Gå til innhold

Fred Frost og trading, noen som har erfaring med det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fikk opp reklamen hans på facebook, googlet litt og skjønner ikke om det er legit eller ei. Ser mange kaller ham scammer, men også like mange som mener han er en flink kar og at de har tjent endel. På trustpilot har han bare gode reviews ser det ut som. Noen som har erfaring?

Anonymkode: 2cc1a...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 3.8.2024 den 4.25):

Noen som har erfaring?

Anonymkode: 2cc1a...d20

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Lurer på det samme! 

Anonymkode: 3d8ac...923

For et idiotisk spørsmål, og sier ikke det for å være slem, men fordi spørsmålet i seg selv er svaret på spørsmålet (uansett hvem dette er)

Si svaret mitt er "ja, jeg prøvde kurset hans og tjente masse penger", eller "ja, jeg prøvde kurset hans men tapte mye penger".

Hva har det å si??? det endrer null, i om du bør investere i hans kurs eller ikke.....

Er som om jeg sa invester i s&p500 for 5 år siden, så er den opp 100% og kronen ned 20%. Betyr det at du bør følge mitt neste råd, og betale meg for mine råd ? Er jeg da en "guru" ?

De fleste av de ytterst få som slår markedet over tid, får seg jobb i de store firmaene med å forvalte store summer, de henger ikke på sosiale medier og selger "kurs" til (no offense) idioter, det er umulig for meg å vite om dette er et ekstremt unntak, eller ikke. OG trolig umulig for dere også, se første punkt.

Anonymkode: c1a68...f2d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

For et idiotisk spørsmål, og sier ikke det for å være slem, men fordi spørsmålet i seg selv er svaret på spørsmålet (uansett hvem dette er)

Si svaret mitt er "ja, jeg prøvde kurset hans og tjente masse penger", eller "ja, jeg prøvde kurset hans men tapte mye penger".

Hva har det å si??? det endrer null, i om du bør investere i hans kurs eller ikke.....

Er som om jeg sa invester i s&p500 for 5 år siden, så er den opp 100% og kronen ned 20%. Betyr det at du bør følge mitt neste råd, og betale meg for mine råd ? Er jeg da en "guru" ?

De fleste av de ytterst få som slår markedet over tid, får seg jobb i de store firmaene med å forvalte store summer, de henger ikke på sosiale medier og selger "kurs" til (no offense) idioter, det er umulig for meg å vite om dette er et ekstremt unntak, eller ikke. OG trolig umulig for dere også, se første punkt.

Anonymkode: c1a68...f2d

Dette er antakelig falske kontoer som har opprettet tråden og stiller spørsmål for å få publisitet rundt scam-nettsiden.

Anonymkode: 52b5d...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...