Gå til innhold

Dame som lar meg gjøre hva jeg vil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så det jeg lurer på er jo følelsen av at jeg bruker henne, og dårlig samvittighet. Bør jeg ha det? Finnes andre kvinner som er som kona, og hva er deres perspektiv på dette?

Anonymkode: caead...0b3

Snakk med henne da!  Og hvis du får så dårlig samvittighet, hvorfor fortsetter du??

AnonymBruker skrev (1 time siden):

da sørger jeg jo for at hun tømmer meg. 

Du sørger for at hun tømmer deg. For en tankegang du har!

Anonymkode: 21e53...6ab

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi har snakket om det, og jeg har spurt direkte. Hun har sagt at hun nyter å tilfredsstille meg og at det gjør henne kåt. 

Da tenker jeg at du skal ta henne på ordet og nyte i vei. 🙂

Vær gjerne en gentleman og vise henne at du setter pris på henne på andre måter. Blomster i ny og né, ekstra oppgaver i hjemmet, restaurantbesøk, etc etc. Whatever hun liker, så ville jeg lagt innsats der. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Snakk med henne da!  Og hvis du får så dårlig samvittighet, hvorfor fortsetter du??

Du sørger for at hun tømmer deg. For en tankegang du har!

Anonymkode: 21e53...6ab

Snakk med henne: Det har jeg gjort, dersom du leser tråden så kan du finne svaret på det 😉 side 2  

Tømming: skrevet svar på side 2  

Hvorfor jeg fortsetter: som jeg skrev på første side, så er det fordi jeg tror den dårlige samvittigheten er irrasjonell. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nattehimmel skrev (5 minutter siden):

Da tenker jeg at du skal ta henne på ordet og nyte i vei. 🙂

Vær gjerne en gentleman og vise henne at du setter pris på henne på andre måter. Blomster i ny og né, ekstra oppgaver i hjemmet, restaurantbesøk, etc etc. Whatever hun liker, så ville jeg lagt innsats der. 

Fine tips 😊 flink med blomster, men kan alltids bli flinkere! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Dagens hårsåre samfunn. Det er ikke noe vondt ment det jeg skriver. Det er jo et objektivt faktum det jeg skriver. Det kan sikkert skrives på en annen måte, litt mindre klinisk. Men man kan også velge å tolke det i en bedre mening enn det som blir gjort av deg. Man skal liksom ikke tåle en dritt i dag, og man skal tolke det verste i alt. Prøv heller å tolke ting på en positiv måte. 

For øvrig så elsker jeg kona og jeg respekterer henne. Jeg er opptatt av hennes nytelse. Hun er ikke en tømmestasjon. Men at hun tømmer meg når jeg er kåt, det er et faktum. Likeså  bruker hun meg til å få orgasme når jeg ligger mellom beina hennes. 

Det handler ikke om å være hårsår, men at for meg og min mann er sex noe mer enn å få «tømt seg». Du skriver at «fu sørger for at hun tømmer deg når du er kåt» og det vitner om at det er selve tømmingen som er målet med sexen. Slik sex hadde ikke jeg orket. Jeg tømmer ikke min mann, jeg gir ham nytelse og jeg selv nyter det. Det at han tømmer seg er bare avslutningen. 

Jeg bruker heller ikke min mann for å få orgasme, men han gir meg nytelse. Vi har sex - sammen. Uavhengig av om en eller begge får orgasme. 

Det blir noe snevert og enkelt å se på sex som å tømme seg. Og jo, du omtaler henne som en tømmestasjon slik du skriver. Du skriver ikke noe om lekenhet, gjensidig nytelse, utforsking, begjær. Du skriver om at du er kåt og må tømme deg. For veldig mange er sex så mye mer enn selve orgasmen og å få tømt seg. 

Anonymkode: ac6f5...75c

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det handler ikke om å være hårsår, men at for meg og min mann er sex noe mer enn å få «tømt seg». Du skriver at «fu sørger for at hun tømmer deg når du er kåt» og det vitner om at det er selve tømmingen som er målet med sexen. Slik sex hadde ikke jeg orket. Jeg tømmer ikke min mann, jeg gir ham nytelse og jeg selv nyter det. Det at han tømmer seg er bare avslutningen. 

Jeg bruker heller ikke min mann for å få orgasme, men han gir meg nytelse. Vi har sex - sammen. Uavhengig av om en eller begge får orgasme. 

Det blir noe snevert og enkelt å se på sex som å tømme seg. Og jo, du omtaler henne som en tømmestasjon slik du skriver. Du skriver ikke noe om lekenhet, gjensidig nytelse, utforsking, begjær. Du skriver om at du er kåt og må tømme deg. For veldig mange er sex så mye mer enn selve orgasmen og å få tømt seg. 

Helt enig. Modbydelig ordvalg av TS. Og nei, det handler ikke om "dagens samfunn" og folk som "blir krenket for lett", som han prøver å avfeie det som. Et slikt ordvalg sier MYE om mannen som velger det. 

Anonymkode: 7e1d8...e26

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hans Tore Lem skrev (22 timer siden):

Absolutt ikke. Denne dama ønsker jo å ha det sånn. Det er kjærlighet og omsorg begge veier. 

Men man vil jo at kjæresten vil ha en? At kjæresten uttrykker begjær? Ikke bare "jaja, bare forsyn deg du" liksom.

Vil ikke du at partneren skal ønske å knulle livskiten ut av deg av og til?

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun tenker jo sikkert ikke slik på detvi det hele tatt. Høres ut som hun er glad i sex og har et ukomplisert og avslappet  forhold til det og Hun liker sikkert både deg og kroppen din. 

Anonymkode: 99ec7...d53

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må nesten spørre hun om hun føler du bruker hun.

Jeg hadde ikke følt meg brukt, men har høy sexdrive selv.

Anonymkode: ab469...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange kvinner føler seg attraktive og sexy når partneren deres uttaler så tydelig begjær og lyst.

Du har spurt henne direkte om hun er komfortabel med det, noe hun har bekreftet. Da må du stole på at hun mener det. Særlig dersom du vet at du SPØR, og ikke befaler i disse situasjonene.

Min mann tar omtrent aldri initiativet, og da kun under dyna i mørket. Så jeg skulle mer enn gjerne vært i din kones sko 😊

Anonymkode: edfa0...509

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.8.2024 den 9.40):

Det kan hende hun tror det er sånn det må være. At hun ikke har selvrespekt eller selvtillit nok til å si nei når hun egentlig ikke har lyst. Har du spurt henne?

Jeg hadde følt meg brukt og utnyttet. 

Anonymkode: 5e146...1e5

Det er vel også disse kvinnene som senere oppretter tråd på kvinneguiden at de har fått nok av pliktsex.. De fleste får skylde seg selv tenker jeg for at de ikke har tatt eierskap til sitt eget sexliv. 

Det viser seg at 40 prosent av kvinner aldri tar initiativ til sex med sin partner. Studier hvor de har intervjuet menn stemmer med studier av kvinner. Det tallet sier i grunn alt

Anonymkode: fe9a8...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem kan påstå at vi alle skal føle det samme både moralsk og sexuelt vis? Vi er alle forskjellige og selv om det er vanlig at jenter ikke er slik TS beskriver så kan det godt finnes en viss prosentandel av kvinner som føler dette naturlig og har nytelse av å føle seg elsket samtidig som de ønsker rollen med å please mannen sin i det han ber om det? Det er nok overvekt av kvinner som ikke vil ha det slik og derfor vil nok kvinner anta at ingen andre kvinner liker slikt da de ikke har hørt om det og selv misliker det. De jentene som har de slik vet nok at de er i mundretall og at dette ikke er noe de skal snakke høyt om, det vil nok føre til at de blir sett på som mentalt ustabile eller befinner seg i en situasjon hvor de blir tvunget el.l.. Noen kan selvsagt ha blitt misbrukt som barn og søke det de kjenner den dagen de finner seg en kjærereste, men det kan også finnes grunner vi ikke vet om. Det kan være mennesker som av ulike grunner bare er annerledes men allikevel lykkelige i sin mer tjenerrolle når de tjener sin mann både seksuelt og kanskje ellers også? Men det gir ikke andre rett til å dømme de eller si at de trenger hjelp. Man må ikke dømme andre uten å vite alle fakta i saken det gjelder. 

Betegnelsen 'vanlig' eller 'normalt' må for all del ikke tolkes som betegnelsen 'alle'! Omtrent i alle tilfeller vil det finnes unntak som har like stor rett til å være seg selv som flertallet men som ofte tier i frykt for at det kommer ut nettopp på grunn av slike reaksjoner som det er flere av her. Denne jenta dømmes jo av mange uten at de i det hele tatt kjenner henne eller har kunnskap om temaet eller antall tilfeller hvor mennesker/kvinner faktisk naturlig ønsker dette? Så lenge jenta føler seg elsket og respektert så er vel ikke dette en så umulig rolle for henne å ville ta selv for det man kan kalle vanlige kvinner heller? Det handler om å være trygg, elsket og ha en felles respektekt for hverandre og sammen skape rollene som er naturlig for dem. 

Samfunnet har i alle år fortalt oss hva som er normalt, hvor grensene går for hvor du går fra normal til utskudd og settes i bås. Det er så trist, det er så vondt for mange som ikke kan være seg selv eller bli godtatt enda de er minst like gode på alle måter som all andre. Vi elsker å bruke båser, dømme med en gang og passe på å se så normal ut som mulig for ikke å havne i unåde. 

Feige mennesker setter andre i bås! Uskyldige kan bli presset ut av andre som er usikre på seg selv bare for å selv være innenfor. De som har selvtillit og selvrespekt får også styrken til å kunne stå alene, være annerledes uten la seg styre. Dette er de gode og sterke lederne som vi trenger, disse er dessverre mangelvare da de alt for tidlig blir fortalt hvor de skal holde seg trygge. Lær barna våre at det er sunt å tenke seg om, vurdere og tolke selv uten følge bjellekua, da vil du få barn som vil klare seg bedre og de vil ta tryggere valg.

PS: se på covid, stort sett ufarlig for alle som tåler en influensa, men de fleste fulgte massene inn i køen for å ta en vaksine de i beste fall ikke trengte helt uten å tenke eller stilte spørsmål hverken første gangen, andre gangen, tredje ganen eller fjerde gangen....

"Alle andre ser på meg med skulende øyne fordi jeg er annerledes, jeg opplever at jeg overser de samme menneskene fordi de bare er en grå masse for meg"

TS ta vare på dama du har, ros henne for hennes valg og ikke vær redd for å si hvor stolt du er av henne og at hun er din! Den som ser lykken han har vil ikke lete etter noe han ikke trenger, du trenger ikke lete hvis hun gjør deg lykkelig.

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En mann som omtalte vårt sexliv på den måten du gjør, Ts, han hadde blitt en eks av meg.

En mann som var så egoistisk i vårt sexliv hadde jeg mistet all respekt på.

Spol frem i tid, dere har fått et par barn og leser på KG om en kvinne som er fortvilt over sexlivet og ønsker seg ut av forholdet. De fleste kan ikke leve godt med en mann som er så egoistisk og respektløs som du, i det du skriver, fremstiller deg selv som, Ts. Det kan tilsynelatende fungere noen år når man ikke har for mye ansvar for barn osv., men så blir man gradvis mer og mer oppmerksom på hvor ubalansert sexlivet er. Og da nærmer slutten seg.

Du har dårlig samvittighet av en god grunn - den bør du lytte til og endre deg.

Anonymkode: e749d...5a0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker som om hun er ansatt hos deg, og at forholdet mangler det naturlige utgangspunktet for seksuell kontakt, brå og ikke helt jevnbyrdige overganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har også alltid vært sånn, i alle forhold.

Anonymkode: 4ca3e...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg har også alltid vært sånn, i alle forhold.

Anonymkode: 4ca3e...5f5

Jeg også, fordi jeg fort og lett blir kåt, og virkelig liker å ha sex. Jeg har likevel mistet lyst på et par partnere etterhvert, fordi de brukte min velvilje til å bli stadig mer selvopptatte og egoistiske. Da mistet jeg motivasjonen og lyst til å være slik på tilbudssiden etterhvert. Det var ikke gøy eller tennende lenger når innsatsen for å at sex skulle være fantastisk deilig for meg også rant ut i sanden. 

Nå er jeg i langvarig forhold der mannen aldri har utviklet slik egoisme, fordi han virkelig virkelig tenner på min kåthet, min nytelse og min tilfredsstillelse i samme grad som jeg tenner på slikt, så da har jeg ikke gått lei heller. 

Det har hendt at jeg sier nei til sex, men det er utrolig sjeldent. At han har lyst gir meg mer eller mindre alltid lyst selv også. Jeg tar også initiativ utover hans initiativ, for sex er jo deilig, og sex med ham er bestandig deilig. Virker ikke som det noen gang har slått denne mannen at han kan slakke på sin innsats fordi jeg er så velvillig. Det er noe han ivaretar godt. Dyrker. 

Anonymkode: 72b51...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det er vel henne du skal snakke med, og ikke KG. Sier hun at det er greit, og dere har snakket ordentlig om det, så er det sikkert greit. Selv får jeg helt noia av å lese det du skriver, og hadde aldri godtatt å stå sånn på pinne for mannen min. Heldigvis ber han meg ikke om det, og vi har sex sammen. Du får det til å høres ut som at du kun har sex for din egen del. "Meg meg meg. Når jeg har lyst, tømmer jeg meg, uansett hvor og når det måtte være". Håper ikke hele forholdet deres handler om din nytelse, for hennes del. Det kommer hun til å bli fucka i hodet av. Men folk er jo forskjellige. Dette er ikke min greie. 

Anonymkode: d829d...ae8

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.8.2024 den 10.49):

Jeg som kvinne er vel lik din kone. Jeg er mer eller mindre konstant kåt og har alltid lyst. Tenner på mannens nytelse og kjenner glede av å tilfredsstille ham. 

Jeg reagerer dog på holdningene dine til det hele. Hvordan du formulerer deg og snakker om situasjonen. Min mann ville aldri ha sagt at han bruker meg til å tømme seg. For ham er jeg mer enn en tømmestasjon… vi har sex. Hvis jeg suger ham uten at han gjør noe på meg, så har vi sex. Jeg tømmer ham ikke.

I tillegg sørger han for at jeg også for min del, for han elsker min nytelse slik som jeg elsker hans. 

Synes ikke man skal si så mye om holdninger, og du VET ikke.

For eksempel elsker dama mi at jeg bruker henne og "tømmer meg". En av hennes største turn-ons er at jeg bruker henne mens hun sover, eller om morgenen før hun våkner og hun blir vekket av at jeg "bruker henne".

Det er selvsagt et rollespill der jeg utnytter hennes tenningsmønster. Realiteten er at hun får 10 orgasmer for hver jeg får (i alle fall 5) og jeg liker det. Selvfølgelig er hun ikke en "tømmestasjon" men vi tenner begge på konseptet. Jeg kan si at jeg trenger å komme og at hun må spre beina og så komme i henne og hun elsker det.

Samtidig gjør jeg veldig mye for henne også, f.eks. kommanderer jeg henne til å sitte på ansiktet mitt og la meg slikke henne til orgasme, og hun kommer på 10 sekunder. Det er viktig å skille mellom "slutty fantasier" og å faktisk tenke at hun er en tømmestasjon. Jeg er villig til å gjøre alt hun fantaserer om, og jeg liker det selv, men hun er selvsagt langt mer for meg, selv om vi har denne dynamikken og rollespillet. Når jeg "bruker" henne pleier jeg ofte å ta henne i misjonær også der jeg lett får henne til å komme, selv om jeg selv kommer lettest i doggy. Det er favoritten hennes, å bare være "livløs dukke" og bli brukt, mens jeg egentlig helst vil at hun skal være aktiv og ri og slikt, men vi gjør det også.

Kanskje hun bare er mer "slutty" enn deg (som i fantasi).

Anonymkode: 3e695...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 8/3/2024 at 9:40 AM, AnonymBruker said:

Det kan hende hun tror det er sånn det må være. At hun ikke har selvrespekt eller selvtillit nok til å si nei når hun egentlig ikke har lyst. Har du spurt henne?

Jeg hadde følt meg brukt og utnyttet. 

Anonymkode: 5e146...1e5

14 likes på denne idiotkommentaren….

Kun på kvinneguiden er det helt uhørt å tenke at en kvinne faktisk liker å bli pult av mannen sin. Djeez

Anonymkode: 63890...24c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del kvinner ønsker tradisjonelle forhold mens andre er mer opptatt av likestilling. Jeg har vært borti begge deler og forstår at du finner det vanskelig å fokusere på hennes nytelse når hun er såpass konservativ. I sånne forhold er det vanskelig å få det til å bli 50-50, men du må samtidig sørge for at det ikke blir 90-10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...