AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #1 Del Skrevet 2. august 2024 Vi skal i bryllup i midten av august, og det er sammenkomst fredagskveld som en bli-kjent fest før bryllupsfeiring på lørdag. Alt jeg vet er at det skal være noe uteaktiviteter først før middag og god drikke i en ombygd låve. Jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg. Tenker at jeg vil pynte meg uten å se oppdollet ut. Har dere noen tips? Anonymkode: 818f4...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 2. august 2024 #2 Del Skrevet 2. august 2024 (endret) Hadde tatt en penere bukse, eller et halvformelt sommerskjørt, med en god cardigan til, for det kan bli kjølig, samt i forhold til mygg. Jeg kunne også ha tatt på meg pene (og rene!) sneakers til. Må ihvertfall være sko som passer til aktivitet. Endret 2. august 2024 av Daisy-love Leif. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #3 Del Skrevet 2. august 2024 Småblomstret sommerkjole, kilehæler, og en lang ullcardigan. Ville bare brukt kjole og hæler som unnskyldning til å ikke være med på aktiviteter. Liker du aktiviteter støtter jeg forslag om vanlige klær men en fin topp, og sneakers. Anonymkode: fe6e9...678 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #4 Del Skrevet 2. august 2024 Gode forslag, takk Hva med en fin jeans, typ høy på livet og vide ben med press i, og en lekker bluse? Kan det funke? TS Anonymkode: 818f4...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #5 Del Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Småblomstret sommerkjole, kilehæler, og en lang ullcardigan. Ville bare brukt kjole og hæler som unnskyldning til å ikke være med på aktiviteter. Liker du aktiviteter støtter jeg forslag om vanlige klær men en fin topp, og sneakers. Anonymkode: fe6e9...678 Jeg liker absolutt ikke aktiviteter, så fantastisk godt forslag :):) TS Anonymkode: 818f4...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #6 Del Skrevet 2. august 2024 Jeg skal også i bryllup med sammenkomst fredagen, på en låve. Jeg har planlagt en pen sommerkjole med hvite, fine sneakers. Alt er utendørs/på låven. Anonymkode: b8ad8...3ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #7 Del Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skal også i bryllup med sammenkomst fredagen, på en låve. Jeg har planlagt en pen sommerkjole med hvite, fine sneakers. Alt er utendørs/på låven. Anonymkode: b8ad8...3ec Det er jo både praktisk og pent. Anonymkode: 818f4...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #8 Del Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Gode forslag, takk Hva med en fin jeans, typ høy på livet og vide ben med press i, og en lekker bluse? Kan det funke? TS Anonymkode: 818f4...5d6 Hvis det er mørke jeans vil jeg si ja Anonymkode: 14ee9...68f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacuzzi Skrevet 2. august 2024 #9 Del Skrevet 2. august 2024 Jeg var i et slags låvebryllup i Frankrike nylig med en slik bli-kjent-kveld kvelden før bryllupet. Grilling/kveldsmat i en stor hage. Jeg hadde på meg vanlige klær, tror det var en blå bukse og en fargerik t-skjorte og en lett jakke. Pyntet meg ikke. Ingen av de andre gjestene hadde pyntet seg heller, det så ut som om de fortsatt hadde på seg det de hadde gått i hele dagen. Ikke overtenk, er mitt råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå