Brunello Skrevet 4. august #81 Del Skrevet 4. august Nutz skrev (På 2.8.2024 den 22.06): Det er din katt. Juridisk er det navnet på chippen som sier hvem som eier dyret, men katter velger jo selv hvem de tilhører 😅 Dette er bare tull. Juridisk er det hva de har avtalt som er avgjørende. At mannen og sønnen har flyttet ut uten å ta den med seg, er en indikasjon på at ts er eier. Det samme er at de har registrert katten på henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #82 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kommenterer ikke dyrlegen din når du er på helsesjekk med katten? Hos meg fikk jeg e-post dagen etter med beskjed om at jeg må skifte navnet på eier. Ts Anonymkode: e979d...f92 Nei, det har aldri vært noe problem. Sa bare til veterinæren at det ikke var mitt navn som var registrert på chip, han sa bare ok, aldri hørt noe mer om det. Anonymkode: f42a9...6f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå