Gå til innhold

Jeg har drømmemannen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blir litt fascinert av miljøet her inne. Tenk å måtte forsvare at man ønsker å dele noe positivt. Dette vitner bare om at alt for mange folk underholdes av andres problemer og blir sjalu og bitre når andre har det godt. 

Jeg blir oppriktig nysgjerrig på hvordan alle dere som kommenterer kritisk er ellers i livet. Det må jo være noen indre demoner som styrer dere på noe vis? Dere kan umulig være tilfredse i eget liv som har et så stort behov for å pisse på folk som har det godt. 

Jobb med dere selv, deres eget liv og eventuelle romantiske relasjoner, så kanskje det er dere som en dag sitter med godfølelsen til ts. 

TS: nyt det du har og gled deg over at han er din ♥️ tenk så heldig du er som kan sitte våken på natta og kjenne på denne gleden fremfor å være bitter over at andre har det godt. 

Anonymkode: 45e91...c6f

Veldig mye slikt her inne har jeg merket. Folk liker best de som har det fælt og verre enn seg selv. 
og de som er lykkelig, de lyver eller bare drømmer. 

Anonymkode: bf7a1...8d1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Fra en annen tråd om samme tema:

«Det er bare forelskelse! Du er utsatt for lovebombing! Går ikke an å ha drømmemannen!!!!»

Og i denne tråden: 

«Sykt at du må poste dette midt på natta, du er ikke lykkelig! Går ikke an å ha drømmemannen!!!!» 

… Når man har vært sammen i maaaange år. 

Hva er det med folk på KG egentlig? Har man blitt så relasjonsskadet at man ikke klarer å unne andre å være lykkelig, fordi man blir svart av misunnelse eller noe?😂

Anonymkode: 5cc5b...e53

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

«Det er bare forelskelse! Du er utsatt for lovebombing! Går ikke an å ha drømmemannen!!!!»

Og i denne tråden: 

«Sykt at du må poste dette midt på natta, du er ikke lykkelig! ...

Forskjell på å ha vært sammen i 23 år vs i noen få måneder.

Anonymkode: b9512...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Forskjell på å ha vært sammen i 23 år vs i noen få måneder.

Anonymkode: b9512...ee2

Du ser virkelig ikke mønsteret i at folk her er negative uansett? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og i denne tråden: 

«Sykt at du må poste dette midt på natta, du er ikke lykkelig! Går ikke an å ha drømmemannen!!!!» 

… Når man har vært sammen i maaaange år. 

Hva er det med folk på KG egentlig? Har man blitt så relasjonsskadet at man ikke klarer å unne andre å være lykkelig, fordi man blir svart av misunnelse eller noe?😂

Minner om at i den andre tråden påstår TS at hen ikke er forelsket og de har kun vært sammen noen få måneder. "Alle" forhold er jo bra i starten, det er når det har gått noe mer tid man virkelig kan vite om det er drømmemannen. Ofte er det for godt til å være sant, men enkelte er jo faktisk drømmepartnere. Dessverre framstår menn som elendige partnere som gode i starten fordi de vet hvordan de skal manipulere og få en partner til å føle seg hørt og sett før de tar fullstendig kontroll over vedkommende. Lovebombing er ett av virkemidlene som brukes til dette. 

Anonymkode: e34ee...33a

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.8.2024 den 17.08):

Minner om at i den andre tråden påstår TS at hen ikke er forelsket og de har kun vært sammen noen få måneder. "Alle" forhold er jo bra i starten, det er når det har gått noe mer tid man virkelig kan vite om det er drømmemannen. Ofte er det for godt til å være sant, men enkelte er jo faktisk drømmepartnere. Dessverre framstår menn som elendige partnere som gode i starten fordi de vet hvordan de skal manipulere og få en partner til å føle seg hørt og sett før de tar fullstendig kontroll over vedkommende. Lovebombing er ett av virkemidlene som brukes til dette. 

Anonymkode: e34ee...33a

Hvis du tror at menn som behandler kvinner bra stort sett driver med lovebombing så synes jeg synd på deg, for det minner om relasjonsskader. Synes også synd på alle andre som tror at man ikke kan finne sin drømmemann. Når jeg leser hva folk skrlver i disse trådene er det en blanding av tristhet (sympati for at folk har det så vondt med seg selv) og at det er så tragikomisk at man ikke klarer å unne andre å ha det relasjonelt bra. Heldigvis er kjærligheten sterkere enn svarene her på KG. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du tror at menn som behandler kvinner bra stort sett driver med lovebombing så synes jeg synd på deg, for det minner om relasjonsskader. Synes også synd på alle andre som tror at man ikke kan finne sin drømmemann. Når jeg leser hva folk skrlver i disse trådene er det en blanding av tristhet (sympati for at folk har det så vondt med seg selv) og at det er så tragikomisk at man ikke klarer å unne andre å ha det relasjonelt bra. Heldigvis er kjærligheten sterkere enn svarene her på KG. 

Mic drop! 🫶

Anonymkode: 5228c...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldige dere er som har drømmemannen og gode forhold. ❤️ Det høres fint ut. 

Jeg har blitt sammen med mannen jeg håper skal være min for alltid, men vi strever litt. Ingen av oss vokste opp med noen gode rollemodeller for et godt parforhold. Har dere som får det til noen gode tips til en ung og håpefull, for å greie å ta godt vare på partneren og skape et godt og langvarig forhold? 

Anonymkode: 352a5...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...