AnonymBruker Skrevet 3. august #1 Del Skrevet 3. august Flere som opplever at venner aldri vil finne på noe eller prioriterer deg? Jeg kjenner på en slags ensomhet selv med mann, barn og øvrig familie. Vet jeg er heldig som har familie, men det er også viktig for meg å være sosial utenom dem. Bør jeg aktivt prøve å finne nye venner? Men det er sikkert ikke lett. Føler alle andre allerede har sine gjenger de finner på ting med. Anonymkode: e74ea...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 3. august #2 Del Skrevet 3. august Du trenger kanskje en hobby? Noe å glede deg til hver uke? Noe som bare er for deg!😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #3 Del Skrevet 3. august Jeg har ingen venner og aldri hatt. Forsøkt bli kjent med noen, men er som du sier. Er som at alle andre allerede har sine venner og er på plass i livet og ikke har plass til flere. Blir aldri noe som vedvarer. Anonymkode: 4d404...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #4 Del Skrevet 3. august Ja, jeg burde kanskje det. Men det er ikke noe som jeg «brenner» for. I en allerede hektisk hverdag, så blir trening prioritert (egentrening). Og venner da , men som aldri prioriterer å møtes 😕 Anonymkode: e74ea...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #5 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ingen venner og aldri hatt. Forsøkt bli kjent med noen, men er som du sier. Er som at alle andre allerede har sine venner og er på plass i livet og ikke har plass til flere. Blir aldri noe som vedvarer. Anonymkode: 4d404...35a Leit du aldri har hatt venner. Takknemlig for venner i skoleløpet, men nå virker det som om alle er opptatt med sitt og sine. Enig i det du sier. Jeg forsøker for eksempel prate med andre foreldre på skolen til barna, men det blir som regel bare med praten. Vet mange i foreldregruppen er barndomsvenner fra før og har sikkert ikke behov for nye venner. Så jeg har gitt opp det. Anonymkode: e74ea...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #6 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 0.03): Ja, jeg burde kanskje det. Men det er ikke noe som jeg «brenner» for. I en allerede hektisk hverdag, så blir trening prioritert (egentrening). Og venner da , men som aldri prioriterer å møtes 😕 Anonymkode: e74ea...6af Hva med organisert trening? Da treffer du de samme folka hver uke og blir kjent etter hvert. Anonymkode: 76783...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå