Boomkat Skrevet 4. august #61 Del Skrevet 4. august (endret) Ser du skriver at personen har blitt mor. Jeg byttet også jobb noen år etter jeg ble mor. Gikk også ned i stillingsprosent. Men jobben er bedre betalt enn den forrige. Fordet om jeg jobber mindre. Denne jobben passer mye bedre med familielivet og jeg elsker den nye hverdagen med mer fri og tid med barnet mitt. og uansett hva grunnen til denne personen er: så gratulerer man med ny jobb? Normal oppførsel vil jeg si. Endret 4. august av Boomkat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #62 Del Skrevet 4. august Jeg hadde vel skrevet " ønsker deg lykke til i ny jobb"... Anonymkode: eaa65...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #63 Del Skrevet 5. august Kjenner en som gikk fra å lede en stor bedrift med godt omdømme, til å kjøre søppel. Viktige jobber begge to, og jeg forstår godt at han ønsket et miljøskifte. Støtter forslaget om å ønske vedkommende lykke til, hvis det er så vanskelig for deg å gratulere. Anonymkode: ffd38...2ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #64 Del Skrevet 5. august Syntes ikke det er noe rart. Kjenner ledere som har gått over til rådgiverstillinger for å ha bedre work/life-balance og kommer selv til å søke meg til en enklere jobb nærmere hjemmet når barna er store og jeg får råd til å gå litt ned i lønn. Anonymkode: 999d1...79f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #65 Del Skrevet 5. august Jeg skal definitivt klatre nedover i karrierestigen om noen år, må bare kvitte meg med litt gjeld først. Når økonomien tillater det ønsker jeg en jobb med mindre ansvar, jag og stress. Så på ingen måte sikkert at vedkommende har fått sparken. Anonymkode: cb438...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #66 Del Skrevet 5. august Takker for svar. Nå endte jeg med å gratulere. Jeg får vel også bare leve med at jeg ikke finer ut hvorfor vedkommende sluttet. Regner som tidligere nevnt med at det ikke er noe vits å spørre siden ingen som ar fått sparken vil innrømme det. TS Anonymkode: 5c925...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå