliseringspolikk fra før så trekker jeg den siste setning tilbake i forrige avsnitt... Tviler sterkt på dette) 

Det eneste som er konstant er din sterke vilje til å generalisere, sværte og undergrave HELE Palestina og deres befolkning og de som støtter dem. Skal man trekke ned majoriteten av den arabiske rasen ned i søla og?? Ingen jobb er stor nok for Anonio Dette blir litt for Ku Klux Klan for min del og jeg orker virkelig ikke å diskutere med deg da dette er tåpelig..

For debattens skyld setter jeg deg på blokk siden det spores av grovt i diskusjonene med deg.... Les deg opp trådens tema hvis du er i tvil..

Palestinere forfølger i stor grad Kristne i Libanon per dags dato, ofte via sitt medlemskap i Hezbollah, men som sagt, du virker som om du kun ser Gaza fra 8. oktober og utover. Ingenting annet betyr noe. Om du vet så lite om Palestinske organisasjoner utenfor Palestina så bør du ikke uttrykke deg så generaliserende om hvor stakkarslige Palestinere er.

Som vanlig kun hersketeknikk. Det er for øvrig heller ikke 40% Kristne i Libanon, det var det ved siste census, moderne tall sier alt fra 20-35%. Hvorfor har det gått ned med flere millioner tror du?

Litt typisk folk i din kategori blokkerer du folk når de ikke er enige i ditt standpunkt, derfor kommer aldri rørsla du er en del av videre.

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Relatert til trådens tema, tenkte at denne kanskje kunne være av interesse. 
Tema: hvordan Hamas lurer vesten. Det dreier seg om dobbeltkommunikasjon, der man preker jihad og Israels utslettelse beregnet på et arabisktalende publikum, mens retorikken som retter seg mot vestlige går mer på antikolonialisme, rettferdighet og våpenhvile. Skrevet av statsviter Khalid Salih:

https://www.gp.se/ledare/gastkronika/sa-manipulerar-hamas-demonstranter-i-vast.c082eb3b-98b8-42d9-8920-1e2ceb28193d

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacteria skrev (23 timer siden):

Relatert til trådens tema, tenkte at denne kanskje kunne være av interesse. 
Tema: hvordan Hamas lurer vesten. Det dreier seg om dobbeltkommunikasjon, der man preker jihad og Israels utslettelse beregnet på et arabisktalende publikum, mens retorikken som retter seg mot vestlige går mer på antikolonialisme, rettferdighet og våpenhvile. Skrevet av statsviter Khalid Salih:

https://www.gp.se/ledare/gastkronika/sa-manipulerar-hamas-demonstranter-i-vast.c082eb3b-98b8-42d9-8920-1e2ceb28193d

Nå er vel trådens tema Israels kommunikasjon......

Endret av Pippi Lotta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...