AnonymBruker Skrevet 2. august #1 Del Skrevet 2. august jeg har Ole brumm på høyre side av dashbordet. og en liten Tigergutt hengende fra speilet 😄 Anonymkode: 360bb...b15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #2 Del Skrevet 2. august Ingen Anonymkode: 5e4c0...2cb 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #3 Del Skrevet 2. august Ingen. Bilen min er et fremkomstmiddel, ikke en baby. Anonymkode: 83471...427 8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #4 Del Skrevet 2. august Har bare måker i grillen! Anonymkode: 8bf7d...6ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 2. august #5 Del Skrevet 2. august Har ingen kosedyr som kan forstyrre meg når jeg kjører jeg. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #6 Del Skrevet 2. august Har en liten (bitteliten plast figur) katt som mediterer 😊 Anonymkode: 81123...605 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #7 Del Skrevet 2. august Kosedyr på dagsbordet? 😂 Anonymkode: d9e08...c71 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 2. august #8 Del Skrevet 2. august Ingen, virkelig ingen... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. august #9 Del Skrevet 2. august Nei det har jeg ikke kanskje TS kan anbefale noe ? 😀 Gjerne kjøpested for sånt også Ole Brum er jo søt da 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #10 Del Skrevet 2. august Har en bitteliten Kokeshi-dukke med paraply. Anonymkode: ff870...509 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #11 Del Skrevet 2. august Ingen. Hva skal man med det? Anonymkode: 2e661...937 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #12 Del Skrevet 2. august Ingen Anonymkode: 0c397...d8e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #13 Del Skrevet 3. august Ingen. Anonymkode: 230cc...7cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 4. august #14 Del Skrevet 4. august For øyeblikket en knust mygg jeg har glemt å ta vekk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #15 Del Skrevet 4. august Kosedyr i bilen?! Det er jo omtrent like harry som navneskilt på barnevogn og bil. Anonymkode: 8bb09...4db 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #16 Del Skrevet 5. august Ingen. Hva er poenget? Anonymkode: bbb50...1e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #17 Del Skrevet 5. august Naboen min har en Pokémon. Han er omtrent 21 år. Jeg har ingen, og ingen andre faktisk voksne jeg kjenner har kosedyr i bilen heller, med mindre de har små barn. Anonymkode: 3869c...8a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august #18 Del Skrevet 7. august Det er farlig fordi du fx kan «gjemme» et menneske bak det. Ikke ha noe i frontruta som kan forstyrre sikta di! Anonymkode: d9577...f36 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 8. august #19 Del Skrevet 8. august Jeg har en liten Hello Kitty hengende fra speilet 🐱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #20 Del Skrevet 9. august Har et fuglehode sittende fast inni grillen, om det teller. Anonymkode: a0686...d80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå