AnonymBruker Skrevet 3. august #1 Del Skrevet 3. august Jeg skal bruke den om ca en time, den er frossen. Bør jeg putte den i kaldt vann? Anonymkode: eb87e...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #2 Del Skrevet 3. august Ja! Anonymkode: c0c10...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 3. august #3 Del Skrevet 3. august Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 3. august #4 Del Skrevet 3. august (endret) Kaldt vann, eller tinefunksjon på mikroen. Du kan også begynne å steke den når den er fremdeles litt frossen. Endret 3. august av Daisy-love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #5 Del Skrevet 3. august Kjøttdeigtips: bank kjøttdeigen flat før du fryser den ned, du kan lagre den som "plater" i fryseren, de tiner veldig fort! Anonymkode: 707e7...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #6 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kjøttdeigtips: bank kjøttdeigen flat før du fryser den ned, du kan lagre den som "plater" i fryseren, de tiner veldig fort! Anonymkode: 707e7...47c Det skal jeg gjøre neste gang! Takk alle sammen, da legger jeg kjøttdeigen i kaldt vann nå. Anonymkode: eb87e...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå