Gå til innhold

Rate my Tinder-profil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er vanskelig å skrive en god Tinderprofil, og sannsynligvis har bildene mer å si. Jeg har prøvd å være kreativ og skille meg ut, så vil gjerne høre hva dere tenker om denne Tinder-bioen. Vil den bedre eller ødelegge inntrykket? Jeg har anonymisert navnet og spør anonymt for å ikke koble mot brukernavn. Ment for damer mellom 30-45. Hva synes dere?

Sitat

Velkomen til Tinder-Eriks teletjeneste. Sveip til høyre for å aktivere tjenesten og håp på svar. Ved vellykket tilkobling velg blant følgende alternativer:

1. Cheesy pickup line 🧀
2. Audition som kone materiale👩‍❤️‍👨
3. En arm å kose i🐻
4. Litt kos no strings attached 😘
5. Gi meg et fint kompliment ♥️
6. Klask meg oppetter veggen og kall meg Camilla 🤩
7. Klage på dårlige Tinderopplevelser 😾
8. Ta meg med ut på tur🚶
9. Jeg ønsker å komme med eget valg

Anonymkode: a346b...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har sett flere slike profiler. Sveiper dem bort.

Anonymkode: 3f5f2...fa0

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vanskelig å skrive en god Tinderprofil, og sannsynligvis har bildene mer å si. Jeg har prøvd å være kreativ og skille meg ut, så vil gjerne høre hva dere tenker om denne Tinder-bioen. Vil den bedre eller ødelegge inntrykket? Jeg har anonymisert navnet og spør anonymt for å ikke koble mot brukernavn. Ment for damer mellom 30-45. Hva synes dere?

For min del så holder det litt mer på å skrive litt kort om deg selv og hva du liker å gjøre. 🙂 Hvordan ser bildene dine ut? Har du noen fine bilder som du smiler på? Et godt smil er kjempefint, gjerne da ikke foran baderomsspeilet. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes den var morsom jeg 😄 hvis jeg var på tinder hadde jeg ikke blitt avskrekket av dette (særlig hvis du så litt bra ut også).

Anonymkode: ea964...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Siden du åpenbart ikke er ute etter et seriøst forhold, men bare litt sex/kos, hadde jeg sveipet deg bort. Men mulig det fungerer for damer som også bare er ute etter sex.

Anonymkode: 5285c...4dc

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde sveipet venstre av to grunner; hele profilen er for mye, og forteller meg at du er en som mener du er veldig morsom, - den typen mennesker blir fort slitsomme. Det andre er at du er åpen for useriøse forhold.
Jeg er utelukkende ute etter en seriøs mann for et seriøst forhold. 

Anonymkode: b89e3...933

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det står ingenting om deg der, så det hjelper ikke på å vite om vi hadde vært en god match. Og det hadde vært sååå kleint å faktisk ta første initiativ med å velge et alternativ. 

Anonymkode: 9c8ae...585

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er så selvmotsigende med "audition for konemateriale" og "no strings attached" at jeg hadde ansett deg som veldig useriøs.

Og selv om jeg bruker en del emojis selv, så er det såpass mye at det minner meg mer om hvordan nevøen på 13 kommuniserer. Fullstendig turn-off.

Anonymkode: ab00c...631

• Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Synes ikke dette var bra. Jeg tenker at menn som drar damer ikke trenger å skrive dette. Når jeg var singel og på tinder var det bildet som avgjorde om jeg sveipet til høyre 99% av gangene. Om jeg hadde lest dette så hadde jeg sveipet til venste selv om du var kjekk.

Ut i fra det du skriver virker du som en gutt som vil at jenten skal ta initiativ til kontakt istedenfor å gå for det du vil ha. Det er turn off for min del. Du forteller ingenting om deg selv. Bare at du er litt passiv og vil at jenten skal velge hva du skal gjøre videre.. noe som er helt ok, om det er en bestemt dame du vil ha. Du bare utelukker veldig mange andre damer ved å gjøre det.

Mitt tips. Skriv heller en artig setning om deg selv. 

Anonymkode: 95332...32a

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ehhh... hadde helt klart sveipa til venstre

Anonymkode: 21f14...d60

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nr 2, 4 og 6 .. red flag for min del. 

Anonymkode: a9c5c...87d

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Definitivt ekstremt nei på den der altså. Eneste person i mine øyne som kunne tenkt det der var halvveis aktuelt, måtte vært de som kun var ute etter noe useriøst, og til og med de tror jeg ville kikket et annet sted. 

Anonymkode: 9ba1b...7a1

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på hvem og hva du ser etter? 

Vil du ha ett uforpliktende forhold så kan du sikkert bare la teksten stå og fokusere mer på bra bilder. 

Vil du faktisk ha konemateriale så ville jeg ikke lagt så mye vekt på uforpliktende morro og kos. 

Ellers liker jeg faktisk konseptet, svak for dårlig humor som jeg er. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har sett flere slike profiler. Sveiper dem bort.

Anonymkode: 3f5f2...fa0

Nei, det har du ikke. Helt egenprodusert. Ikke noe som er funnet på et googlesøk. Tilbakemeldingene fra dem som sveiper høyre er at den er unik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...