AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Del Skrevet 5. august 2024 Hvem gleder du deg mest til å se på øyafestivalen? Jeg gleder meg mest til Jack White. Han var jo ikke planlagt når jeg kjøpte ukes pass men jeg har vært fan i årevis så det var en gledelig nyhet at de fikk han som erstatning for Queens of the Stone Age. Anonymkode: 24fe5...ceb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #2 Del Skrevet 6. august 2024 Er det ingen her inne som skal på øyafestivalen og gleder seg til noen spesielle artister? Anonymkode: 24fe5...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 6. august 2024 #3 Del Skrevet 6. august 2024 Artistene til Øyafestivalen frister ikke. Ingen jeg føler for å se/høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #4 Del Skrevet 6. august 2024 Skulle egentlig ikke på øya i år, men har kjøpt fredagsbillett for å se Jack White. ❤️ Anonymkode: 4c10b...f6a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #5 Del Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skulle egentlig ikke på øya i år, men har kjøpt fredagsbillett for å se Jack White. ❤️ Anonymkode: 4c10b...f6a Det var en gledelig overraskelse at han skulle spille 😄 Anonymkode: 24fe5...ceb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #6 Del Skrevet 6. august 2024 Janina1 skrev (15 minutter siden): Artistene til Øyafestivalen frister ikke. Ingen jeg føler for å se/høre. Øya har en god del artister som ikke er så kjente, litt sære og satser på mange norske artister i tillegg. Er en god del av de som ikke frister meg heller, men the kills, pj Harvey, janelle monae og Jack White synes jeg det er vært å få med seg. Er noen andre også som også er ok. Jeg drar på øya fordi jeg bor i Oslo, da krever det veldig lite av meg og de har ikke aldersgrense så jeg kan gå sammen med ungdommen. Men viss det var kun artist lineup som bestemte årets musikk festival ville jeg valgt en annen. Eller nå ville jeg uansett fått med meg fredagen da jack White spiller. Men orginalt skulle det jo være Queen of the stone age. Anonymkode: 24fe5...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 6. august 2024 #7 Del Skrevet 6. august 2024 I år blir det ingen konserter, festivaler. Jeg hadde lyst til å dra på Waterboys enten i Nederland eller Alicante, men jeg fikk ikke ut fingeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #8 Del Skrevet 6. august 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Det var en gledelig overraskelse at han skulle spille 😄 Anonymkode: 24fe5...ceb Veldig! Snart 12 år siden sist, så det blir bra. 🥰 Anonymkode: 4c10b...f6a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #9 Del Skrevet 6. august 2024 Øya er en av få norske festivaler med respektabel line-up. Jeg skal ikke siden jeg ikke får kommet meg til Oslo i år, men kunne tenkt meg å sett Andre 3000, PJ Harvey, The National, Jorja Smith, Big Thief, Veronica Maggio, Yussef Dayes. Og så er Øya et veldig bra sted for å oppdage nye artister. Anonymkode: a5866...0be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 8. august 2024 #10 Del Skrevet 8. august 2024 Lurer på hvor mange som gikk på André 3000-konserten og forventa noe helt annet enn de fikk. 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå