Gå til innhold

Tenåringsgutter og nakenhet.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Til dere som har tenåringsgutter, ser dere dem helt nakne noen gang?jeg har en sønn på 15 som ikke dekker seg til noe mer for meg nå enn da han var sju. Han kan gå naken ut fra badet etter han har dusjet osv. Det virker som han ikke tenker over at han nå ser ut som en mann når han er naken. Men det behøver vel ikke være noe problem. Er det litt uvanlig, eller er det vanlig blant gutter på hans alder å ikke vær sjenrt i forhold til moren sin?

hallo, forklar gutten at nå må han kle seg før han viser seg. Blotting er dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:overrasket:

Det var da drøyt synes jeg. Mener du virkelig at det skal regnes som blotting hvis en går naken fra badet til rommet i sitt eget hjem?

Skrevet

:overrasket::overrasket::hoho:

Vil tørre å påstå at du kanskje er en smule ømfintlig for nakenhet??

Han er i sitt eget hjem, og går mellom to rom!

Jeg ser ikke problemet med dette i det hele tatt. :)

Gjest Gjest_Mann 45_*
Skrevet

Jeg vil ikke si at det er unormalt at sønnen din ikke er sjenert for deg. Det er vel mange som blir sjenert for foreldrene sine når de kommer i puberteten, men det gjelder ikke alle. For min egen del var jeg ikke sjenert for at moren min skulle se meg naken da jeg var i tenårene. Hun gjorde heller ikke noe for å unngå å se meg naken. Moren min hadde derimot bestandig truse eller et håndkle på seg på vei til og fra badet. Jeg må innrømme at jeg smugkikka på henne gjennom nøkkelhulllet på badet flere ganger. Jeg var jo utrolig nyskjerrig på damer i den alderen, og det var jo lenge for internett og satelitt TV.

Skrevet

Jeg synes det er kjempebra at sønnen din har en slik holdning og et slikt synspunkt på nakenhet, og at han er såpass "åpen" ovenfor deg.

Jeg vokste selv opp med venninder og kompiser som var sånn "Haha, du lar vel fo f*** ikke morra di se'rei naken?"- holdning..

Men synes det er kjempebra at sønnen din er slik =)

Noen er født blyge og liker ikke at folk ser kroppen dems, og andre er ikke slik (og tenker ikke på offentlig nakenhet nå altså :P )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...