AnonymBruker Skrevet 3. august #41 Del Skrevet 3. august Snublefot62 skrev (15 minutter siden): Det er ganske åpenbart at TS troller. Trykker på akkurat de rette knappene for å fyre opp stemningen her. Men la meg spille med da. Dersom du har stilling som leder på jobben din så er faktisk en del av jobben å sørge for at de du har ansvar for har de verktøyene, informasjonen og det de trenger for å gjøre jobben du forventer av de. Og dersom de stiller sin tid til rådighet for bedriften, men du ikke har gjort jobben din med å gi de det de trenger så de ikke får gjort jobben sin, så skal de fortsatt ha lønn. Og hadde jeg vært lederen din hadde jeg stilt store spørsmål med dine evner til å planlegge arbeidet du er satt til og egenskaper som leder. Arbeidstaker er ansatt for å gjøre jobben i det tidsrommet som er avtalt, og så lenge arbeidstaker stiller til det tidsrommet så kan du ikke nekte de lønn for det tidsrommet. Utenfor dette tidsrommet er de ikke pålagt å svare på meldinger/henvendelser med noen få unntak (viktige uforutsette meldinger etc). Din måte å passivt straffe de du er leder for viser en umodenhet som dessverre ikke er uvanlig, men som allikevel er veldig upassende. Det er kanskje på tide å gå inn i seg selv litt og vurdere om du er på rett sted og gjør rett jobb. 🤦 Jeg yter mer enn det som kan forventes og mer enn de andre lederne med tilsvarende arbeidsoppgaver. Forskjellen er at min hjelpsomhet, utenfor min arbeidstid, overfor de som ignorerer vil synke heretter. Du har null innsikt og synser i vilden sky. Du aner ikke hva slags arbeid/bransje, hva slags teknisk hjelp som ytes osv. Da fremstår du bare som mine oppegående når du likevel skal ha så sterke meninger om dette. Anonymkode: 93593...586 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 3. august #42 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 🤦 Jeg yter mer enn det som kan forventes og mer enn de andre lederne med tilsvarende arbeidsoppgaver. Forskjellen er at min hjelpsomhet, utenfor min arbeidstid, overfor de som ignorerer vil synke heretter. Du har null innsikt og synser i vilden sky. Du aner ikke hva slags arbeid/bransje, hva slags teknisk hjelp som ytes osv. Da fremstår du bare som mine oppegående når du likevel skal ha så sterke meninger om dette. Anonymkode: 93593...586 Du må gjerne tro du yter mer, men du bommer på arbeidsoppgaven din som leder. Det beviser du jo her. I tillegg beskriver du de du har ansvar for som "røkla". Du må være stolt. Spesielt over deg selv som kan heve deg over andre på den måten. Og nei, lite av dette er synsing. Med mindre du kan argumentere for at arbeidet du beskriver er unntatt fra AML så faller både du og dine ansatte inn under AML og den legger tydelig ansvaret for det du klager over på arbeidsgiver, ikke arbeidstaker. Så du har ikke peiling, og viser det tydelig i det du skriver her. Men igjen så tror jeg jo dette er trolling. Hvorfor skulle du ellers gidde å opprette tråden? Du er jo ikke akkurat opptatt av å få tilbakemeldinger og driter jo langt i hva andre mener? 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #43 Del Skrevet 3. august Gud hjelpe meg for en vemmelig leder du er!!! Ville funnet meg ny jobb asap! Anonymkode: 7b8db...ab6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #44 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Så mange lite reflekterte synsere som tror at alle arbeidsplasser er like. Vi har for eksempel aldri møter, det nærmeste jeg kommer møter er briefs med kortfattet info til de ansatte for kanskje fem år siden. Vi har heller aldri tatt opp hva som fungerer og ikke fungerer kollegialt, og jeg kommer ikke til å begynne med det nå. Fem andre ledere som heller ikke har tenkt (foreslått) noe i de baner. Anonymkode: 93593...586 Du virker ikke særlig reflektert selv, som forventer at folk skal være tankelesere –for du skal ikke måtte si noe som helst. Og så blir du snurt og reagerer på en umoden måte. Anonymkode: 46c5c...3f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #45 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (26 minutter siden): 🤦 Jeg yter mer enn det som kan forventes og mer enn de andre lederne med tilsvarende arbeidsoppgaver. Forskjellen er at min hjelpsomhet, utenfor min arbeidstid, overfor de som ignorerer vil synke heretter. Du har null innsikt og synser i vilden sky. Du aner ikke hva slags arbeid/bransje, hva slags teknisk hjelp som ytes osv. Da fremstår du bare som mine oppegående når du likevel skal ha så sterke meninger om dette. Anonymkode: 93593...586 Klarer du virkelig ikke se hvordan du fremstår når du svarer folk i denne tråden på denne måten? Du virker veldig aggressiv og selvhøytidelig. Når du ikke en gang klarer å opptre sivilisert i en tråd du selv har startet, har jeg vanskelig for å tro du klarer å kommunisere skikkelig med medarbeiderne på jobb, heller. Anonymkode: 46c5c...3f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #46 Del Skrevet 3. august Ja, dagens ledere er ikke mye å samle på. Pyntedokker som sitter på kontor, og ikke gjør nytte for seg på noen som helst måte. Anonymkode: 9ca1c...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #47 Del Skrevet 3. august Jeg får mange meldinger på teams, så kan fort overse noen. Heldigvis har jeg en oppegående sjef som mailer eller ringer hvis jeg har oversett noe viktig, istedenfor å skrive innlegg på kg og true med å nedbemanne meg og gi dårlig referanse. 😅 Anonymkode: f12cc...9a4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #48 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Klarer du virkelig ikke se hvordan du fremstår når du svarer folk i denne tråden på denne måten? Du virker veldig aggressiv og selvhøytidelig. Når du ikke en gang klarer å opptre sivilisert i en tråd du selv har startet, har jeg vanskelig for å tro du klarer å kommunisere skikkelig med medarbeiderne på jobb, heller. Anonymkode: 46c5c...3f0 Les svarene, det er den ene dumpappen etter den andre som vet lite eller ingenting om ledelse eller arbeidslivet forøvrig. Har ignorert de fleste av som viser minst interesse for temaet. Anonymkode: 93593...586 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #49 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg får mange meldinger på teams, så kan fort overse noen. Heldigvis har jeg en oppegående sjef som mailer eller ringer hvis jeg har oversett noe viktig, istedenfor å skrive innlegg på kg og true med å nedbemanne meg og gi dårlig referanse. 😅 Anonymkode: f12cc...9a4 Irrelevant om du leser innleggene i denne tråden. Svært få meldinger og i utgangspunktet kun fra oss ledere. Anonymkode: 93593...586 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #50 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er det du prøver å svare på her? Hva vet du om grunnlaget og prosessen vi vil kjøre? Hva vet du om hvem hos oss som skal kjøre denne prosessen? 🤡 Anonymkode: 93593...586 Du mener det er jeg som er klovnen her? 😂😂 Anonymkode: cadbd...3ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #51 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så mange lite reflekterte synsere som tror at alle arbeidsplasser er like. Vi har for eksempel aldri møter, det nærmeste jeg kommer møter er briefs med kortfattet info til de ansatte for kanskje fem år siden. Vi har heller aldri tatt opp hva som fungerer og ikke fungerer kollegialt, og jeg kommer ikke til å begynne med det nå. Fem andre ledere som heller ikke har tenkt (foreslått) noe i de baner. Anonymkode: 93593...586 Vel, om du aldri utøver noen form for ledelse, så er du heller ingen leder, annet enn i tittel. Anonymkode: c58e2...ed9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #52 Del Skrevet 3. august Snublefot62 skrev (4 timer siden): Men igjen så tror jeg jo dette er trolling. Hvorfor skulle du ellers gidde å opprette tråden? Du er jo ikke akkurat opptatt av å få tilbakemeldinger og driter jo langt i hva andre mener? Sosiopater har ikke akkurat et realistisk verdensbilde. Anonymkode: c58e2...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå