AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #41 Del Skrevet 17. august 2024 At du har holdt ut så lenge i Finnmark er jo utrolig! Anonymkode: 4652c...1ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 17. august 2024 #42 Del Skrevet 17. august 2024 Du skriver at du er lei av å bo i nord. Men når jeg leser nærmere ser det mer ut til at det er byen/stedet du bor på og jobben din der, du er lei av. Hvorfor tror du dette blir bedre om du flytter til sør? Selv bor jeg i Lofoten. Skal jeg reise til utlandet, så er det både langt og dyrt. På den andre siden er naturen her mye vakrere og mer mangfoldig enn noen andre steder jeg kjenner. Den korte avstanden til hav og fjell kan de i sør bare drømme om. Det koster å bo alle steder, men spesielt i de største byene. Fordelen for oss i nord er at vi gjerne får tak i større tomter, og slipper å bo i små krypinn. For meg betyr også været mye. Hos meg har sommeren i år vært fantastisk, og jeg er glad jeg bor så nær havet at jeg kan spasere ned i fjæra for en dukkert. Det er det svært mange i sør som ikke kan, i alle fall ikke om de ikke er rikinger. Å flytte er et viktig valg. Tenk godt over hva som er viktig for deg og dine. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #43 Del Skrevet 21. august 2024 Amossa skrev (På 17.8.2024 den 20.12): Du skriver at du er lei av å bo i nord. Men når jeg leser nærmere ser det mer ut til at det er byen/stedet du bor på og jobben din der, du er lei av. Hvorfor tror du dette blir bedre om du flytter til sør? Selv bor jeg i Lofoten. Skal jeg reise til utlandet, så er det både langt og dyrt. På den andre siden er naturen her mye vakrere og mer mangfoldig enn noen andre steder jeg kjenner. Den korte avstanden til hav og fjell kan de i sør bare drømme om. Det koster å bo alle steder, men spesielt i de største byene. Fordelen for oss i nord er at vi gjerne får tak i større tomter, og slipper å bo i små krypinn. For meg betyr også været mye. Hos meg har sommeren i år vært fantastisk, og jeg er glad jeg bor så nær havet at jeg kan spasere ned i fjæra for en dukkert. Det er det svært mange i sør som ikke kan, i alle fall ikke om de ikke er rikinger. Å flytte er et viktig valg. Tenk godt over hva som er viktig for deg og dine. Her er jeg en kort spasertur unna å bade i havet, og en like kort tur hvis jeg vil gå en fjelltur. Her i Molde er vi nærme både havet ,skogen og fjellet. Men jeg enig i at det ser vakkert ut på bildene jeg har sett av Lofoten. Det er et drømmested for meg. Anonymkode: 52d95...524 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå