Gå til innhold

Dame som lar meg gjøre hva jeg vil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
ThathaGabor skrev (1 minutt siden):

Jeg føler meg ikke brukt, nei. Han er ikke egoistisk… så jeg får mange orgasmer også. Jeg hadde sagt tydelig fra hvis det var noe som sluttet å fungere for min del. 😉

Jeg ser at du nevner slutt på prevensjon og det er heller ikke uvanlig med mer lyst da. 🎉 Nyyyyyt!

Godt å høre! Betryggende, kanskje jeg skulle lagt fra meg den dårlige samvittigheten 😊

Anonymkode: caead...0b3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hun har også sagt at hun blir kåt av å tilfredsstille meg. Men jeg klarer fortsatt ikke å riste av følelsen av dårlig samvittighet.

Dere har ikke vært sammen i mer enn 5 år, og hvis du vil opprettholde dette sexlivet de neste 30-40 årene så må du naturligvis lære deg å gi like mye tilbake som du krever. Du skriver at du definitivt koser deg med langt flere orgasmer enn hva du gir til henne. Det at du allerede nå har dårlig samvittighet, forteller jo at du er nødt til å gi mer tilbake. Hva med regelmessige oljemassasjer som eventuelt avsluttes med at du gir henne oralsex med serieorgasmer?

Og hvordan er arbeidsfordelingen i hjemmet, de aller fleste kvinner som forlater ekteskapet gjør det fordi de i tillegg til å jobbe fullt forventes å ta alt på hjemmebane, samt å sprike med beina når gubben kommer hjem fra hobbyen sin og vil ha orgasmen sin.

Anonymkode: 1e1ad...66a

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ThathaGabor skrev (1 minutt siden):

Amatør her… glemte å svare anonymt! Skitt au. 🤭

Ooops 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde ikke funket for meg at all. 

Ts klarer du lese igjennom innlegget ditt uten å cringe? Det gjør nemlig ikke jeg. Spesielt « Jeg har høy sexlyst og blir fort kåt, og da sørger jeg jo for at hun tømmemeg. » altså 🤢🤢 for en ufattelig narsissistisk måte å tenke på. Fy flate. 

Anonymkode: e9a71...95d

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere har ikke vært sammen i mer enn 5 år, og hvis du vil opprettholde dette sexlivet de neste 30-40 årene så må du naturligvis lære deg å gi like mye tilbake som du krever. Du skriver at du definitivt koser deg med langt flere orgasmer enn hva du gir til henne. Det at du allerede nå har dårlig samvittighet, forteller jo at du er nødt til å gi mer tilbake. Hva med regelmessige oljemassasjer som eventuelt avsluttes med at du gir henne oralsex med serieorgasmer?

Og hvordan er arbeidsfordelingen i hjemmet, de aller fleste kvinner som forlater ekteskapet gjør det fordi de i tillegg til å jobbe fullt forventes å ta alt på hjemmebane, samt å sprike med beina når gubben kommer hjem fra hobbyen sin og vil ha orgasmen sin.

Anonymkode: 1e1ad...66a

Orgasmer: jeg har spurt om det, og luftet at hun gir mer enn hun får. Hun sier da at hun nyter å tilfredsstille. Hun gir i hvert fall verbalt inntrykk av at hun ønsker det slik. 

Arbeidsfordeling: har en policy om at som hovedregel jobber begge to i hjemmet samtidig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts klarer du lese igjennom innlegget ditt uten å cringe? Det gjør nemlig ikke jeg. Spesielt « Jeg har høy sexlyst og blir fort kåt, og da sørger jeg jo for at hun tømmemeg. » altså 🤢🤢 for en ufattelig narsissistisk måte å tenke på. Fy flate. 

Det er jo det som skjer… beklager for at du ikke tålte ordbruken. Du må være robust… 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er slik med min kjæreste. Vi har relativt likt sex behov men jeg er submissiv av natur og etterhvert som forholdet utviklet seg så ble dynamikken mer og mer slik. Han kan ta meg når som helst han vil. Ingenting er mer opphissende enn når han holder ansiktet mitt og sier kjærlig «ned på knær» til meg. Tror han kommer 2-4 ganger hver eneste dag. Han jobber borte og når han er vekkreist kan jeg plutselig få melding om å sende video av meg selv masturbere, og med tidsperspektiv for eksempel.  Han har full kontroll på dagene mine og når jeg har anledning og ikke. 🤭

til gjengjeld så får han meg til å komme gang på gang under sex, kan dra meg inn på soverommet/bad/ skjult krok , bare for å få meg til å komme med munnen/hånden. Jeg elsker det.

Anonymkode: aa5a6...d1d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er slik med min kjæreste. Vi har relativt likt sex behov men jeg er submissiv av natur og etterhvert som forholdet utviklet seg så ble dynamikken mer og mer slik. Han kan ta meg når som helst han vil. Ingenting er mer opphissende enn når han holder ansiktet mitt og sier kjærlig «ned på knær» til meg. Tror han kommer 2-4 ganger hver eneste dag. Han jobber borte og når han er vekkreist kan jeg plutselig få melding om å sende video av meg selv masturbere, og med tidsperspektiv for eksempel.  Han har full kontroll på dagene mine og når jeg har anledning og ikke. 🤭

til gjengjeld så får han meg til å komme gang på gang under sex, kan dra meg inn på soverommet/bad/ skjult krok , bare for å få meg til å komme med munnen/hånden. Jeg elsker det.

Skjønner. Kan hende det har noe med submissive å gjøre? Kona liker å bli dominert i senga. Kan hende det å få sex når man vil er en slags dominans greie som submissive damer liker? Ikke vet jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skjønner. Kan hende det har noe med submissive å gjøre? Kona liker å bli dominert i senga. Kan hende det å få sex når man vil er en slags dominans greie som submissive damer liker? Ikke vet jeg.

For min del, så handler det absolutt om at han skal være dominant. 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kan ta initiativ men det er veldig forsiktig. Jeg har fått beskjed nå om å «bare hoppe på han» om jeg vil noe så får vi se 🤭

han kan og for eksempel kommandere meg til å sitte på ansiktet hans til jeg kommer, og deretter ri han. Jeg elsker det og jeg får utrolig gode orgasmer av det også. 
så jeg er veldig deltakende.

jeg liker også playrape veldig godt. 

mannen var 100% vanilje når vi ble sammen og nå ett år eldre er han vel det man kaller en «soft Dom»- han elsker å kontrollere og gi meg oppgaver - vi har en del ting jeg må gjøre gjennom dagen for eksempel. Men han liker ikke noen form for smerte påført meg. Han liker den psykiske og emosjonelle «leken» 

jeg elsker det og har aldri hatt det så bra. Men her blør det ut i alt av hverdagslivet vårt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ThathaGabor skrev (4 minutter siden):

For min del, så handler det absolutt om at han skal være dominant. 😊

Skjønner. Da gir det jo mening hvorfor noen digger det mens andre (som man ser i tråden her) synes det er helt forkastelig. 😊

Heldigvis er vi forskjellige! Og jeg liker å dominere kona og hun liker å bli dominert. 

Synes for øvrig at folk kan slutte å være så dømmende som enkelte er her inne. Vi er som sagt alle forskjellige. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg kan ta initiativ men det er veldig forsiktig. Jeg har fått beskjed nå om å «bare hoppe på han» om jeg vil noe så får vi se 🤭

han kan og for eksempel kommandere meg til å sitte på ansiktet hans til jeg kommer, og deretter ri han. Jeg elsker det og jeg får utrolig gode orgasmer av det også. 
så jeg er veldig deltakende.

jeg liker også playrape veldig godt. 

mannen var 100% vanilje når vi ble sammen og nå ett år eldre er han vel det man kaller en «soft Dom»- han elsker å kontrollere og gi meg oppgaver - vi har en del ting jeg må gjøre gjennom dagen for eksempel. Men han liker ikke noen form for smerte påført meg. Han liker den psykiske og emosjonelle «leken» 

jeg elsker det og har aldri hatt det så bra. Men her blør det ut i alt av hverdagslivet vårt. 

Høres jo ut som dere kan få det fint videre sammen, hvis dere fortsetter å utvikle dere i samme retning 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg som kvinne er vel lik din kone. Jeg er mer eller mindre konstant kåt og har alltid lyst. Tenner på mannens nytelse og kjenner glede av å tilfredsstille ham. 

Jeg reagerer dog på holdningene dine til det hele. Hvordan du formulerer deg og snakker om situasjonen. Min mann ville aldri ha sagt at han bruker meg til å tømme seg. For ham er jeg mer enn en tømmestasjon… vi har sex. Hvis jeg suger ham uten at han gjør noe på meg, så har vi sex. Jeg tømmer ham ikke.

I tillegg sørger han for at jeg også for min del, for han elsker min nytelse slik som jeg elsker hans. 

Anonymkode: ac6f5...75c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg som kvinne er vel lik din kone. Jeg er mer eller mindre konstant kåt og har alltid lyst. Tenner på mannens nytelse og kjenner glede av å tilfredsstille ham. 

Jeg reagerer dog på holdningene dine til det hele. Hvordan du formulerer deg og snakker om situasjonen. Min mann ville aldri ha sagt at han bruker meg til å tømme seg. For ham er jeg mer enn en tømmestasjon… vi har sex. Hvis jeg suger ham uten at han gjør noe på meg, så har vi sex. Jeg tømmer ham ikke.

I tillegg sørger han for at jeg også for min del, for han elsker min nytelse slik som jeg elsker hans. 

Anonymkode: ac6f5...75c

Dagens hårsåre samfunn. Det er ikke noe vondt ment det jeg skriver. Det er jo et objektivt faktum det jeg skriver. Det kan sikkert skrives på en annen måte, litt mindre klinisk. Men man kan også velge å tolke det i en bedre mening enn det som blir gjort av deg. Man skal liksom ikke tåle en dritt i dag, og man skal tolke det verste i alt. Prøv heller å tolke ting på en positiv måte. 

For øvrig så elsker jeg kona og jeg respekterer henne. Jeg er opptatt av hennes nytelse. Hun er ikke en tømmestasjon. Men at hun tømmer meg når jeg er kåt, det er et faktum. Likeså  bruker hun meg til å få orgasme når jeg ligger mellom beina hennes. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Aller først: jeg klager ikke, jeg lager tråden av nysgjerrighet, kanskje jeg kan få perspektiv fra andre damer som er like?

Greia er at jeg har en dame (nå kone), som lar meg gjøre hva jeg vil med henne. Om jeg vil bli sugd så ber jeg bare om det. Vil jeg sprute i munnen gjør jeg det, vil jeg sprute i ansikt/på kropp, gjør jeg det. Vil jeg knulle henne så legger hun seg gladelig på rygg og lar meg knulle henne. Er jeg kåt i bilen så suger hun meg. Er jeg kåt når vi går tur så bøyer jeg henne ned mot et tre og puler henne.

Vi har vært sammen i fem år. 

Innimellom får jeg dårlig samvittighet, det føles nesten som jeg bruker henne. Og på en måte gjør jeg jo det. Jeg har høy sexlyst og blir fort kåt, og da sørger jeg jo for at hun tømmer meg. 

Jeg er opptatt av hennes nytelse, og gir henne orgasme når vi har mulighet. Men jeg må jo innrømme at hun gir meg vesentlig flere orgasmer enn hun får. 

Så det jeg lurer på er jo følelsen av at jeg bruker henne, og dårlig samvittighet. Bør jeg ha det? Finnes andre kvinner som er som kona, og hva er deres perspektiv på dette?

Snakker dere sammen om dette, TS? Er det en levemåte hun uttrykker tydelig at hun også ønsker? Det er jo ingenting i veien for å leve slik så sant det er noe dere begge trives med og samtykker (genuint/entusiastisk) til. Nøkkelen er gode og åpne samtaler med klærne på, hvor begge er innstilt på å imøtekomme den andres ønsker og behov innenfor ens egne grenser.

Hos oss lever vi også slik bare motsatt; jeg nyter langt flere orgasmer enn han. Bruker jeg ham? Ja. Opplever han mye mer seksuell frustrasjon enn meg? Også ja. Men vi elsker det slik, og for oss er dette en pikant del av et kjærlig samliv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nattehimmel skrev (3 minutter siden):

Snakker dere sammen om dette, TS? Er det en levemåte hun uttrykker tydelig at hun også ønsker? Det er jo ingenting i veien for å leve slik så sant det er noe dere begge trives med og samtykker (genuint/entusiastisk) til. Nøkkelen er gode og åpne samtaler med klærne på, hvor begge er innstilt på å imøtekomme den andres ønsker og behov innenfor ens egne grenser.

Hos oss lever vi også slik bare motsatt; jeg nyter langt flere orgasmer enn han. Bruker jeg ham? Ja. Opplever han mye mer seksuell frustrasjon enn meg? Også ja. Men vi elsker det slik, og for oss er dette en pikant del av et kjærlig samliv.

Vi har snakket om det, og jeg har spurt direkte. Hun har sagt at hun nyter å tilfredsstille meg og at det gjør henne kåt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Aller først: jeg klager ikke, jeg lager tråden av nysgjerrighet, kanskje jeg kan få perspektiv fra andre damer som er like?

Greia er at jeg har en dame (nå kone), som lar meg gjøre hva jeg vil med henne. Om jeg vil bli sugd så ber jeg bare om det. Vil jeg sprute i munnen gjør jeg det, vil jeg sprute i ansikt/på kropp, gjør jeg det. Vil jeg knulle henne så legger hun seg gladelig på rygg og lar meg knulle henne. Er jeg kåt i bilen så suger hun meg. Er jeg kåt når vi går tur så bøyer jeg henne ned mot et tre og puler henne.

Vi har vært sammen i fem år. 

Innimellom får jeg dårlig samvittighet, det føles nesten som jeg bruker henne. Og på en måte gjør jeg jo det. Jeg har høy sexlyst og blir fort kåt, og da sørger jeg jo for at hun tømmer meg. 

Jeg er opptatt av hennes nytelse, og gir henne orgasme når vi har mulighet. Men jeg må jo innrømme at hun gir meg vesentlig flere orgasmer enn hun får. 

Så det jeg lurer på er jo følelsen av at jeg bruker henne, og dårlig samvittighet. Bør jeg ha det? Finnes andre kvinner som er som kona, og hva er deres perspektiv på dette?

Hva sier hun selv om dette da?

Edit: Ser du akkurat svarte på samme spørsmål. Da har du jo svaret ditt? Men hvis det bekymrer deg, hør om ikke hun kan prøve å formidle hva hun selv ønsker litt oftere?

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ble kvalm av den setningen selv🤢 sex handler om mer enn å bare "tømme "seg.Så denne mannen må være ung,fremstiller seg slik hvertfall. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orgasmer: jeg har spurt om det, og luftet at hun gir mer enn hun får. Hun sier da at hun nyter å tilfredsstille. Hun gir i hvert fall verbalt inntrykk av at hun ønsker det slik. 

Arbeidsfordeling: har en policy om at som hovedregel jobber begge to i hjemmet samtidig. 

Kan godt tenkes at hun er redd du forlater henne,hvis hun ikke har sex når du vil.Dette gjør noe med selvbilde og det er ikke bra.Så jeg synes du er egoistisk

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Denne dama ønsker jo å ha det sånn. Det er kjærlighet og omsorg begge veier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...