Gå til innhold

Rate my Tinder-profil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er poenget med å opprette en tråd og skrive «hva synes dere?», for så å hardnakket gå til forsvar og protestere når folk skriver hva de synes, men ikke er positive? 🫠

Anonymkode: f9428...81b

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Cringe.

Audition som ord delings materiale.

Behersk norsk rettskrivning iallefall

Anonymkode: 9e212...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Cringe.

Audition som ord delings materiale.

Behersk norsk rettskrivning iallefall

Var det alt du klarte å berike tråden med? Det lyser jo en eller annen form for indignasjon av svaret ditt, uvisst av hvilken grunn😅 Men du besvarte i grunnen spørsmålet i posten før deg. 

Anonymkode: a346b...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Var det alt du klarte å berike tråden med? Det lyser jo en eller annen form for indignasjon av svaret ditt, uvisst av hvilken grunn😅 Men du besvarte i grunnen spørsmålet i posten før deg. 

Og menn bruker ikke masse emojis, huff og huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva er poenget med å opprette en tråd og skrive «hva synes dere?», for så å hardnakket gå til forsvar og protestere når folk skriver hva de synes, men ikke er positive? 🫠

ja 😂🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke den kuleste/beste bioen jeg har sett og jeg leser jo også den ut fra min alder, så sånn sett tenker jeg mitt om den. Men mye av forsvaret går jo på at brukere analyserer ham og konkluderer med hvordan han er. Nyttige tilbakemeldinger for ham som han kan vurdere om han skal ta hensyn til, men helt unaturlig om han ikke skulle svare hva hans intensjon er.

I tillegg er det vel noen svar som omhandler at denne ikke var unik, noe brukeren selv mener at den er i og med at han ikke har kopiert noen andre sin.

Uavhengig av tilbakemeldingene her, bruker han den jo med, i følge seg selv, noe hell. Så selv om den ikke falt i smak her, så funker den kanskje bedre på Tinder hvor man også kan bruke bildene som en ytterligere vurdering.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Særskrivingsfeil og masse emojis gjør at jeg takker raskt for meg... 

Anonymkode: 427f2...e9b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er så forutsigbart. Og da snakker jeg ikke om selve HI, det har jeg ikke noen spesiell mening om. Derimot så er svarene her så forutsigbare. Når en bruker ber om en vurdering av noe slikt så skal det sables ned. Det skal harseleres og ydmykes over en lav sko! Det er ikke måte på hvor ille dette er for mange. Og det virker som om mange kritiserer med så liv og lyst at det er en fryd for dem. Her skal det rakkes ned!

Anonymkode: dc1b6...a7c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.8.2024 den 13.21):

Særskrivingsfeil og masse emojis gjør at jeg takker raskt for meg... 

Jeg tenker at hvis en særskrivingsfeil er nok for at vedkommende mister interessen så det egentlig til det beste for meg. Orker ikke mennesker som pirker for den minste ting. Imponert over at du ikke fikk med deg skrivefeilen i aller første ord. Emojis... tja, det er forskjell på en leken og uformell setting som Tinder og en formell tekst. Tok forøvrig en rask sveipesjekk. Samtlige kvinnelige profiler med tekst, damer 35-44 i dette tilfellet, hadde 2 eller flere emojies. Veldig rart om kvinner kan fylle bioen sin med emojies, mens de samme kvinnene sveiper bort menn med emojies i teksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fjompenisse skrev (På 6.8.2024 den 19.51):

Ikke den kuleste/beste bioen jeg har sett og jeg leser jo også den ut fra min alder, så sånn sett tenker jeg mitt om den. Men mye av forsvaret går jo på at brukere analyserer ham og konkluderer med hvordan han er. Nyttige tilbakemeldinger for ham som han kan vurdere om han skal ta hensyn til, men helt unaturlig om han ikke skulle svare hva hans intensjon er.

I tillegg er det vel noen svar som omhandler at denne ikke var unik, noe brukeren selv mener at den er i og med at han ikke har kopiert noen andre sin.

Uavhengig av tilbakemeldingene her, bruker han den jo med, i følge seg selv, noe hell. Så selv om den ikke falt i smak her, så funker den kanskje bedre på Tinder hvor man også kan bruke bildene som en ytterligere vurdering.

AnonymBruker skrev (På 7.8.2024 den 14.01):

Dette er så forutsigbart. Og da snakker jeg ikke om selve HI, det har jeg ikke noen spesiell mening om. Derimot så er svarene her så forutsigbare. Når en bruker ber om en vurdering av noe slikt så skal det sables ned. Det skal harseleres og ydmykes over en lav sko! Det er ikke måte på hvor ille dette er for mange. Og det virker som om mange kritiserer med så liv og lyst at det er en fryd for dem. Her skal det rakkes ned!

Anonymkode: dc1b6...a7c

Takk for fornuftige refleksjoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 15.51):

Jeg tenker at hvis en særskrivingsfeil er nok for at vedkommende mister interessen så det egentlig til det beste for meg. Orker ikke mennesker som pirker for den minste ting. Imponert over at du ikke fikk med deg skrivefeilen i aller første ord.

Veldig rart om kvinner kan fylle bioen sin med emojies, mens de samme kvinnene sveiper bort menn med emojies i teksten.  

Det gjorde jeg så klart, men en manglende bokstav her og der har jeg ingen problemer med å godta eller overse. Det kan skje den beste. Gjentakende særskrivingsfeil derimot, det ser jeg på som dårlig språklig forståelse. Om dette fører til at vi ikke er interessert i hverandre er jo det helt greit. 

Og jeg hadde ikke fylt min bio med emojis, de som gjør det velger deg sikkert ikke bort med det som grunnlag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det gjorde jeg så klart, men en manglende bokstav her og der har jeg ingen problemer med å godta eller overse. Det kan skje den beste. Gjentakende særskrivingsfeil derimot, det ser jeg på som dårlig språklig forståelse. Om dette fører til at vi ikke er interessert i hverandre er jo det helt greit. 

Og jeg hadde ikke fylt min bio med emojis, de som gjør det velger deg sikkert ikke bort med det som grunnlag. 

Da er du velkommen til å påpeke andre særskrivingsfeil enn "kone materiale" da du mener at det er gjentakende særskrivingsfeil. 

Fant du forresten tegnsettingsfeilen i ditt siste innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...