AnonymBruker Skrevet 4. august #61 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Synes dette er en rar ting å lure på. Det gir ingen mening å kun «lure på» hvorfor akkurat den prosenten kvinner som liker kvinner med kort hår, er sterk, høy etc. Det er en preferanse, og man har ofte ikke en begrunnelse for det. Hva med alle andre preferanser? Noen liker høye, lave, blondt hår, mørkt hår, krøller, rødt hår, lyse, mørke, langt hår, kort hår, godt trente, slanke, tykke, skjeggete, store føtter, små hender, store pupper, små pupper. Vi er forskjellig, og det er vel ikke noe mer rart med noe enn annet? Anonymkode: 41be2...e81 Jeg er lesbisk og jeg synes det er helt greit å lure på noe sånt. Det er jo et fenomen som kan bli sett på som litt snodig og rart. Alle skal selvfølgelig få lov til å forelske seg og tenne på hvem som helst. Man kan jo tross alt ikke noe for det. Likevel så ser jeg på spørsmål som dette som helt naturlige. Jeg har til og med fundert over dette selv, spesielt fordi jeg ikke kan relatere til det. Er det relatert til biologi? Eller er det kun kulturelt? Det er det ingen som vet enda, men det er selvfølgelig lov å diskutere. Anonymkode: 101ed...6a7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 4. august #62 Del Skrevet 4. august (endret) De tiltrekkes androgyne trekk? Kjenner enkelte heterofile menn og som alltid ender opp med kvinner som har tildels veldig androgynt uttrykk. En fyr fikk barn med ei som var lesbisk, og i neste forhold ser dama feminin ut - men er åpent bifil tror jeg. Så 🤷♀️ Endret 4. august av AprilLudgate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #63 Del Skrevet 4. august https://media3.giphy.com/media/B4ORVnBvJCVvq/200.webp?cid=790b7611b04e48syztr1nl4mkaelz3n40o5u355iegsk4uk2&ep=v1_gifs_search&rid=200.webp&ct=g Anonymkode: 22bc5...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #64 Del Skrevet 4. august Androgyne trekk er sexy! Anonymkode: 20e25...6d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 4. august #65 Del Skrevet 4. august Fordi hun er jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #66 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette! Ts stiller da bare et helt legitimt spørsmål, og på en fin og nedtonet måte. Tydeligvis er det flere i tråden som lurer på det samme. Dere som reagerer så sterkt, føler dere dere truffet på noen måte? Hvorfor? Anonymkode: 4d904...129 På en fin måte? Det er forskjell på føle seg truffet og reagere på noe som er respektløst. Anonymkode: 41cbb...a16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #67 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg er lesbisk og jeg synes det er helt greit å lure på noe sånt. Det er jo et fenomen som kan bli sett på som litt snodig og rart. Alle skal selvfølgelig få lov til å forelske seg og tenne på hvem som helst. Man kan jo tross alt ikke noe for det. Likevel så ser jeg på spørsmål som dette som helt naturlige. Jeg har til og med fundert over dette selv, spesielt fordi jeg ikke kan relatere til det. Er det relatert til biologi? Eller er det kun kulturelt? Det er det ingen som vet enda, men det er selvfølgelig lov å diskutere. Anonymkode: 101ed...6a7 Dette handler mye om at folk elsker å bli krenket på vegne av andre. Vet ikke så mye om lesbiske, men homofile menn snakker også åpent om at det finnes flere typer. Noen er bamser, noen er "gutter" noen er skikkelig femi, noen er lærhomser. Anonymkode: 26e8a...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #68 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (På 3.8.2024 den 21.57): Men er du like opptatt av dine heterofile venner fin seksualitet? Óg hadde du satt pris på om noen gjentatte ganger stiller spørsmålstegn ved hvorfor du falt for din partner ved referanse til vedkommende sitt utseende? Jeg blir ikke krenka, men jeg synes det er mangel på respekt. Ja, det er jeg, kanskje ikke så mye seksualiteten, men valg av partner. Har blant annet en nær venninne, og et søskenbarn som ender opp i forhold med bad boys. Man undrer seg jo på hvilke mekanismer som trer i kraft når folk starter opp i et forhold som alle utenfra skjønner at er destruktivt for vedkommende. Det er jo skremmende at noens preferanser er så selvdestruktivt at de ødelegger sitt eget liv. Mindre skremmende, men fascinerende. Min bror har godt dametekke, og jeg vet om flere pene, søte, feminine damer som sikler etter han. Men hans preferanse er ''maskuline'' damer. Det siste her er jo ikke noe galt i, men er spennende å forstå enkeltes valg. Anonymkode: 66862...31c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #69 Del Skrevet 5. august Jeg synes det er et veldig bra spørsmål, Ts. Og selvfølgelig er det mer vanlig blant lesbiske kvinner (enn blant heterofile menn) å bli tiltrukket av maskuline og androgyne kvinner. Å si noe annet er bare tull. Jeg tror det er noe biologisk, akkurat som at en del lesbiske kvinner er mer maskuline enn sine heterofile søstre. Personlig synes jeg det er vanskelig å tenne på en veldig feminin kvinne. Jeg tenner generelt ikke på femininitet, så en kvinne må ha noe maskulint ved seg i enten væremåte eller utseende for at jeg skal finne henne sexy. Det er vel som med de fleste heterofile kvinner da, tenker jeg, for de tenner jo også på at partneren er maskulin. En veldig feminin mann er sjelden særlig attraktiv blant damene. Derimot kan han være veldig attraktiv blant homofile menn. For meg er drømmekvinnen en butch kvinne. Hun kler seg i dress, har kort hår og et tøft og maskulint kroppspråk. Hun tar kontrollen og er omsorgsfull, tøff, beskyttende og en gentlewoman. Samtidig som hun er fri for menns testosteronutstråling. Med en sånn kvinne smelter jeg. Jeg elsker butche kvinner 😍. Det betyr ikke at jeg ønsker en mann, for jeg vet at hun er en kvinne og at kroppen hennes er kvinnelig, og det er noe med den kombinasjonen av kvinnelig og mannlig som bare blir helt uimotståelig. Selv er jeg feminin og det er kanskje litt derfor også at jeg liker maskuline damer? Det er spennende at hun er annerledes enn meg. Det liker jeg. Anonymkode: d8966...14f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 5. august #70 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Selv er jeg feminin og det er kanskje litt derfor også at jeg liker maskuline damer? Det er spennende at hun er annerledes enn meg. Det liker jeg. Anonymkode: d8966...14f Tror du? Jeg er også feminin. Og finner kun andre feminine kvinner attraktive. Og ingen av mine tidligere kjærester har vært med maskuline kvinner. Men det er jo en enorm forskjell på maskuline kvinner da. Noen få ganger har jeg faktisk vært i tvil om hvilket kjønn de tilhører. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #71 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg synes det er et veldig bra spørsmål, Ts. Og selvfølgelig er det mer vanlig blant lesbiske kvinner (enn blant heterofile menn) å bli tiltrukket av maskuline og androgyne kvinner. Å si noe annet er bare tull. Jeg tror det er noe biologisk, akkurat som at en del lesbiske kvinner er mer maskuline enn sine heterofile søstre. Personlig synes jeg det er vanskelig å tenne på en veldig feminin kvinne. Jeg tenner generelt ikke på femininitet, så en kvinne må ha noe maskulint ved seg i enten væremåte eller utseende for at jeg skal finne henne sexy. Det er vel som med de fleste heterofile kvinner da, tenker jeg, for de tenner jo også på at partneren er maskulin. En veldig feminin mann er sjelden særlig attraktiv blant damene. Derimot kan han være veldig attraktiv blant homofile menn. For meg er drømmekvinnen en butch kvinne. Hun kler seg i dress, har kort hår og et tøft og maskulint kroppspråk. Hun tar kontrollen og er omsorgsfull, tøff, beskyttende og en gentlewoman. Samtidig som hun er fri for menns testosteronutstråling. Med en sånn kvinne smelter jeg. Jeg elsker butche kvinner 😍. Det betyr ikke at jeg ønsker en mann, for jeg vet at hun er en kvinne og at kroppen hennes er kvinnelig, og det er noe med den kombinasjonen av kvinnelig og mannlig som bare blir helt uimotståelig. Selv er jeg feminin og det er kanskje litt derfor også at jeg liker maskuline damer? Det er spennende at hun er annerledes enn meg. Det liker jeg. Anonymkode: d8966...14f Hvis du tenker at det har med biologien å gjøre, hvordan forklarer du feminine kvinner som er tiltrukket av andre feminine kvinner? Anonymkode: 101ed...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #72 Del Skrevet 5. august On 8/3/2024 at 7:36 PM, AnonymBruker said: Fordi alle har forskjellige preferanser? Samme som at de som er heterofile ikke har samme smak. Anonymkode: 46f7b...3da Kan ikke si jeg kjenner noen heterofile menn som tenner på damer som opptrer som menn Anonymkode: 81329...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #73 Del Skrevet 5. august On 8/3/2024 at 9:57 PM, AnonymBruker said: Men er du like opptatt av dine heterofile venner fin seksualitet? Óg hadde du satt pris på om noen gjentatte ganger stiller spørsmålstegn ved hvorfor du falt for din partner ved referanse til vedkommende sitt utseende? Jeg blir ikke krenka, men jeg synes det er mangel på respekt. Anonymkode: 41cbb...a16 Opptatt av det? Nei. Nysserig? Kanskje Anonymkode: 81329...e6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 6. august #74 Del Skrevet 6. august Vi burde egentlig rose eller gi tommelen opp, for alle som finner hverandre. Det gir muligheter for at alle får følt kjærlighet, da mener jeg selvfølghelig uansett legning og utseende.. For jeg har bestandig hatt omsorg for dem, som faller utenfor et liv uten sex og kjærlighet. Btw.. jeg er 100% heterofil og forstått Pride.. Jeg har ingenting mot lesbiske eller homofile, jeg ønsker dem bare nytelse og suksess i livet sitt. Og da synes jeg det trist at kvinner og menn står utenfor det tilbudet💙 Jeg vil helst se alle kvinner og menn stønne i nytelse, velbehag og bedre livskvalitet😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #75 Del Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (På 3.8.2024 den 22.36): Jeg er en feminin bifil kvinne, som tiltrekkes av mandige menn og feminine kvinner. Traktorlesber er det minst tiltrekkende jeg vet om, så jeg undrer meg over det samme som TS. Anonymkode: 13fb4...719 samme her. Små nette jenter med langt hår, myke lepper, smal midje, eller store muskuløse menn med skjegg. (dog liker jeg definerte muskler og gjerne tatoveringer på jenter også, men feminine ansikt og hår og sånn) Og jeg er liten og nett og har langt hår selv også, så ikke en butch dame som tenner på jente-jenter. Anonymkode: 66641...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #76 Del Skrevet 6. august Maskulinitet kommer veldig an på øyet som ser. Noen er så utdaterte at de tenker gutt med en gang det er ei høy dame med kort hår og bukse. Ei av mine nærmeste ble aldri tatt for å være noe annet enn ei feminin, men unormal høy dame. Én tur til frisøren og plutselig skal folk kalle henne 'Mister' og kommentere antatt legning og identitet. Så nå spares det til langt hår igjen for å slippe å bli satt i en "stereotypi-bås" der altfor mange syns det er ok å komme med upassende kommentarer og antagelser. Anonymkode: b20c7...db7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #77 Del Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvis du tenker at det har med biologien å gjøre, hvordan forklarer du feminine kvinner som er tiltrukket av andre feminine kvinner? Anonymkode: 101ed...6a7 Jeg tenker selvfølgelig at det også bunner i noe biologisk, på samme måte som at noen menn liker androgyne kvinner og noen kvinner liker litt myke menn. Vi er jo heldigvis forskjellige og liker forskjellige ting. Likevel ser jeg at lesbiske ofte liker litt androgyne/maskuline kvinner, eventuelt at butche damer liker feminine og vice versa. Seksualitet er selvfølgelig ikke bare biologi, vi påvirkes jo også av samfunnet vi lever i, men forskning har jo tydelig vist at det er veldig vanskelig å endre menneskers seksualitet og tenningsmønster. Anonymkode: d8966...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #78 Del Skrevet 6. august Hannah80 skrev (12 timer siden): Tror du? Jeg er også feminin. Og finner kun andre feminine kvinner attraktive. Og ingen av mine tidligere kjærester har vært med maskuline kvinner. Men det er jo en enorm forskjell på maskuline kvinner da. Noen få ganger har jeg faktisk vært i tvil om hvilket kjønn de tilhører. Ja, i mitt tilfelle tror jeg det handler litt om det, jeg liker spenningen i motsetningene. Andre har det selvfølgelig helt annerledes. Anonymkode: d8966...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 6. august #79 Del Skrevet 6. august (endret) De fleste skeive jeg kjenner som tenner på androgyne trekk er panfile. De liker stort sett kvinner best, men de fleste har vært sammen med eller hatt sex med minst en mann. Mange av disse kaller seg uansett lesbiske da de kanskje får interesse for en mann i skuddåret eller sjeldnere Som panfil liker man gjerne "en type mennesker" enten de er kvinner eller menn. En bifil dame vil derimot ofte like feminisme kvinner og maskuline menn Endret 6. august av Majer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #80 Del Skrevet 6. august On 8/3/2024 at 7:41 PM, AnonymBruker said: Det er morsomt at du starter med å si at du har respekt og så avslutter du innlegget ditt med alt annet enn det. Anonymkode: 41cbb...a16 Ah, shit, ble noen krenket av det også? 🤷♂️ Anonymkode: 6be86...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå