Mach-E Skrevet 3. august 2024 #1 Del Skrevet 3. august 2024 (endret) . Endret 5. august 2024 av Mach-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #2 Del Skrevet 3. august 2024 Han har bedt deg om å ikke kontakte han mer, da gjør du ikke det. Anonymkode: f0ed1...003 12 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #3 Del Skrevet 3. august 2024 Det har vært veldig tydelig hele tiden at han ikke var ute etter noe mer enn sex, dessverre. Leser det tydelig ut fra manglende møter, tidvis "lovebombing" for å sjarmere deg, så avstand før ny heftig sex noen måneder senere. Han har vist på alle mulige måter fra dag én at han ikke har vært seriøs med deg og ikke respektert deg. At han droppet kontakt fordi du var syk og ikke kunne ha sex, var også en dealbreaker som burde sagt deg det samme. At han gikk fra deg til en enda yngre kvinne likeså. Denne mannen bare leker seg med kvinner han kunne vært far til, det er en del av hans tenningsmønster, og han har null respekt for de unge kvinnene han sårer eller ødelegger på veien. Han er en stusselig mann som tror han blir mer "mann" av å feie over unge kvinner - sannheten at han ikke er i nærheten av å være Mann. For en ekte og god Mann, det er en som viser respekt for de han dater og har sex med. Det gjør ikke denne. Du er garantert bare en i en rekke andre unge kvinner han feier over når det passer ham. Du har fått følelser for ham, og da kutter han kontakt med deg. Det er klassisk for slike råtne menn. Om han plutselig en dag står uten tilbud fra mye yngre kvinner så kommer han mest trolig til å ta kontakt med deg igjen, selv om han nå sier han ikke vil ha kontakt - men da også vil han kun gjøre det for å få sex, det har ingenting med følelser fra hans side å gjøre! Nå har han bedt deg om å ikke ta kontakt med ham igjen. Det må du respektere! Er du smart så velger du også å blokkere ham på telefonen og på sosiale medier, så slipper du å gå i samme fella flere ganger med ham og kaste bort mer av livet ditt. Anonymkode: 25595...fdc 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #4 Del Skrevet 3. august 2024 Da han var 10 år var du rundt 30 år! Tenk litt på det.. Du kan ikke mene at du tenker på å innlede et seriøst forhold med han guttungen!? Ja, du bør tro på, og lytte til han, og la han være i fred. Anonymkode: 1f479...906 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 3. august 2024 #5 Del Skrevet 3. august 2024 Hvem gidder sånt frem og tilbake-stress. Spesielt inkludert følelser. Jeg har aldri greid å ta det seriøst når yngre, vil ikke kalle de menn, de er mer gutter fremdeles.. når de sier de er interessert i mer enn sex. Hadde handlingene vist seg å være mer seriøse, kanskje jeg hadde trodd det etterhvert. Men når de ikke engang sier de vil mer... Nei. Du kunne bare ha nydt det du fikk, når du fikk det. Selv om du kjente på forelskelse. Slike følelser er ikke nødvendigvis noe som blir dypere. Men.. det funket tydeligvis ikke. Nå er det bare en vei å gå; fremover. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 3. august 2024 #6 Del Skrevet 3. august 2024 Er du ikke ferdig med sånn fram og tilbake opplegg? Kan du ikke bare respektere hans ønske om å la han være? Vil du virkelig ha noen som helt klart ikke vil ha noe seriøst med deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mach-E Skrevet 3. august 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 3. august 2024 (endret) svartkatt skrev (4 minutter siden): Hvem gidder sånt frem og tilbake-stress. Spesielt inkludert følelser. Jeg har aldri greid å ta det seriøst når yngre, vil ikke kalle de menn, de er mer gutter fremdeles.. når de sier de er interessert i mer enn sex. Hadde handlingene vist seg å være mer seriøse, kanskje jeg hadde trodd det etterhvert. Men når de ikke engang sier de vil mer... Nei. Du kunne bare ha nydt det du fikk, når du fikk det. Selv om du kjente på forelskelse. Slike følelser er ikke nødvendigvis noe som blir dypere. Men.. det funket tydeligvis ikke. Nå er det bare en vei å gå; fremover. Takk💕! Enig !! Selv om han oppførte seg sjarmerende , så sa han tidlig at han lurte meg for sex🥹. Tiden legger alle sår 👍♥️ Endret 3. august 2024 av Mach-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFri Skrevet 3. august 2024 #8 Del Skrevet 3. august 2024 Hva du bør gjøre? Han har bedt deg om å ikke ta kontakt så det er vel ikke noe å lure på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 3. august 2024 #9 Del Skrevet 3. august 2024 Det må være noe underliggende hos deg som gjør at du oppsøker trygghet og drama hos en så ung mann. Og hvorfor diskutere barn? Toget er gått for din del uansett. Har du det bra psykisk? Jeg spør ikke for å være slem Finn deg en på din egen alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #10 Del Skrevet 3. august 2024 La han være i fred Anonymkode: 01f89...a33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #11 Del Skrevet 3. august 2024 Gå videre! Dette er ingen av dere tjent med uansett! Pass på at du ikke får hekt! Å fremheve kyss, kjæresteting, armkrok er en fin ting, men å fremheve suging var totalt meningsløst….. Anonymkode: d025a...8a9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #12 Del Skrevet 3. august 2024 Du kunne vært mora hans,det er ingen fremtid i så mye yngere.La gutten være i fred nå. Anonymkode: f9a4f...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 3. august 2024 #13 Del Skrevet 3. august 2024 Æsj, finn deg en på din egen alder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mach-E Skrevet 3. august 2024 Forfatter #14 Del Skrevet 3. august 2024 Hulderen skrev (3 minutter siden): Æsj, finn deg en på din egen alder! Men han sa at han trenger en eldre kvinne. Jeg hadde jo empati for ham da han mistet mora si tidlig♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mach-E Skrevet 3. august 2024 Forfatter #15 Del Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Gå videre! Dette er ingen av dere tjent med uansett! Pass på at du ikke får hekt! Å fremheve kyss, kjæresteting, armkrok er en fin ting, men å fremheve suging var totalt meningsløst….. Anonymkode: d025a...8a9 Suging er en ting jeg kun gjøre for min elskende / kjæreste ♥️. Det er spesielt fra min side , for jeg gjør ikke det med hvem som helst 🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #16 Del Skrevet 3. august 2024 Mach-E skrev (2 minutter siden): Men han sa at han trenger en eldre kvinne. Jeg hadde jo empati for ham da han mistet mora si tidlig♥️ Så du ble, ehm, den nye mora? Anonymkode: 087fa...ff3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mach-E Skrevet 3. august 2024 Forfatter #17 Del Skrevet 3. august 2024 Macro skrev (20 minutter siden): Det må være noe underliggende hos deg som gjør at du oppsøker trygghet og drama hos en så ung mann. Og hvorfor diskutere barn? Toget er gått for din del uansett. Har du det bra psykisk? Jeg spør ikke for å være slem Finn deg en på din egen alder. Søker ikke trygghet da jeg er så trygg som bare det selv. Her er det at jeg faller for sårbarheten. Da jeg er empatisk generøs og har mye å gi, siden jeg har det bra med meg selv ellers:) Bra jobb, har hus bil og eldre barn♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mach-E Skrevet 3. august 2024 Forfatter #18 Del Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du ble, ehm, den nye mora? Anonymkode: 087fa...ff3 Virker litt sånn fra min side, så det er nok ikke så sunt likevel:( Så mye blandende signaler og følelser….Men takk for ditt innlegg her 🫶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #19 Del Skrevet 3. august 2024 Mach-E skrev (3 minutter siden): Suging er en ting jeg kun gjøre for min elskende / kjæreste ♥️. Det er spesielt fra min side , for jeg gjør ikke det med hvem som helst 🥹 Men å fremheve det som en spesifikk ting er meget spesielt…. Anonymkode: d025a...8a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #20 Del Skrevet 3. august 2024 Mach-E skrev (5 minutter siden): Men han sa at han trenger en eldre kvinne. Jeg hadde jo empati for ham da han mistet mora si tidlig♥️ Så han trenger deg til å suges og andre kjæresteting fordi moren er død? Synes jeg merker vibrering fra moren som vrir seg i desperasjon i graven! Anonymkode: d025a...8a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå