AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #1 Skrevet 3. august 2024 Jeg bestilte en 15 biters bløtkake i går som jeg hentet 17 tida i dag fra Meny. Jeg bestilte kaken "uten syltetøy" siden ingen av oss liker kake med syltetøy. Men når vi skjærte kaken så fant vi ut at den inneholder bringebær syltetøy noe alle gjestene mislikte. Syltetøyet smakte surt og vi følte at den ødela smaken på resten av kaken. Ble skuffet. Jeg sjekket igjen bestillingen som jeg la ut, trodde kanskje jeg klarte å trykke på bringebær sylteøy men nei det stod uten syltetøy. Klage? Anonymkode: 8ce1c...bf6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #2 Skrevet 3. august 2024 Ja, absolutt. Anonymkode: a6fce...896 27 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #5 Skrevet 3. august 2024 Spiste dere opp kaken? Anonymkode: a123b...360 1
Jaytee Skrevet 3. august 2024 #6 Skrevet 3. august 2024 Det er jo klart. Når man har betaler for noe som ikke står til forventingene eller ikke stemmer med bestillingen, så klager man. 6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #7 Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spiste dere opp kaken? Anonymkode: a123b...360 Vi ville ikke spise og ville spare for å klage. Men det var flere barn tilstede som ville ha kaken så vi måtte bare dele til barna Anonymkode: 8ce1c...bf6 1
lillebamsemums Skrevet 3. august 2024 #8 Skrevet 3. august 2024 Er bare å klage, de pleier ikke å være så fisefine på det. Du får nok tilbud om ny eller pengene tilbake. 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #9 Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi ville ikke spise og ville spare for å klage. Men det var flere barn tilstede som ville ha kaken så vi måtte bare dele til barna Anonymkode: 8ce1c...bf6 Om bitene er spist opp, kan ikke dere komme og klage etterpå. Og nei, dere MÅTTE ikke bare dele til barna. Anonymkode: 315dc...744 11 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #10 Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi ville ikke spise og ville spare for å klage. Men det var flere barn tilstede som ville ha kaken så vi måtte bare dele til barna Anonymkode: 8ce1c...bf6 Si det hvis de spør men det tror jeg ikke, men klag. Anonymkode: d8d25...5a4 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #11 Skrevet 3. august 2024 Å klage på et produkt dere han konsumert er jo ganske teit. Jeg hadde latt det passere. Anonymkode: 8e722...ce5 14
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #12 Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om bitene er spist opp, kan ikke dere komme og klage etterpå. Og nei, dere MÅTTE ikke bare dele til barna. Anonymkode: 315dc...744 Øøøh JO det kan man. Anonymkode: d8d25...5a4 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #13 Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om bitene er spist opp, kan ikke dere komme og klage etterpå. Og nei, dere MÅTTE ikke bare dele til barna. Anonymkode: 315dc...744 Mente du at de skulle ta vare på kaken og levere den tilbake da? Anonymkode: f0e83...16b 2 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #14 Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mente du at de skulle ta vare på kaken og levere den tilbake da? Anonymkode: f0e83...16b Ja, det er faktisk slik det er. Om produktet ikke er som ønsket så skal det tilbakeleveres slik at butikken kan gi det kunden vil ha. Anonymkode: 8e722...ce5 12
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #15 Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det er faktisk slik det er. Om produktet ikke er som ønsket så skal det tilbakeleveres slik at butikken kan gi det kunden vil ha. Anonymkode: 8e722...ce5 Hehe. Anonymkode: d8d25...5a4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #16 Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg bestilte en 15 biters bløtkake i går som jeg hentet 17 tida i dag fra Meny. Jeg bestilte kaken "uten syltetøy" siden ingen av oss liker kake med syltetøy. Men når vi skjærte kaken så fant vi ut at den inneholder bringebær syltetøy noe alle gjestene mislikte. Syltetøyet smakte surt og vi følte at den ødela smaken på resten av kaken. Ble skuffet. Jeg sjekket igjen bestillingen som jeg la ut, trodde kanskje jeg klarte å trykke på bringebær sylteøy men nei det stod uten syltetøy. Klage? Anonymkode: 8ce1c...bf6 Du kan klage, men så er det jo noe som heter at man skal klage før man spiser opp. Så må det vurderes opp mot hvilken dag det var. Ofte åpner man kaka i et selskap når bakeriet er stengt. Så det må jo vurderes for hvert tilfelle. Du har jo ikke fått det du bestilte, og sannsynligvis ville det medført ødelagt selskap om du IKKE hadde en kake å servere. Hadde du vært på restaurant skulle du klaget før du spiste opp alt. Men en kake i et selskap er jo annerledes. Men du må nesten bare klage, og be om en kompensasjon. Du kan ikke regne med å få hele summen tilbake.. Så kanskje de skjerper rutinene. Anonymkode: 68b62...4d2 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #17 Skrevet 3. august 2024 Klag. Opplevde noe lignende en gang. Fikk et gavekort på ny kake, som vi benyttet ved en annen spesiell anledning. Dette var ikke Meny, da. Anonymkode: 705e0...12f 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #18 Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det er faktisk slik det er. Om produktet ikke er som ønsket så skal det tilbakeleveres slik at butikken kan gi det kunden vil ha. Anonymkode: 8e722...ce5 Det er snakk om ei kake. De har delt opp kaken og delt ut stykkene, det kan jo ha blitt gjort før verten oppdaget feilen feks. Helt innafor å klage selv om de har spist av kaken. Anonymkode: a1da3...100 8 2 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #19 Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan klage, men så er det jo noe som heter at man skal klage før man spiser opp. Så må det vurderes opp mot hvilken dag det var. Ofte åpner man kaka i et selskap når bakeriet er stengt. Så det må jo vurderes for hvert tilfelle. Du har jo ikke fått det du bestilte, og sannsynligvis ville det medført ødelagt selskap om du IKKE hadde en kake å servere. Hadde du vært på restaurant skulle du klaget før du spiste opp alt. Men en kake i et selskap er jo annerledes. Men du må nesten bare klage, og be om en kompensasjon. Du kan ikke regne med å få hele summen tilbake.. Så kanskje de skjerper rutinene. Anonymkode: 68b62...4d2 Feil. Har man selskap så spiser man den kaken man fikk. Skal gjestene sitte uten kake i stedenfor? Server kaken og klag i ettertid. Er de reale får man en form for kompensasjon og så får de den tilbakemeldingen de kanskje trenger for å bli bedre. Anonymkode: 705e0...12f 12 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #20 Skrevet 3. august 2024 Selvsagt klager du. Meny er kjempeenkle på klaging, stort sett gjør du det bare på nett/appen med bilde, så refunderer de raskt. Anonymkode: 19a99...0c6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå