Gå til innhold

Jeg har drømmemannen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så kult da! Det er artig med sånne innlegg, og det at noen har møtt den de trives med over så mange år og så mange barrierer, er jo helt supert. Jeg har verken sett eller møtt mannen i mitt liv, og dette ga positive vibber for fremtidig dating!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men kan han hekle?

Anonymkode: 4e147...600

Her hjemme er det i alle fall mannen som syr og fikser klær.

Han lærte i militæret.

Jeg er håpløs. 

Anonymkode: db9a5...377

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle menn er drømmemenn helt til de ikke er det lenger. 

Anonymkode: b9512...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det høres ut som om du har truffet en skikkelig super person. En som dater når han er singel, og som står i utfordringer i livet, forhold uten å rømme, et ordentlig menneske. Og at dere har klart å opprettholde et sunt mønster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

..men du må være litt forsiktig. Han vasker klær, lager middag, pusser opp… Og hva gjør du? Ikke utnytt han og han skal skjønne tegningen, gå lei, finne seg en ny yngre dame som skjemmer han bort. 

Hva er sannsynligheten for det da? Hun forteller at de har vært sammen i over tjue år og trives sammen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

22 år, har ikke vært et rødt flagg. 

Trist måte å leve livet sitt på om det er forventningen din i etthvert forhold. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

..men du må være litt forsiktig. Han vasker klær, lager middag, pusser opp… Og hva gjør du? Ikke utnytt han og han skal skjønne tegningen, gå lei, finne seg en ny yngre dame som skjemmer han bort. 

Hva vi gjør?

Vi er like gode mot hverandre begge veier. Ingen har noen gang gått forbi en full oppvaskmaskin, eller søl etter husdyr. For da dumper man det på den andre. 

Ved nattevåk var det diskusjon om hvem som skulle få lov å ta det, for vi har alltid vært mer opptatt av at den andre skal ha det bra, enn oss selv. 

Er jeg på butikken og ser noe jeg vet han liker godt så kjøper jeg det med for å overraske, samme gjør han. 

Merkelig at denne typen tråder alltid skal gjennomsyres av mennesker som aldri har opplevd den type kjærlighet, og derfor tror det ikke finnes. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kjenner du ingen rundt deg som har et godt ekteskap? 
Ligger faktisk ved siden av han, han snorker og sover mens jeg ligger faktisk våken og venter på ungdommen vår som er på vei hjem etter en festival med venner. Får ikke sove før hen er kommet i hus. 

Anonymkode: bf7a1...8d1

Jo jeg har ikke ektemann ,men en fantastisk kjæreste som er min største trygghet i livet❤ Ingen behov lage slike anonyme innlegg om det midt på natta på et forum allikevel, det skurrer ofte veldig når folk ha behov for å skrive slik😅 Høres ikke ut som alt er så flott da vet du.  

Anonymkode: 4b3f4...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jo jeg har ikke ektemann ,men en fantastisk kjæreste som er min største trygghet i livet❤ Ingen behov lage slike anonyme innlegg om det midt på natta på et forum allikevel, det skurrer ofte veldig når folk ha behov for å skrive slik😅 Høres ikke ut som alt er så flott da vet du.  

Herregud...jeg er singel på 6. året og synes det er koselig å høre om fine forhold og ikke bare elendighet❤️

Anonymkode: b66a6...cf1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 hours ago, Meowmere said:

Ts har glemt regelen om at man kun kan skrive om ting som irriterer. 

/s

Klart det, ellers lyver/skryter/provoserer man bare 😊 

Anonymkode: 00068...5e5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har vært sammen med mannen min i 23 år. 
En fantastisk far for barna. Snill, romantisk, ansvarsfull, familiekjær, handyman, og er til å stole på. Pen og kjekk. 
Han vasker klær, lager middag, pusser opp, kjører barna dit de skal, henter, snill mot dyr og snill mot foreldrene sine, og mine. En fantastisk livspartner, bestevenn, kjæreste og ektemann. 
Jeg kunne ikke drømt om en bedre mann. 
Hvor jeg fant han? Møttes på dansegulvet på et discotek da vi var 22 år. 

Samme her, dog har vi bare vært sammen i 15 år. 

Vi møttes på sukker.no og hver dag etter første date har vært perfekt ❤️ 

Og for de misunnelige i tråden, vi har til og med sex flere ganger i uka ;) 

Anonymkode: 948be...162

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

...Trist måte å leve livet sitt på om det er forventningen din i etthvert forhold. 

Neida, jeg var optimistisk i forhold jeg. Kunne ha skrevet en tråd lik dette, om hvor nydelig livet mitt var. Jeg stolte på eksmannen min og elsket ham og stolte på ham. Og kjæresten etter det. Var glad og søt jeg ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel. Bare advarer. Det finnes endel tøffelhelt-menn der ute. Just sayin

Tøffelhelt er han ikke. Han har egne meninger. 
Og nei, jeg gjør min del av husholdningen og med barna. Vi gjør ofte ting sammen. 
Vi har aldri stoppet hverandre til å dra ut og møte venner. 
vi unner hverandre opplevelser og alenetid. 
vi har respekt for hverandre, og sier aldri stygge ting til hverandre for å såre eller kalle hverandre. 
Vi krangler ikke i det hele tatt. 
Vi snakker sammen og kan diskutere og være uenig, men ingen av oss er opptatt av å vinne en diskusjon, men heller lytte til hverandre og finne beste løsning. 
respekt i et forhold er nøkkelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hvor ønsker du å ha fokuset ditt? Generelt sett inne på denne siden er det mange miserable forhold, men greit å vise at der finnes gode forhold også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor ønsker du å ha fokuset ditt? Generelt sett inne på denne siden er det mange miserable forhold, men greit å vise at der finnes gode forhold også 

Fokuset mitt er på de jeg verdsetter høyest. Barna og kjæresten. Den dagen jeg ligger å lager slike innlegg midt på natta er det noe som jeg mener skurrer😅 Ja klart miserable forhold skrives om her,hvorfor? Da trenger de gjerne råd og derfor skrives det. Det at jeg har en fantastisk kjæreste for meg er mitt,ikke noe jeg må ha behov broadcaste på et forum. Skryt deler jeg med venner,barn,familie. Untak er bursdager, kjæresten min skrev noe veldig rørende på Facebook til meg når jeg fylte år, det satt jeg pris på. Ellers er det mange som har gode forhold, men her hører man om de dårlige som er naturlig da som sagt folk trenger da gjerne litt råd.  

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fokuset mitt er på de jeg verdsetter høyest. Barna og kjæresten. Den dagen jeg ligger å lager slike innlegg midt på natta er det noe som jeg mener skurrer😅 Ja klart miserable forhold skrives om her,hvorfor? Da trenger de gjerne råd og derfor skrives det. Det at jeg har en fantastisk kjæreste for meg er mitt,ikke noe jeg må ha behov broadcaste på et forum. Skryt deler jeg med venner,barn,familie. Untak er bursdager, kjæresten min skrev noe veldig rørende på Facebook til meg når jeg fylte år, det satt jeg pris på. Ellers er det mange som har gode forhold, men her hører man om de dårlige som er naturlig da som sagt folk trenger da gjerne litt råd.  

Folk er forskjellig, ikke alle er som deg. 
på slike forum tror jeg det er viktig og sunt at folk ser at det finnes forhold som går bra. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Misunner deg, TS! Og det gjør nok de som har skrevet surmagede svar til deg også, lyser bitterhet lang vei, spør du meg😉

Mannen min er også kjekk og pen, supergod i senga (og velutstyrt!), en fantastisk far, flink i husarbeid og snill og grei. Men han er ikke bestevennen min, dessverre😔 Vi er for forskjellige på mange måter, og uenige om mangt og mye, det er vanskelig å forklare, men vi kommer aldri til å forstå hverandre fullt ut. Drømmemannen min er en som jeg føler et sjelelig fellesskap med, og han finnes kanskje ikke😏

Anonymkode: 3aa27...fb0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Høres ut som om du har funnet deg en skikkelig bra kompis. Ikke noe i veien med gode venner.

Anonymkode: df09d...d06

Så for at han skal være mer enn en kompis må han ikke være så bra på andre områder? Har man det bra i forholdet så er mann venner, men hvis det er litt trøbbel der så er man også kjærester? 

Min mann er akkurat som ts sin, og ja, han er min beste venn. Han er også min elsker. Hverdagen er fylt av både forelskelse, lidenskap og begjær. 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men hvorfor fokusere på det? For alt vi vet er dette drømmemannen livet ut. Du høres veldig bitter ut…

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Selv om du ikke har det behovet, så må det være noe galt hvis andre har det? Du projiserer alltid dine egne tanker, verdier og holdninger over på andre og tolker andres atferd ut fra deg selv? Vi er alle individer, «vet du».

Anonymkode: 45e91...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir litt fascinert av miljøet her inne. Tenk å måtte forsvare at man ønsker å dele noe positivt. Dette vitner bare om at alt for mange folk underholdes av andres problemer og blir sjalu og bitre når andre har det godt. 

Jeg blir oppriktig nysgjerrig på hvordan alle dere som kommenterer kritisk er ellers i livet. Det må jo være noen indre demoner som styrer dere på noe vis? Dere kan umulig være tilfredse i eget liv som har et så stort behov for å pisse på folk som har det godt. 

Jobb med dere selv, deres eget liv og eventuelle romantiske relasjoner, så kanskje det er dere som en dag sitter med godfølelsen til ts. 

TS: nyt det du har og gled deg over at han er din ♥️ tenk så heldig du er som kan sitte våken på natta og kjenne på denne gleden fremfor å være bitter over at andre har det godt. 

Anonymkode: 45e91...c6f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har vært sammen med mannen min i 23 år. 
En fantastisk far for barna. Snill, romantisk, ansvarsfull, familiekjær, handyman, og er til å stole på. Pen og kjekk. 
Han vasker klær, lager middag, pusser opp, kjører barna dit de skal, henter, snill mot dyr og snill mot foreldrene sine, og mine. En fantastisk livspartner, bestevenn, kjæreste og ektemann. 
Jeg kunne ikke drømt om en bedre mann. 
Hvor jeg fant han? Møttes på dansegulvet på et discotek da vi var 22 år. 

Gratulerer med fangsten 😂. Herlig at du deler ditt livs kjærlighet 😍.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...