Gå til innhold

Dame som lar meg gjøre hva jeg vil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

14 likes på denne idiotkommentaren….

Kun på kvinneguiden er det helt uhørt å tenke at en kvinne faktisk liker å bli pult av mannen sin. Djeez

Anonymkode: 63890...24c

Det er ikke en idiotkommentar. Vi er mange som liker å bli pult, men vi ønsker et likeverdig samspill med partner. Ikke at han skal få gjøre hva han vil når han vil. For mange av oss er det avtennende å bli brukt som en sexdukke.

Anonymkode: d829d...ae8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er kvinne og liker akkurat det samme som kona til ts, man trenger da ikke overtenke så mye? Sex er gøy og trenger da ikke være så alvorlig. Bare å lese det ts skriver om sexlivet sitt tenner meg faktisk. Så må jeg legge til at mannen min er en super fyr, opptatt av min nytelse, vi er likestilte på hjemmefronten og økonomisk bare så det er sant. Svaret på spørsmålet ditt ts er at du trenger ikke å ha dårlig samvittighet, men vær obs på endringer hos kona di, begynner hun å ha mindre lyst må du for all del ikke fortsette slik som nå, men spørre om hun fortsatt liker det dere driver med. 

Anonymkode: 12f45...f5b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Synes ikke man skal si så mye om holdninger, og du VET ikke.

For eksempel elsker dama mi at jeg bruker henne og "tømmer meg". En av hennes største turn-ons er at jeg bruker henne mens hun sover, eller om morgenen før hun våkner og hun blir vekket av at jeg "bruker henne".

Det er selvsagt et rollespill der jeg utnytter hennes tenningsmønster. Realiteten er at hun får 10 orgasmer for hver jeg får (i alle fall 5) og jeg liker det. Selvfølgelig er hun ikke en "tømmestasjon" men vi tenner begge på konseptet. Jeg kan si at jeg trenger å komme og at hun må spre beina og så komme i henne og hun elsker det.

Samtidig gjør jeg veldig mye for henne også, f.eks. kommanderer jeg henne til å sitte på ansiktet mitt og la meg slikke henne til orgasme, og hun kommer på 10 sekunder. Det er viktig å skille mellom "slutty fantasier" og å faktisk tenke at hun er en tømmestasjon. Jeg er villig til å gjøre alt hun fantaserer om, og jeg liker det selv, men hun er selvsagt langt mer for meg, selv om vi har denne dynamikken og rollespillet. Når jeg "bruker" henne pleier jeg ofte å ta henne i misjonær også der jeg lett får henne til å komme, selv om jeg selv kommer lettest i doggy. Det er favoritten hennes, å bare være "livløs dukke" og bli brukt, mens jeg egentlig helst vil at hun skal være aktiv og ri og slikt, men vi gjør det også.

Kanskje hun bare er mer "slutty" enn deg (som i fantasi).

Anonymkode: 3e695...ee7

Fint svar på en av de mange kommentarene som vrenger, vrir, feiltolker og misforstår. Samtidig er sånne typer "politi"  grunnen til at jeg selv er meget forsiktig med å "åpne opp" og fortelle / spør om råd / erfaringer. Ett "feil" ord så er det kjørt, liksom.

Virker som (alt for) mange har problemer med å akseptere dynamikk / rollespill / kinks som de ikke kjenner seg igjen i, og løsningen er da å gå til verste tolkning og mening nærmest automatisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Synes ikke man skal si så mye om holdninger, og du VET ikke.

For eksempel elsker dama mi at jeg bruker henne og "tømmer meg". En av hennes største turn-ons er at jeg bruker henne mens hun sover, eller om morgenen før hun våkner og hun blir vekket av at jeg "bruker henne".

Det er selvsagt et rollespill der jeg utnytter hennes tenningsmønster. Realiteten er at hun får 10 orgasmer for hver jeg får (i alle fall 5) og jeg liker det. Selvfølgelig er hun ikke en "tømmestasjon" men vi tenner begge på konseptet. Jeg kan si at jeg trenger å komme og at hun må spre beina og så komme i henne og hun elsker det.

Samtidig gjør jeg veldig mye for henne også, f.eks. kommanderer jeg henne til å sitte på ansiktet mitt og la meg slikke henne til orgasme, og hun kommer på 10 sekunder. Det er viktig å skille mellom "slutty fantasier" og å faktisk tenke at hun er en tømmestasjon. Jeg er villig til å gjøre alt hun fantaserer om, og jeg liker det selv, men hun er selvsagt langt mer for meg, selv om vi har denne dynamikken og rollespillet. Når jeg "bruker" henne pleier jeg ofte å ta henne i misjonær også der jeg lett får henne til å komme, selv om jeg selv kommer lettest i doggy. Det er favoritten hennes, å bare være "livløs dukke" og bli brukt, mens jeg egentlig helst vil at hun skal være aktiv og ri og slikt, men vi gjør det også.

Kanskje hun bare er mer "slutty" enn deg (som i fantasi).

Anonymkode: 3e695...ee7

Men det du beskriver er langt fra ts sine skildringer. Du er opptatt av hennes nytelse også. Du skriver om samspill. 

Som nevnt, jeg er som ts sin dame. Min mann kan "ta for seg" slik han vil når han vil. Elsker når han vekker meg for sex midt på natta for eksempel. Kan nesten ikke huske å ha avvist ham på våre 15 år sammen.

Så jeg tenner på konseptet og det gjør min mann også, men i motsetning til hva ts skildrer, så er min mann, som deg, opptatt av min nytelse oppi det hele. Dér er forskjellen. 

Anonymkode: ac6f5...75c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.8.2024 den 9.33):

Aller først: jeg klager ikke, jeg lager tråden av nysgjerrighet, kanskje jeg kan få perspektiv fra andre damer som er like?

Greia er at jeg har en dame (nå kone), som lar meg gjøre hva jeg vil med henne. Om jeg vil bli sugd så ber jeg bare om det. Vil jeg sprute i munnen gjør jeg det, vil jeg sprute i ansikt/på kropp, gjør jeg det. Vil jeg knulle henne så legger hun seg gladelig på rygg og lar meg knulle henne. Er jeg kåt i bilen så suger hun meg. Er jeg kåt når vi går tur så bøyer jeg henne ned mot et tre og puler henne.

Vi har vært sammen i fem år. 

Innimellom får jeg dårlig samvittighet, det føles nesten som jeg bruker henne. Og på en måte gjør jeg jo det. Jeg har høy sexlyst og blir fort kåt, og da sørger jeg jo for at hun tømmer meg. 

Jeg er opptatt av hennes nytelse, og gir henne orgasme når vi har mulighet. Men jeg må jo innrømme at hun gir meg vesentlig flere orgasmer enn hun får. 

Så det jeg lurer på er jo følelsen av at jeg bruker henne, og dårlig samvittighet. Bør jeg ha det? Finnes andre kvinner som er som kona, og hva er deres perspektiv på dette?

Anonymkode: caead...0b3

det eneste problematiske her er at du omtaler det som å tømme deg. Så utrolig nasty og avtennende med en mann med så ekle holdninger til kvinner.

Anonymkode: 872d7...a5f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aller først: jeg klager ikke, jeg lager tråden av nysgjerrighet, kanskje jeg kan få perspektiv fra andre damer som er like?

Greia er at jeg har en dame (nå kone), som lar meg gjøre hva jeg vil med henne. Om jeg vil bli sugd så ber jeg bare om det. Vil jeg sprute i munnen gjør jeg det, vil jeg sprute i ansikt/på kropp, gjør jeg det. Vil jeg knulle henne så legger hun seg gladelig på rygg og lar meg knulle henne. Er jeg kåt i bilen så suger hun meg. Er jeg kåt når vi går tur så bøyer jeg henne ned mot et tre og puler henne.

Innimellom får jeg dårlig samvittighet, det føles nesten som jeg bruker henne. Og på en måte gjør jeg jo det. Jeg har høy sexlyst og blir fort kåt, og da sørger jeg jo for at hun tømmer meg. 

Jeg er opptatt av hennes nytelse, og gir henne orgasme når vi har mulighet. Men jeg må jo innrømme at hun gir meg vesentlig flere orgasmer enn hun får. 

Så det jeg lurer på er jo følelsen av at jeg bruker henne, og dårlig samvittighet. Bør jeg ha det? Finnes andre kvinner som er som kona, og hva er deres perspektiv på dette?

Nei slik er jeg ikke. Fint hvis kona de gjør dette med glede ,og ikke press iallefall.

Her har heldigvis ingen av høy lyst,så vi er like der. Det er viktig være sammen med en likesinnede. 

Anonymkode: cccaf...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

det eneste problematiske her er at du omtaler det som å tømme deg. Så utrolig nasty og avtennende med en mann med så ekle holdninger til kvinner.

Enig,det ville aldri kjæresten min sagt. Det høres skikkelig shady ut.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig,det ville aldri kjæresten min sagt. Det høres skikkelig shady ut.

Er jo en mannssjåvinistisk ting å si om en man er glad i, etter min mening. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.8.2024 den 10.04):

Det er jo det som skjer… beklager for at du ikke tålte ordbruken. Du må være robust… 

Vet hun at du omtaler henne så stygt? Tenner hun på ydmykelse?

AnonymBruker skrev (På 3.8.2024 den 10.49):

Jeg som kvinne er vel lik din kone. Jeg er mer eller mindre konstant kåt og har alltid lyst. Tenner på mannens nytelse og kjenner glede av å tilfredsstille ham. 

Jeg reagerer dog på holdningene dine til det hele. Hvordan du formulerer deg og snakker om situasjonen. Min mann ville aldri ha sagt at han bruker meg til å tømme seg. For ham er jeg mer enn en tømmestasjon… vi har sex. Hvis jeg suger ham uten at han gjør noe på meg, så har vi sex. Jeg tømmer ham ikke.

I tillegg sørger han for at jeg også for min del, for han elsker min nytelse slik som jeg elsker hans. 

Dette!!

AnonymBruker skrev (På 3.8.2024 den 10.58):

Dagens hårsåre samfunn. Det er ikke noe vondt ment det jeg skriver. Det er jo et objektivt faktum det jeg skriver. Det kan sikkert skrives på en annen måte, litt mindre klinisk. Men man kan også velge å tolke det i en bedre mening enn det som blir gjort av deg. Man skal liksom ikke tåle en dritt i dag, og man skal tolke det verste i alt. Prøv heller å tolke ting på en positiv måte. 

For øvrig så elsker jeg kona og jeg respekterer henne. Jeg er opptatt av hennes nytelse. Hun er ikke en tømmestasjon. Men at hun tømmer meg når jeg er kåt, det er et faktum. Likeså  bruker hun meg til å få orgasme når jeg ligger mellom beina hennes. 

Nei, det er ikke et objektivt faktum, det er degraderende å se på det som «tømming», som om du tømmer ut noe avfall i en søppelbøtte.

Hans Tore Lem skrev (På 3.8.2024 den 11.16):

Absolutt ikke. Denne dama ønsker jo å ha det sånn. Det er kjærlighet og omsorg begge veier. 

Ønsker hun å bli sett på og snakket om som en tømmestasjon eller søppelbøtte? Ingenting i ts tilsier at det er saken.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

AnonymBruker skrev (På 3.8.2024 den 9.50):

Er vel fordi jeg ikke vet om jeg bør ha dårlig samvittighet, jeg tror den dårlige samvittigheten er irrasjonell…

AnonymBruker skrev (På 3.8.2024 den 10.58):

Dagens hårsåre samfunn. Det er ikke noe vondt ment det jeg skriver. Det er jo et objektivt faktum det jeg skriver. Det kan sikkert skrives på en annen måte, litt mindre klinisk. Men man kan også velge å tolke det i en bedre mening enn det som blir gjort av deg. Man skal liksom ikke tåle en dritt i dag, og man skal tolke det verste i alt. Prøv heller å tolke ting på en positiv måte. 

For øvrig så elsker jeg kona og jeg respekterer henne. Jeg er opptatt av hennes nytelse. Hun er ikke en tømmestasjon. Men at hun tømmer meg når jeg er kåt, det er et faktum. Likeså  bruker hun meg til å få orgasme når jeg ligger mellom beina hennes. 

Synes du avslører deg veldig. Det starter bra, der du fremstår genuint nysgjerrig og åpen. Men i det noen påpeker det problematiske i holdningene dine der du jo skriver som om du nettopp BRUKER henne, da surner du. 

Du ville ikke ha dette svaret og har allerede bestemt deg for at du helst vil at dette skal være irrasjonell. Alle som motsier deg blir totalt avfeid som hårsåre og at man ikke tåler en dritt. 
Sier mye om deg, som også bekrefter de holdningene du har der du bruker enhver anledning til det som beskrives som ensidig sex. For det er det som er problematisk; det du beskriver er selve definisjonen på å bruke noen. 

Anonymkode: 35105...d7a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Synes du avslører deg veldig. Det starter bra, der du fremstår genuint nysgjerrig og åpen. Men i det noen påpeker det problematiske i holdningene dine der du jo skriver som om du nettopp BRUKER henne, da surner du. 

Du ville ikke ha dette svaret og har allerede bestemt deg for at du helst vil at dette skal være irrasjonell. Alle som motsier deg blir totalt avfeid som hårsåre og at man ikke tåler en dritt. 
Sier mye om deg, som også bekrefter de holdningene du har der du bruker enhver anledning til det som beskrives som ensidig sex. For det er det som er problematisk; det du beskriver er selve definisjonen på å bruke noen. 

Ts er vant med damer som tydeligvis ikke sier han imot og som spriker med bena bare han knipser, vettu. Så man kan nu spørre seg om hvem som er hårsår her. Damene som synes beskrevet oppførsel og holdninger er uappetittlig, eller en som ikke tåler å bli sagt imot av andre.

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis begge parter liker det så er det vel ikke noe problem?

Jeg er lik din kone og tenner på å la mannen bruke meg. Han kan tømme seg i meg når han vil og hvor han vil og jeg liker at han kaller meg hore og at han bruker meg for egen nytelse når han er kåt. Jeg har ingen problemer med at han kaller meg for tømmestasjon, og hvis han vil knulle meg i munnen og tømme seg i halsen på meg så gaper jeg villig opp. 

I det daglige er vi likestilt og har en normal dynamikk, men seksuelt er det han som bestemmer og vi begge elsker det. 

Anonymkode: c821f...dfe

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for alle fine svar som faktisk svarer på spm, uten å henge seg opp i ett ord. 

At jeg avfeier folk som hårsår er praktisk talt fordi dere er hårsåre. Hvis du reagerer på hva jeg skriver, se hva de jeg svarer til skrev først. Vi snakker personangrep basert på ett ord. At jeg da kaller vedkommende hårsår må man da vitterlig tåle. 

Det er som Erfarenmann skriver. Man kan ikke åpne seg opp her inne uten at man risikerer at folk mistolker og vrir og vrenger på det som blir skrevet. 

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Se på denne som et eksempel. Neglisjerer totalt det jeg har skrevet om at jeg er opptatt av gjensidig nytelse. Det faktumet driter man i. Jeg har sagt et feil ord og reagerer på folk som utsetter meg for personangrep, da betyr det at jeg bruker kona. Jeez…

Men det du beskriver er langt fra ts sine skildringer. Du er opptatt av hennes nytelse også. Du skriver om samspill. 

Som nevnt, jeg er som ts sin dame. Min mann kan "ta for seg" slik han vil når han vil. Elsker når han vekker meg for sex midt på natta for eksempel. Kan nesten ikke huske å ha avvist ham på våre 15 år sammen.

Så jeg tenner på konseptet og det gjør min mann også, men i motsetning til hva ts skildrer, så er min mann, som deg, opptatt av min nytelse oppi det hele. Dér er forskjellen. 

Annet godt eksempel. Velger å se bort fra det jeg skriver om gjensidig nytelse. 

Vet hun at du omtaler henne så stygt? Tenner hun på ydmykelse?

Dette!!

Nei, det er ikke et objektivt faktum, det er degraderende å se på det som «tømming», som om du tømmer ut noe avfall i en søppelbøtte.

Ønsker hun å bli sett på og snakket om som en tømmestasjon eller søppelbøtte? Ingenting i ts tilsier at det er saken.

Det er et objektivt faktum. At du ikke tåler ordlyden får være opp til deg. 

Hva vet du om meg og kona? Ingenting? Helt riktig. Ja, hun liker å omtale det som tømming. Fordi det er det det er. Det er noe BEGGE tenner på. Slutt å døm, det har du ikke rett til. 

Oppsummert så får jeg en del fine svar og noen få som henger seg opp i noe uten å være interessert i å undersøke fakta (meg og min kones dynamikk). Til dere så må jeg bare si at det har null verdi å tillegge det jeg skriver såpass mye negativt basert på ett ord, uten å gidde å spørre engang. Ta gjerne og hold dere unna tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du bruker henne jo ikke om dette er ønsket fra henne. Hun eier sin egen seksualitet og er vel voksen nok til å kommunisere dette med deg.

Jeg har selv en kone som «lar meg» gjøre hva jeg vil. Vi har ikke avvist hverandre 1 eneste gang på de 20+ årene vi har vært sammen.

Nå skal det sies at jeg ikke på langt nær er like seksuell som deg og mange andre menn. Jeg «tar initiativ» til sex kanskje 3-4 ganger i året de siste årene. Har aldri følt jeg har brukt henne på noen måte.

Hun er voksen og har kommunisert tydelig at hun er med når jeg vil og at hun ikke er vanskelig å be.

Anonymkode: 5e5ef...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.8.2024 den 10.23):

Jeg kan ta initiativ men det er veldig forsiktig. Jeg har fått beskjed nå om å «bare hoppe på han» om jeg vil noe så får vi se 🤭

han kan og for eksempel kommandere meg til å sitte på ansiktet hans til jeg kommer, og deretter ri han. Jeg elsker det og jeg får utrolig gode orgasmer av det også. 
så jeg er veldig deltakende.

jeg liker også playrape veldig godt. 

mannen var 100% vanilje når vi ble sammen og nå ett år eldre er han vel det man kaller en «soft Dom»- han elsker å kontrollere og gi meg oppgaver - vi har en del ting jeg må gjøre gjennom dagen for eksempel. Men han liker ikke noen form for smerte påført meg. Han liker den psykiske og emosjonelle «leken» 

jeg elsker det og har aldri hatt det så bra. Men her blør det ut i alt av hverdagslivet vårt. 

Anonymkode: aa5a6...d1d

Er ikke dette også typen som har gitt deg beskjed om å gå ned 12 kg?

Anonymkode: 2b46c...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker vel at når en slik dynamikk skjer, at ingen i verden er vel så tilbakestående, vel? Da burde jo den ‘sterke’ parten egentlig umyndiggjøres. 

Anonymkode: 90050...ae2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du bruker henne jo ikke om dette er ønsket fra henne. Hun eier sin egen seksualitet og er vel voksen nok til å kommunisere dette med deg.

Jeg har selv en kone som «lar meg» gjøre hva jeg vil. Vi har ikke avvist hverandre 1 eneste gang på de 20+ årene vi har vært sammen.

Nå skal det sies at jeg ikke på langt nær er like seksuell som deg og mange andre menn. Jeg «tar initiativ» til sex kanskje 3-4 ganger i året de siste årene. Har aldri følt jeg har brukt henne på noen måte.

Hun er voksen og har kommunisert tydelig at hun er med når jeg vil og at hun ikke er vanskelig å be.

Anonymkode: 5e5ef...aea

Ja klart hun sier ja,når hun aldri får noe🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Erfarenmann skrev (På 5.8.2024 den 16.18):

Fint svar på en av de mange kommentarene som vrenger, vrir, feiltolker og misforstår. Samtidig er sånne typer "politi"  grunnen til at jeg selv er meget forsiktig med å "åpne opp" og fortelle / spør om råd / erfaringer. Ett "feil" ord så er det kjørt, liksom.

Virker som (alt for) mange har problemer med å akseptere dynamikk / rollespill / kinks som de ikke kjenner seg igjen i, og løsningen er da å gå til verste tolkning og mening nærmest automatisk. Nei,reager

Du må tåle at man reagerer på måten du omtaler din kone på.For du vet at du er egoistisk og ikke gir henne like mye som du får,for hvorfor startet du denne tråden ellers? Hun har sagt hun ikke får like mye som hun gir? Er ikke hårsår!hardcore,anal,rollespill,+mer er ikke uvanlig i mitt sexliv, men man må kommunisere og begge må være enige. Så tror meg ,gi henne mer som hun fortjener

Anonymkode: 525f4...bd0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du må tåle at man reagerer på måten du omtaler din kone på.For du vet at du er egoistisk og ikke gir henne like mye som du får,for hvorfor startet du denne tråden ellers? Hun har sagt hun ikke får like mye som hun gir? Er ikke hårsår!hardcore,anal,rollespill,+mer er ikke uvanlig i mitt sexliv, men man må kommunisere og begge må være enige. Så tror meg ,gi henne mer som hun fortjener

Anonymkode: 525f4...bd0

Du snakker til feil person her. Jeg er ikke trådstarter. Jeg har til og med et brukernavn her så du kan ikke skylde på at du blingsa på anonym-koden heller. Det viktigste var kanskje å få lirt av seg litt mer?

Når det gjelder innlegget til trådstarter så skjønner jeg hva han mener. Han beskriver en situasjon han er i. Hvis man absolutt vil så kan man flisespikke på ordvalgene og hvis man absolutt vil så kan man legge veldig mye i dette ordvalget og dermed spore fullstendig av fra poenget med innlegget.

Men det vil ikke jeg. Jeg vil ikke være en sånn person som leter etter feil og tolker i verste mening. Jeg velger å tolke i beste mening. Særlig når det står ting der som HELT TYDELIG viser han han IKKE er en slik person som du skal ha det til at han er. Hvorfor velger du å overse slike ting? 

Det sier mye om deg det, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg «tar initiativ» til sex kanskje 3-4 ganger i året de siste årene. Har aldri følt jeg har brukt henne på noen måte.

🙈😆..Nei du bør ha verdens beste samvittighet der..🤣.du sliter henne ikke akkurat ut da..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...