Gå til innhold

Rate my Tinder-profil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 17.44):

Nr 2, 4 og 6 .. red flag for min del. 

Anonymkode: a9c5c...87d

Ekspander  

Denne er jo interessant, fordi du mener at både det å være seriøs eller useriøs er red flag. Viser hvor vanskelig det er å nå igjennom online.

Anonymkode: a346b...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 15.30):

Siden du åpenbart ikke er ute etter et seriøst forhold, men bare litt sex/kos, hadde jeg sveipet deg bort. Men mulig det fungerer for damer som også bare er ute etter sex.

Anonymkode: 5285c...4dc

Ekspander  

Det er bare et av valgene som handler om useriøst forhold. Interessant hvordan du leser dine egne forventninger inn i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.8.2024 den 8.20):

Nei, det har du ikke. Helt egenprodusert. Ikke noe som er funnet på et googlesøk. Tilbakemeldingene fra dem som sveiper høyre er at den er unik.

Ekspander  

Du kjørte på med denne ja. Det var tøft gjort basert på tilbakemeldingene du har fått 👍

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 16.05):

Jeg hadde sveipet venstre av to grunner; hele profilen er for mye, og forteller meg at du er en som mener du er veldig morsom, - den typen mennesker blir fort slitsomme. Det andre er at du er åpen for useriøse forhold.
Jeg er utelukkende ute etter en seriøs mann for et seriøst forhold. 

Anonymkode: b89e3...933

Ekspander  

Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 5.8.2024 den 8.20):

Nei, det har du ikke. Helt egenprodusert. Ikke noe som er funnet på et googlesøk. Tilbakemeldingene fra dem som sveiper høyre er at den er unik.

Ekspander  

Har sett flere lignende jeg også. Sveipet alle til venstre. Du tror du er unik og morsom, men dessverre

Anonymkode: ba41d...5fb

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 17.06):

Nei. Synes ikke dette var bra. Jeg tenker at menn som drar damer ikke trenger å skrive dette. Når jeg var singel og på tinder var det bildet som avgjorde om jeg sveipet til høyre 99% av gangene. Om jeg hadde lest dette så hadde jeg sveipet til venste selv om du var kjekk.

Ut i fra det du skriver virker du som en gutt som vil at jenten skal ta initiativ til kontakt istedenfor å gå for det du vil ha. Det er turn off for min del. Du forteller ingenting om deg selv. Bare at du er litt passiv og vil at jenten skal velge hva du skal gjøre videre.. noe som er helt ok, om det er en bestemt dame du vil ha. Du bare utelukker veldig mange andre damer ved å gjøre det.

Mitt tips. Skriv heller en artig setning om deg selv. 

Anonymkode: 95332...32a

Ekspander  

Da er jo bio ikke noe for deg uansett.

Endret av pressplay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Lyser desperat og veldig på tilbudssiden. Litt sånn "bruk meg slik du vil, her er jeg for deg". Hadde vært nesten vanskeligere for meg å ta initiativ når jeg føler at du er så "på". Litt mindre press om du heller hadde beskrevet litt hvem du er og hva du er på utkikk etter.

Anonymkode: 19a44...228

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 5.8.2024 den 8.37):

Lyser desperat og veldig på tilbudssiden. Litt sånn "bruk meg slik du vil, her er jeg for deg". Hadde vært nesten vanskeligere for meg å ta initiativ når jeg føler at du er så "på". Litt mindre press om du heller hadde beskrevet litt hvem du er og hva du er på utkikk etter.

Anonymkode: 19a44...228

Ekspander  

Enig. Hadde vært bedre med en kort setning ala «jeg liker turer i fjellet og elsker katter» 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Fjompenisse skrev (På 5.8.2024 den 8.25):

Du kjørte på med denne ja. Det var tøft gjort basert på tilbakemeldingene du har fått 👍

Ekspander  

Problemet er jo at man bare får tilbakemeldinger fra dem som allerede er positive. Dem man ikke får kontakt med aner man ikke hva synes. Når man er på Tinder føler man seg som en teletjeneste for andre. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 5.8.2024 den 8.27):

Har sett flere lignende jeg også. Sveipet alle til venstre. Du tror du er unik og morsom, men dessverre

Ekspander  

Dette er KG på sitt beste! En polemikk som egentlig er helt umulig å motbevise der man strekker på sannheten eller forteller noe som ikke er sant bare for å vinne en argumentasjon og et ønske om å trykke en annen ned. Du er selvfølgelig i din fulle rett til å mene at bioen ikke er morsom, men jeg tviler sterkt på at du har lest lignende. Skjønt, lignende er jo et definisjonsspørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 5.8.2024 den 8.53):

Dette er KG på sitt beste! En polemikk som egentlig er helt umulig å motbevise der man strekker på sannheten eller forteller noe som ikke er sant bare for å vinne en argumentasjon og et ønske om å trykke en annen ned. Du er selvfølgelig i din fulle rett til å mene at bioen ikke er morsom, men jeg tviler sterkt på at du har lest lignende. Skjønt, lignende er jo et definisjonsspørsmål.

Ekspander  

Tro meg, den er langt fra så unik som du tror. 
Det er mange lignende profiltekster både på Tinder og Happn, selv om de ikke er helt identiske. 

Anonymkode: ab00c...631

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at TS tror han er unik med den dølle teksten. Du ville blitt overrasket om du satte menn på Tinder en periode, dere tror alle dere er unike. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 5.8.2024 den 8.53):

Ekspander  

Men hvis du er så sikker på at du er så unik, hvorfor oppretta du tråden i det hele tatt?

Anonymkode: db5fa...d61

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 5.8.2024 den 14.45):

Men hvis du er så sikker på at du er så unik, hvorfor oppretta du tråden i det hele tatt?

Anonymkode: db5fa...d61

Ekspander  

Fordi det ikke handler om hvorvidt den er unik eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 14.39):

Det er vanskelig å skrive en god Tinderprofil, og sannsynligvis har bildene mer å si. Jeg har prøvd å være kreativ og skille meg ut, så vil gjerne høre hva dere tenker om denne Tinder-bioen. Vil den bedre eller ødelegge inntrykket? Jeg har anonymisert navnet og spør anonymt for å ikke koble mot brukernavn. Ment for damer mellom 30-45. Hva synes dere?

Ekspander  

1 til 5 er tipp topp!

Resten not so mutch .. (sorry 😏) Særlig den med å ta deg med ut får deg til å høres litt ut som du trenger en venn eller støttekontakt 🫣😅..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
  Sofie Maria skrev (På 6.8.2024 den 3.11):

1 til 5 er tipp topp!

Resten not so mutch .. (sorry 😏) Særlig den med å ta deg med ut får deg til å høres litt ut som du trenger en venn eller støttekontakt 🫣😅..

Ekspander  

Interessant. Valg nr 6 er det desidert mest valgte og ofte kommenteres den at den er morsom. Valg nr. 7  som du refererer til har du misforstått. Det er brukeren av teletjenesten som ber om å bli tatt med ut på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er interessant hvordan bioen tolkes. Jeg mener at det er åpenbart at den må tolkes humoristisk uavhengig om humoren treffer deg eller ikke. Kanskje konteksten forsvinner når den taes ut av Tinder. Hele Tinder gir en følelse av teletjeneste eller salgskatalog og har man ikke vært på Tinder så mulig at det aspektet forsvinner.

Det virker som mange tar den dønn seriøst og noen virker nesten fornærmet. Meningen bak teksten er å gi en morsom start på dialogen, et avbrekk til bioer med tur i skog og mark, god mat og drikke.

Jeg hadde forventet at noen syntes den var morsom mens andre syntes den var teit, men var ikke forberedt på psykoanalyser som i beste tilfeller kan beskrives som over analysering 😅 Spesielt den som mente at det var turn off at bioen la opp til at damer skulle ta kontakt og først og gav inntrykk av at jeg var lat etc. pga bioen. Altså, kom an igjen😂 Det var bare ment som en samtalestarter. Man kan bare la være å sende første melding.

Jeg tar tilbakemeldingene med en klype salt, men noen av dem har en merkelig form for aggressivitet. Litt så blanding mellom skadefryd og håning, slik som @Martelè sitt innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønte den ikke. Man kan jo ikke taste tall og velge som på telefonen på Tinder? Skal det være morsomt?

Er autist, mulig det har noe å si, men forklar gjerne. 

Anonymkode: 05e89...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 6.8.2024 den 5.10):

Skjønte den ikke. Man kan jo ikke taste tall og velge som på telefonen på Tinder? Skal det være morsomt?

Er autist, mulig det har noe å si, men forklar gjerne. 

Anonymkode: 05e89...058

Ekspander  

Det kan du vel. Sveiper du til høyre og oppnår kontakt (les: match) så har man mulighet til å sende melding. Da er det bare å sende en melding med nr så er det min oppgave å svare tilsvarende.

Morsomt? Din subjektive oppfatning kan ingen ta fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...