Gå til innhold

Mulig å trene voksen, uoppdragen hund (vanskelig rase)? Særlig når det gjelder adferd rundt barn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 9/3/2024 at 12:30 PM, AnonymBruker said:

Tusen hjertelig takk til alle som har tatt seg tid til å svare! Vi har trent på samme måte som Maren i Fra bølle til bestevenn fra han var liten av, men stoppet opp da det ikke ga effekt som ønskelig. Han har vært utrolig reaktiv fra vi fikk han som 8 uker, så føler noe må være genetisk samt at rasen som nevnt er kjent for å ikke orke å trene lydighet (helt sant, det står i infoen om hunderasen). Så ja, har gitt han opp og det har selvfølgelig ikke bedret situasjonen. 

Har blitt motivert av å lese det alle dere skriver, og vi skal ta kontakt med en hundetrener☺️

Anonymkode: 684f0...74d

Ser at denne TV-serien blir nevnt flere ganger i tråden. Husk at det er en TV-serie laget for underholdning, så den viser jo kun en brøkdel av selve treningen.

Jeg vil anbefale Marens nettkurs "Hverdagslydig+", der går hun mer i dybden på ulike temaer, samt hun viser videoer av praktisk trening. Man kan også sende inn spørsmål til Q and A episoder. Koster 350 kr i måneden. Jeg har hatt god nytte av videoene hennes selv om jeg ikke har problemhund selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...