AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #21 Del Skrevet 3. august 2024 Mach-E skrev (59 minutter siden): han ba meg å slutte å kontakte ham. Jeg bør vel gå videre nå? Har vært hjerteknusende 💔 for jeg har vært støttende og veilende for ungdommen, og håpet jo på kjærlighet ♥️. Men det kun var sex sa han tilslutt fra hans side. Bør jeg tror på ham? For han sendte meg en sms midt på natta i går og sa at jeg ikke skal kontakte ham noe mer. Han sier stopp. Da gjør du det. Du går videre herfra. Slett og glem. Ungdommen?? 🙄 (Jeg tror ikke på tråden din, men svarer for svaret sin del.) Anonymkode: c6e9a...ec4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mach-E Skrevet 3. august 2024 Forfatter #22 Del Skrevet 3. august 2024 (endret) FrøkenFri skrev (1 time siden): Hva du bør gjøre? Han har bedt deg om å ikke ta kontakt så det er vel ikke noe å lure på. Du har sikkert rett i 🫶🙏 Det er bare at når jeg sendte ham melding på torsdag, og lurte på om han vile til meg på fredag. Så ringte han meg istedenfor å sende melding å svare, men da orka jeg ikke å ta telefonen . Og jeg regnet med det var over. Så var jeg klar for å gå videre. Så sendte han meg en melding kl00.50 i natt, og skrev «hva du ikke forsto, ikke kontakt meg noe lenge» . Men dette virker for meg jo som at han vil jeg skal ta kontakt. Dette barnet søker på kontakt og er redd for kontakt…. Jeg gir snart opp jeg…….🙃 Endret 3. august 2024 av Mach-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 3. august 2024 #23 Del Skrevet 3. august 2024 Mach-E skrev (31 minutter siden): Søker ikke trygghet da jeg er så trygg som bare det selv. Her er det at jeg faller for sårbarheten. Da jeg er empatisk generøs og har mye å gi, siden jeg har det bra med meg selv ellers:) Bra jobb, har hus bil og eldre barn♥️ Å gå etter unge folks såbarhet er kynisk og jævlig gjort. Vær voksen og bedre enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #24 Del Skrevet 3. august 2024 Mach-E skrev (4 minutter siden): Du har sikkert rett i 🫶🙏 Det er bare at når jeg sendte ham melding på torsdag, og lurte på om han vile til meg på fredag. Så ringte han meg istedenfor å sende melding å svare, men da orka jeg ikke å ta telefonen . Og jeg regnet med det var over. Så var jeg klar for å gå videre. Så sendte han en melding kl00.50 i natt, og skrev «hva du ikke forsto, ikke kontakt meg noe lenge» . Men dette virker for meg jo som at han vil jeg skal ta kontakt. Dette barnet søker på kontakt og er redd for kontakt…. Jeg gir snart opp jeg…….🙃 Han leker bare hard to get. Fortsett å send meldinger. Hvis han reagerer negativt på meldingene så ringer du på døra. Aldri gi opp! Anonymkode: 2c8af...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 3. august 2024 #25 Del Skrevet 3. august 2024 Mach-E skrev (5 minutter siden): Du har sikkert rett i 🫶🙏 Det er bare at når jeg sendte ham melding på torsdag, og lurte på om han vile til meg på fredag. Så ringte han meg istedenfor å sende melding å svare, men da orka jeg ikke å ta telefonen . Og jeg regnet med det var over. Så var jeg klar for å gå videre. Så sendte han en melding kl00.50 i natt, og skrev «hva du ikke forsto, ikke kontakt meg noe lenge» . Men dette virker for meg jo som at han vil jeg skal ta kontakt. Dette barnet søker på kontakt og er redd for kontakt…. Jeg gir snart opp jeg…….🙃 Han er ung og blir lekt med. Han vil nok egentlig bli kvitt deg men du drar i trådene. Dette er grunnen til at jeg tror du har noe underliggende. Ingen oppgående damer på 44 herjer slik med unge menn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mach-E Skrevet 3. august 2024 Forfatter #26 Del Skrevet 3. august 2024 Macro skrev (1 minutt siden): Å gå etter unge folks såbarhet er kynisk og jævlig gjort. Vær voksen og bedre enn det. Det finnes snille mennesker i denne verden, ditt sinn til verden gjenspeiler ditt sinn til andre rundt deg. Er du negativ så vil du se alt negativt. Du må nok jobbe litt mer med å bli positiv innstilt hvis du trenger et godt råd 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mach-E Skrevet 3. august 2024 Forfatter #27 Del Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han leker bare hard to get. Fortsett å send meldinger. Hvis han reagerer negativt på meldingene så ringer du på døra. Aldri gi opp! Anonymkode: 2c8af...6c7 Haha😅 Bra skrevet! Godt humør må vi ha👍 Neida det gidder jeg jo ikke….. Takk for godt innlegg 🙏♥️ Er ferdig med det nå 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #28 Del Skrevet 3. august 2024 Mach-E skrev (12 minutter siden): Du har sikkert rett i 🫶🙏 Det er bare at når jeg sendte ham melding på torsdag, og lurte på om han vile til meg på fredag. Så ringte han meg istedenfor å sende melding å svare, men da orka jeg ikke å ta telefonen . Og jeg regnet med det var over. Så var jeg klar for å gå videre. Så sendte han en melding kl00.50 i natt, og skrev «hva du ikke forsto, ikke kontakt meg noe lenge» . Men dette virker for meg jo som at han vil jeg skal ta kontakt. Dette barnet søker på kontakt og er redd for kontakt…. Jeg gir snart opp jeg…….🙃 Og der sprakk trollet. Anonymkode: f0ed1...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mach-E Skrevet 3. august 2024 Forfatter #29 Del Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og der sprakk trollet. Anonymkode: f0ed1...003 Vet ikke hva som plager deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mach-E Skrevet 3. august 2024 Forfatter #30 Del Skrevet 3. august 2024 Macro skrev (13 minutter siden): Han er ung og blir lekt med. Han vil nok egentlig bli kvitt deg men du drar i trådene. Dette er grunnen til at jeg tror du har noe underliggende. Ingen oppgående damer på 44 herjer slik med unge menn. Spiller ingen rolle hva du tror eller ikke tror, din religion er din sak 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mach-E Skrevet 3. august 2024 Forfatter #31 Del Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har vært veldig tydelig hele tiden at han ikke var ute etter noe mer enn sex, dessverre. Leser det tydelig ut fra manglende møter, tidvis "lovebombing" for å sjarmere deg, så avstand før ny heftig sex noen måneder senere. Han har vist på alle mulige måter fra dag én at han ikke har vært seriøs med deg og ikke respektert deg. At han droppet kontakt fordi du var syk og ikke kunne ha sex, var også en dealbreaker som burde sagt deg det samme. At han gikk fra deg til en enda yngre kvinne likeså. Denne mannen bare leker seg med kvinner han kunne vært far til, det er en del av hans tenningsmønster, og han har null respekt for de unge kvinnene han sårer eller ødelegger på veien. Han er en stusselig mann som tror han blir mer "mann" av å feie over unge kvinner - sannheten at han ikke er i nærheten av å være Mann. For en ekte og god Mann, det er en som viser respekt for de han dater og har sex med. Det gjør ikke denne. Du er garantert bare en i en rekke andre unge kvinner han feier over når det passer ham. Du har fått følelser for ham, og da kutter han kontakt med deg. Det er klassisk for slike råtne menn. Om han plutselig en dag står uten tilbud fra mye yngre kvinner så kommer han mest trolig til å ta kontakt med deg igjen, selv om han nå sier han ikke vil ha kontakt - men da også vil han kun gjøre det for å få sex, det har ingenting med følelser fra hans side å gjøre! Nå har han bedt deg om å ikke ta kontakt med ham igjen. Det må du respektere! Er du smart så velger du også å blokkere ham på telefonen og på sosiale medier, så slipper du å gå i samme fella flere ganger med ham og kaste bort mer av livet ditt. Anonymkode: 25595...fdc Enig🙏♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mach-E Skrevet 3. august 2024 Forfatter #32 Del Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da han var 10 år var du rundt 30 år! Tenk litt på det.. Du kan ikke mene at du tenker på å innlede et seriøst forhold med han guttungen!? Ja, du bør tro på, og lytte til han, og la han være i fred. Anonymkode: 1f479...906 Riktig 👍🫶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #33 Del Skrevet 3. august 2024 I et hav av mannfolk er de nærmere 60 så skuffende lite modne at det åpnet øynene mine for de nærmere 20. Jeg er på TS alder og klar til å slå meg ned. Jeg må bare si at jeg anser aldersforskjell til å være det minste problemet her. Varierende grader av voksne og rotete mennesker skal slippe ugyldig sosial fordømmelse på grunn av aldersforskjell. Men om noen ber meg om å la de være i fred og ikke kontakte de, følger jeg den oppfordringa. Det synes jeg er et godt råd siden jeg selv har vært utsatt for uønsket oppmerksomhet noen ganger. Anonymkode: 109d9...ca8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mach-E Skrevet 3. august 2024 Forfatter #34 Del Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Men å fremheve det som en spesifikk ting er meget spesielt…. Anonymkode: d025a...8a9 Har slettet det ordet som egentlig er veldig privat ♥️Takk for dine ord🙏🫶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 3. august 2024 #35 Del Skrevet 3. august 2024 «Jeg var støttende for ungdommen». Der ligger vel svaret?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mach-E Skrevet 3. august 2024 Forfatter #36 Del Skrevet 3. august 2024 AprilLudgate skrev (12 minutter siden): «Jeg var støttende for ungdommen». Der ligger vel svaret?? Så bra skrevet ♥️🫶 tror at han selv sliter med å sette ord på følelsene , Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 3. august 2024 #37 Del Skrevet 3. august 2024 Mach-E skrev (26 minutter siden): Så bra skrevet ♥️🫶 tror at han selv sliter med å sette ord på følelsene , ? Nei, jeg mener: Maktforholdet er ganske skjevt om du har sex med en du anser som en ungdom som trenger støtte. Nå er han 25 da, og ikke ungdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #38 Del Skrevet 3. august 2024 2 hours ago, Mach-E said: Tror at vi er forvirret begge to. Holdt på i ett år, chattet ca.to måneder før møtet hjemme hos meg, vin stearinlys samtale og sex, natt og morgen sex. Så frokost. Var forelsket men trodde ikke på det. Sex og hygge en måned etter. Så begynte allerede spørsmål om framtid, bosted og ønske om barn. Vi ble enige i å la det ligge og synke. Tre måneder etter, nytt møte , deilig sex og kyss, kjæresteaktig ting , armkrok osv. Så dukket det spørsmål om andre sexpartnere og å bli eksklusiv. Vi droppet det igjen begge to. For han syntes at jeg stresset ham, og jeg likte ikke han har sex med andre. Han tok kontakt igjen to måneder etter og ville komme til meg. Jeg var syk i to uker. Da droppet ham igjen og ble seriøst med en annen jente 22 år. Men to måneder etter det igjen, ble vi sammen og hadde en hyggelig stund, og så droppet jeg pga. aldrersforkjell for jeg følte meg så forelsket på ekte. Men jeg angret og tok kontakt igjen, men da bestemte han for at det ble slutt mellom oss. To måneder har gått, vi fortsatt sendte meldinger, jeg sa ifra hva jeg følte og han ba meg å slutte å kontakte ham. Jeg bør vel gå videre nå? Har vært hjerteknusende 💔 for jeg har vært støttende og veilende for ungdommen, og håpet jo på kjærlighet ♥️. Men det kun var sex sa han tilslutt fra hans side. Bør jeg tror på ham? For han sendte meg en sms midt på natta i går og sa at jeg ikke skal kontakte ham noe mer. For min del, jeg skjønner nå at det var fantastisk sex og hans ungdommelighet sjarmerer. Var vel med på denne barnslig leken hans, men ble selvsagt veldig tilfredsstilt og fornøyde☺️ Takk for råd og meninger 🙏 Han ber deg gang på gang om å la han være i fred. Skjerp deg, oppfør deg og la han være i fred. Det er ikke en lek, men en person som er tydelig på at han ikke ønsker noe som helst med deg å gjøre noen gang igjen. Jo mer du trakasserer han (som er det du gjør), jo mer kommer han til å hate deg. Anonymkode: 17765...3a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martelè Skrevet 3. august 2024 #39 Del Skrevet 3. august 2024 Wowsers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #40 Del Skrevet 3. august 2024 1 hour ago, Mach-E said: Det finnes snille mennesker i denne verden, ditt sinn til verden gjenspeiler ditt sinn til andre rundt deg. Er du negativ så vil du se alt negativt. Du må nok jobbe litt mer med å bli positiv innstilt hvis du trenger et godt råd 👍 Han ber deg om å la han være i fred. Det spiller ingen rolle hva du mener, føler, tenker og at du syns at du er verdens fineste, flotteste dame. Han vil ikke ha deg, la det gå. Anonymkode: 17765...3a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå