col Skrevet 4. august #161 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hadde du klart å holde deg trofast hvis kona nektet å ta deg med strapon? Anonymkode: 196de...120 Ja uten tvil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 4. august #162 Del Skrevet 4. august Har aldri tenkt på andres legning som et problem i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 4. august #163 Del Skrevet 4. august 8 hours ago, AnonymBruker said: Dobbelt % sjanse for utroskap Anonymkode: 02f8a...a12 Hvorfor skulle bifile ha dobbel sjanse for utroskap? For min del, i et heterofil ekteskap, er det ikke mengden pene kvinner som holder meg trofast. Det er ikke noe magisk antall potensielle "kandidater" for utroskap som må nås før jeg faktisk blir utro. Jeg har valgt å være en trofast ektemann og elsker min kone; en uendelig rekke pene og sexy kvinner ville ikke endret på dette. For andre holder det med en kvinne. Bare fordi man er bifil, så har man både visse standarder for potensielle partnere OG man har egen moral og frie vilje til å velge troskap mot den partneren man har valgt. Man er jo ikke sammen med "bare" en kvinne eller mann. Man er sammen med den personen kvinnen eller mannen er. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 4. august #164 Del Skrevet 4. august 13 hours ago, Flintis said: Det er selvfølgelig riktig det du skriver, likevel finner jeg det ikke riktig å begrense den bifiles seksualitet til ting jeg kan gi henne og synes hun bør kunne finne seg en dame i tillegg. Risikoen er da at hun finner den damen bedre enn meg. Men det er null risiko for at hun går bak min rygg og det teller også mye. Igjen, bare fordi man er bifil betyr ikke at man nødvendigvis trenger eller ønsker å utforske begge sider av sin seksualitet. Bifile kan tenne på både menn og kvinner, men det må ikke. Jeg vil tippe at de fleste personer, uavhengig av seksuell identitet primært ønsker å være med sin utvalgte partner. Det er jo liksom det som er greia med å bli sammen med noen. Man velger den ene personen framfor alle andre. Om det i dette tilfellet er - alle andre 2,5 millioner kvinner i Norge - alle andre 2,5 millioner menn i Norge - eller alle andre 5 millioner kvinner og menn i Norge ... spiller igjen ingen rolle. Hun er den ene for meg. Det er kke antallet potensielle kandidater for utroskap som holder meg trofast og ønsker å være sammen men kjæresten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 4. august #165 Del Skrevet 4. august Even Tuell skrev (10 minutter siden): Igjen, bare fordi man er bifil betyr ikke at man nødvendigvis trenger eller ønsker å utforske begge sider av sin seksualitet. Bifile kan tenne på både menn og kvinner, men det må ikke. Jeg vil tippe at de fleste personer, uavhengig av seksuell identitet primært ønsker å være med sin utvalgte partner. Det er jo liksom det som er greia med å bli sammen med noen. Man velger den ene personen framfor alle andre. Om det i dette tilfellet er - alle andre 2,5 millioner kvinner i Norge - alle andre 2,5 millioner menn i Norge - eller alle andre 5 millioner kvinner og menn i Norge ... spiller igjen ingen rolle. Hun er den ene for meg. Det er kke antallet potensielle kandidater for utroskap som holder meg trofast og ønsker å være sammen men kjæresten. Neida, hun trenger ikke takke ja til tilbudet selvom jeg finner det riktig å gi det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #166 Del Skrevet 4. august Vikingdigin skrev (På 3.8.2024 den 16.43): Ifølge FHI så får flere kvinner klamydia og gonore mer enn menn, så de henger ikke helt på greip. Hvor tror du kvinnene får dette fra? 🤣 Anonymkode: 21aa9...204 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 5. august #167 Del Skrevet 5. august Even Tuell skrev (6 timer siden): Hvorfor skulle bifile ha dobbel sjanse for utroskap? For min del, i et heterofil ekteskap, er det ikke mengden pene kvinner som holder meg trofast. Det er ikke noe magisk antall potensielle "kandidater" for utroskap som må nås før jeg faktisk blir utro. Jeg har valgt å være en trofast ektemann og elsker min kone; en uendelig rekke pene og sexy kvinner ville ikke endret på dette. For andre holder det med en kvinne. Bare fordi man er bifil, så har man både visse standarder for potensielle partnere OG man har egen moral og frie vilje til å velge troskap mot den partneren man har valgt. Man er jo ikke sammen med "bare" en kvinne eller mann. Man er sammen med den personen kvinnen eller mannen er. Majoriteten av dem som er utro startet veien ditt med å ikke ønske å være utro. Finnes en minoritet som aktivt søker eller ønsker å være utro, men den vanlige utroskapen er en prosess med noen man har en naturlig relasjon til, som en kollega, venn eller eks. Finnes undersøkelser som viser at risiko for utroskap hvis man er mer sosialt eksponert for mulige kandidater. Som forventet. Men, den store majoriteten av menn har null interesse å bli elskeren til en gift bifil mann. Så i praksis øker ikke utvalget av mulige kandidater noe særlig hvis mannen er bifil. Ja, bifile menn er sannsynligvis mer utro enn heterofile menn, som blir reprodusert i flere undersøkelser. Men for meg virker det rart å velge partner basert på en ide om å prøve å finne noen med egenskaper som på befolkningsnivå i gjennomsnitt vil gi minst sjanse for utroskap. En introvert ukysset og venneløs mann som kun jobber med andre menn, han har statistisk sett lav risiko. Men er han drømmemannen for de fleste (men håper han er det for noen). "Det føles ikke riktig for meg". Utrolig mye handler om dette, så kommer rasjonaliseringer, da vi av en eller annen grunn liker å vite "hvorfor". Det er en mye større andel av kvinner som syns det er greit med å være kjæreste med en bifil mann, enn andelen av menn som er bifile... Så jeg er så enkel, da er det ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #168 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hva er logikken i at bifile har trang til å være utro mer enn andre? Jeg er heterofil, men jeg tenner da ikke på alle menn. Jeg greier da å være trofast mot min partner, selv om jeg treffer en mann jeg syns er kjekk. Anonymkode: 7494e...8a5 Hva logikken er kan ikke jeg svare på men det er gjort undersøkelser om tema som viser at bifile menn er 4.2 ganger mer utro enn heterofile menn. Det betyr selvsagt ikke at alle bifile menn er utro men det betyr at det er 4.2 ganger mer sjanse for utroskap i et forhold til en bifil mann. Viss jeg synser så antar jeg at det er fordi disse mennene savner å få tilfredsstilt den delen av sin sexualitet og fordi det er enklere og få casual sex itet homofile miljøet. Nå er dette synsing fra min side så kan jo være helt andre grunner til. Anonymkode: c625b...deb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #169 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (På 3.8.2024 den 20.34): Det jeg har lært fra denne tråden er at vi er homofobe og intolerante dersom vi ikke spriker med bena for alle som vil slippe til. Det holder ikke å akseptere, du må også være villig til å ha sex med disse menneskene. Å ikke finne dem seksuelt kompatible er hatkriminalitet. Anonymkode: ee85a...0a2 Og jeg som trodde det gjorde meg til hore. 😂 Men det er vel nye tider nå. Alt skal inkluderes. Anonymkode: 40325...31b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikingdigin Skrevet 5. august Forfatter #170 Del Skrevet 5. august 16 hours ago, AnonymBruker said: Hvor tror du kvinnene får dette fra? 🤣 Anonymkode: 21aa9...204 Sydentur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #171 Del Skrevet 6. august Vikingdigin skrev (17 timer siden): Sydentur 🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 102d4...2a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #172 Del Skrevet 6. august Når to kvinner har sex blir det dobbelt feminint. Det vil aldri være u-feminint at to kvinner har sex, ikke en gang når de bruker strap-on og lignende. Når to menn har sex blir det ikke dobbelt maskulint. Den ene vil være "mottaker" og mottaker av en mann. Det er en feminin handling. Og for veldig mange kvinner er femininitet noe man ikke tenner på. Dette betyr ikke at vi mener det er galt, ekkelt, avskyelig osv men det påvirker vår egen tenning når vi anser mannen å ha feminine trekk. Dette gjelder ikke alle kvinner, men mange. Anonymkode: 35cd8...a37 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 6. august #173 Del Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 7.11): For meg er det lite maskulint og avtennende med bifile menn, og jeg ville ikke vært sammen med en bifil mann. At jeg ikke vil være sammen men en bifil mann gjør meg ikke til en homofob slik enkelte bitre (bifile?) menn i tråden hevder. Alle har lov til å ha preferanser, og ingen kvinne som ikke ønsker det skal tvinge seg til å være sammen med en bifil mann så bifile menn ikke skal bli butthurt. Anonymkode: b7f3e...a39 Ja det blir som når menn foretrekker kvinner som ikke har et særskilt "lettvint" forhold til seksualitet og finner det avtennende og mindre feminint. Begge deler må selvfølgelig være greit, vi styrer tross alt ikke hva vi tiltrekkes av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #174 Del Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 0.51): Bullshit! Jeg som heterofil mann har selvsagt aldri sugd en annen mann, eller blitt sugd av en annen mann, og finner bare tanken på det frastøtende og kvalmt. Og det gjelder nok alle mine heterofile kamerater også. Anonymkode: 66cbf...3b1 Og dette har du behov for å fortelle i et anonymt innlegg. Hvem prøver du å overbevise? Anonymkode: e7441...a1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #175 Del Skrevet 9. august Vikingdigin skrev (På 3.8.2024 den 0.09): For meg virker det bare som at de kvinnene er usikre akkurat som med menn som er opptatt med kvinners antall sexpartnere. Både heterofile og homofile ønsker oftest ikke et forhold med en bifil. Mine lesbiske venninner er veldig åpne om at bifile kvinner er uaktuelt for dem. De sier at de damene alltid velger menn tilslutt uansett. På samme måte tenker jeg litt om bifile menn. De velger oftest en annen mann, eller har behov for å ha en annen mann seksuelt i livet sitt på et eller annet tidspunkt. Det er helt lov å ha preferanser på egen partner, og at en bifil ikke er det du ønsker må være helt lov. Man trenger ikke være politisk korrekt på hva man tiltrekkes av. De fleste ønsker et ryddig forhold uten drama. Anonymkode: f156f...b50 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeaBae Skrevet 9. august #176 Del Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Både heterofile og homofile ønsker oftest ikke et forhold med en bifil. Mine lesbiske venninner er veldig åpne om at bifile kvinner er uaktuelt for dem. De sier at de damene alltid velger menn tilslutt uansett. På samme måte tenker jeg litt om bifile menn. De velger oftest en annen mann, eller har behov for å ha en annen mann seksuelt i livet sitt på et eller annet tidspunkt. Det er helt lov å ha preferanser på egen partner, og at en bifil ikke er det du ønsker må være helt lov. Man trenger ikke være politisk korrekt på hva man tiltrekkes av. De fleste ønsker et ryddig forhold uten drama. Anonymkode: f156f...b50 Jeg tror du har rett angående kvinner. De fleste ønsker mann og barn, og får det før eller senere. Når de er sammen med andre kvinner er det lek mer enn romantikk. De færreste ønsker å etablere seg i et forhold med en kvinne. De som er lesbiske er selvfølgelig engasjert på en helt annen måte. Om de ser etter mer enn en flørt er biseksuelle kvinner ikke interessant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 10. august #177 Del Skrevet 10. august Jeg er heterofil kvinne som er gift med en biseksuell mann. Tenker lite om det, men synes det er synd at han brukte så lang tid før han turte å fortelle meg det. Statistisk er det jo svært mange menn som er biseksuelle. 54 % av de som er biseksuelle/bifile menn skjuler det for partneren sin, så sannsynligvis er det veldig mange kvinner som er gift med en mann som bare ikke har fortalt dem om det. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #178 Del Skrevet 10. august On 8/3/2024 at 12:48 AM, AnonymBruker said: Dobbel så stor sjanse for utroskap. Anonymkode: 43a27...558 Du besto ikke matte på grunnskolen gjorde du vel? #femalelogic Anonymkode: f0f2c...2cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #179 Del Skrevet 11. august BeaBae skrev (På 9.8.2024 den 19.28): Jeg tror du har rett angående kvinner. De fleste ønsker mann og barn, og får det før eller senere. Når de er sammen med andre kvinner er det lek mer enn romantikk. De færreste ønsker å etablere seg i et forhold med en kvinne. De som er lesbiske er selvfølgelig engasjert på en helt annen måte. Om de ser etter mer enn en flørt er biseksuelle kvinner ikke interessant. Det er sikkert gjensidig. Lesbisk par: Biseksuelle jenter: Anonymkode: cd421...b46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 11. august #180 Del Skrevet 11. august Synes det er synd at så mange putter biseksuelle i bås. Jeg ville aldri tippet at mannen min er det. Han er det som regnes som en alfa av noen. Høy, bredskuldret, maskulin, kjekk, mandig generelt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå