Gå til innhold

Hva gjør man hvis man blir sjekket opp av en kvinne man ikke er tiltrukket av når man er ute på byen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bør man si nei til å danse? Hvis man sier ja, blir de ekstra lei seg hvis man sier nei til å ta ting videre? Jeg vil ikke såre noen.

Anonymkode: a014a...963

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må jo bare høflig avvise dem. Er ikke ditt problem om de ikke tåler å bli avvist. 

Anonymkode: a4b2f...eb9

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dansing er ikke ensbetydende med å ta ting videre, men ikke si ja om du ønsker å si nei. Nei er en fullstendig setning. 

Anonymkode: 01a9b...63a

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme som kvinner gjør konstant.

Anonymkode: d6896...90f

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke driv med feilslått snillisme. Hvis du ikke vil danse eller noe mer så sier du nei med en gang. Ikke la damen kaste bort tid og håp på deg heller. Prøv å avvise tidlig på en høflig måte.

Anonymkode: 5c872...266

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dame varierer jeg mellom «jeg er ikke interessert» eller «jeg har kjæreste» om de virkelig ikke gir seg (også sagt mye i perioder som singel).

Veldig trist at det som funker best er å «tilhøre en annen mann».

Pleier bare å være veldig kort i avvisningen, smile, si takk om de gir et kompliment først. Så snu kroppsspråket/ryggen bort.

Vil tippe akkurat det samme fungerer på damer. Ikke overkompliser det.

Endret av LøkkaLine
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Bør man si nei til å danse? Hvis man sier ja, blir de ekstra lei seg hvis man sier nei til å ta ting videre? Jeg vil ikke såre noen.

Anonymkode: a014a...963

Har du selv blitt avvist av ei dame? På hvilken måte da og hvordan var det? Avvis på den måten du selv hadde foretrukket å bli avvist🙂

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jullen skrev (2 minutter siden):

Har du selv blitt avvist av ei dame? På hvilken måte da og hvordan var det? Avvis på den måten du selv hadde foretrukket å bli avvist🙂

Jeg har ikke prøvd

Anonymkode: a014a...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just say no.

Anonymkode: 842dc...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det samme som kvinner gjør konstant.

Anonymkode: d6896...90f

Eller som de fleste menn gjør. Ligg med de selv om man ikke er spesielt tiltrukket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (1 minutt siden):

Eller som de fleste menn gjør. Ligg med de selv om man ikke er spesielt tiltrukket.

det er her problemet ligger, jeg har høye krav, men tilfeldige kvinner vet ikke dette. Jeg vil ikke at de skal tenke "jeg er for stygg selv bare for å bli brukt til sex"

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fint være hyggelig og ha det moro med folk på byen selv om man ikke er interessert i å rote og ligge med de man treffer på!  Ha det gøy 🥂

Ellers så kan jeg jo gi et effektivt tips: Som mann er man mer attraktivt for damene om man omgir seg med damer der det ser ut som man har det veldig moro og der folk koser seg med å være i lag. 

Bedre å spille på dette som en mann. Vær en vennegjeng som drar ut i lag eller vær ett par-4 karer som drar ut å møt på en venninnegjeng som man kan slå seg ned med, da blir det lettere å treffe på flere damer 😉

Endret av Fighter83
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også slitt med å avvise kvinner på en fin måte i perioder. Er svært kresen og trives veldig godt alene, men er en person som er utadvendt og sosial, så drar mye oppmerksomhet. Blikket og øynene har mye å si om du viser interesse, så hvis du ikke er interessert så vil de fleste damer merke det. Noen ganger må du verbalt si tydelig i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Bør man si nei til å danse? Hvis man sier ja, blir de ekstra lei seg hvis man sier nei til å ta ting videre? Jeg vil ikke såre noen.

Anonymkode: a014a...963

Dansing er gøy og utseendet til dansepartner spiller ingen rolle.
Ikke alle mener at det å danse med noen er ensbetydende med noe sjekking/seksuelt, noen vil bare ha det gøy på dansegulvet.

Gi gass!

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Bør man si nei til å danse? Hvis man sier ja, blir de ekstra lei seg hvis man sier nei til å ta ting videre? Jeg vil ikke såre noen.

Anonymkode: a014a...963

At noen byr deg opp til dans er ikke det samme som at de vil ha sex med deg. Mest sannsynlig betyr det bare at de har lyst til å danse. Så hvis du har lyst til å danse; bli med dem. Har du ikke lyst; takk nei. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt greit å si " Nei takk" enten til å danse, eller videre. At en kvinne vil danse betyr ikke at hun sjekker deg opp forresten. Vi er mange kvinner som elsker å danse, og benytter anledningen om den byr seg uten at det betyr noe som helst mer.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byr opp menn til dans støtt og stadig, men har absolutt null interesse av dem utover å danse. Jeg elsker å danse, men har dessverre en samboer som hater det.

Anonymkode: f530f...a78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Bør man si nei til å danse? Hvis man sier ja, blir de ekstra lei seg hvis man sier nei til å ta ting videre? Jeg vil ikke såre noen.

Anonymkode: a014a...963

Du danser tre danser og takker pent for dansen tar en pause og eventuelt gjentar eller byr opp noen andre. Du behandler henne pent, fører en ok samtale, påser at hun kommer vel hjem og sier neitakk til noe mer om noe mer kommer opp.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Bør man si nei til å danse? Hvis man sier ja, blir de ekstra lei seg hvis man sier nei til å ta ting videre? Jeg vil ikke såre noen.

Anonymkode: a014a...963

Du bør gi henne en sjanse. Førsteinntrykket av mennesker er ofte feil. Kanskje er det verdens mest varmhjertede, hyggelige, omsorgsfulle og fantastiske kvinne du har foran deg, om du bare tar deg tid til å bli kjent med henne.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...