AnonymBruker Skrevet 3. august #1 Del Skrevet 3. august Jeg har skadet kneet og har kun mulighet til svømming og sykling de neste tre mnd. har lyst å kunne trene kjerne, spesielt rygg og mage da jeg sliter med rygg og nedfall (er kvinne) om muskulatur ikke holdes ved like. har dere noen tips? Har trent på treningssenter fram til nå men kan ikke for eksempel sitte med bøyd kne. Anonymkode: a28c6...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #2 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har skadet kneet og har kun mulighet til svømming og sykling de neste tre mnd. har lyst å kunne trene kjerne, spesielt rygg og mage da jeg sliter med rygg og nedfall (er kvinne) om muskulatur ikke holdes ved like. har dere noen tips? Har trent på treningssenter fram til nå men kan ikke for eksempel sitte med bøyd kne. Anonymkode: a28c6...ddd Hva med øvelser i slynge? Anonymkode: 3c706...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #3 Del Skrevet 3. august Jeg har statiske øvelser som trener kjerne som ikke involverer kne, men jeg klarer ikke å gjenforklare hvordan de gjøres (fikk av fysio). Anbefaler veldig å oppsøke en fysio som kan gi deg et opplegg, de har så mange gode tips. Anonymkode: 9d444...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå