Gå til innhold

Dame som lar meg gjøre hva jeg vil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har hatt det slik ts beskriver, men det var etter avtale. Hun ønsket at vi skulle ha det sånn. At jeg kunne ta henne akkurat som jeg ville og når jeg ville. Tror det tente henne.

Det kan være et slikt ønske partneren til ts også har, men ikke har kommunisert det. Jeg ville tatt en prat rundt det. 

Anonymkode: 81d7f...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du har funnet deg ei bra dame.

Slå deg til ro med det.

Anonymkode: a6ff1...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er sånn, dvs jeg har egentlig alltid lyst på sex og jeg har ikke så sterke preferanser på nøyaktig hva vi skal gjøre, bare vi har sex, så da gjør jeg som oftest bare det han vil, fordi han har så sterke preferanser.

Noen ganger skulle jeg ønske at vi kunne ha hatt sex der han bare var opptatt av å tjene meg og gjøre som jeg ville, men stort sett er jeg fornøyd med sånn som vi har det.

Anonymkode: 33ac5...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er lik, og også submissive. Tenner på å "bli brukt". Elsker følelsen av at han gjør hva han vil, kommander meg ned på kne, flipper meg rundt og tar for seg😍 

Jeg er den dominerende i den dagligdagse delen av forholdet, det er respekt og balanse og alt er selvfølgelig avtalt og med samtykke. 

Anonymkode: 82495...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tears in heaven skrev (På 6.8.2024 den 23.54):

Ja klart hun sier ja,når hun aldri får noe🙈

Hun får akkurat når hun ønsker🤷🏼‍♂️. Hun klarer å ta initiativ selv.

Anonymkode: 5e5ef...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
TomSawyer skrev (På 7.8.2024 den 12.53):

🙈😆..Nei du bør ha verdens beste samvittighet der..🤣.du sliter henne ikke akkurat ut da..

Ikke akkurat nei😊. Skjønner at noen menn kanskje mener jeg er i en «luksussituasjon» som aldri har blitt avvist og har en partner som alltid vil. Men det betyr jo ikke at jeg nødvendigvis gidder noe oftere 🤷🏼‍♂️😊

Anonymkode: 5e5ef...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dette er ikke en uvanlig dynamikk, og endel kvinner tenner på dette er min erfaring.

• Noen ønsker likevekt i maktbalansen hele tiden
  • Noen er underdanige under sexen, men ikke ellers
  • Noen stiller seg seg tilgjengelig for sex når som helst - også når de sover
  • Noen tar det veldig langt, og vil være mannens slave

Jeg har opplevd alle varianter. Så lenge begge parter er fornøyd er det vel supert? Men alltid viktig å snakke om det, og avklare grenser og roller.

Anonymkode: 16db1...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 10.55):

Noen ganger skulle jeg ønske at vi kunne ha hatt sex der han bare var opptatt av å tjene meg og gjøre som jeg ville, men stort sett er jeg fornøyd med sånn som vi har det.

Snakk med ham om det? Han ønsker sikkert at du skal bli tilfredsstilt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...