AnonymBruker Skrevet 31. august #41 Del Skrevet 31. august 13 hours ago, issoras said: Det er jo det som er fordelen med boka kontra googling av vilkårlige programmer - boka legger opp til progresjon. Søker man opp programmer må man bruke mye mer tid på å enten finne nye programmer etterhvert eller finne et som legger opp til progresjon. Det er også mer forpliktende med en bok som ligger der og minner deg på dagens oppgave enn et program gjemt i en fane på telefonen. 😅 Boka legger opp til korte, daglige økter, det er også noe som skiller programmet fra andre programmer på nettet. Ellers enig i budskapet ditt - det viktigste er å finne noe man faktisk er i stand til å følge. En fordel med bok fremfor youtube er også at en bok er endelig og det kommer ikke nye øvelser. Noe av problemet med youtube er at de som har kanalen lager nye videoer hele tiden fordi det er sånn de tjener penger. Men det er bedre å ha et program og følge det enn å sitte på youtube og hele tiden se nye øvelser. De nye øvelsene trenger ikke engang være bedre enn de gamle. Youtuberne legger de kun ut fordi de må legge ut nye videoer hele tiden for å tjene penger. I tillegg til at det er bedre å bruke tiden på å gjøre øvelser enn å bruke tid på å se på youtube og man kan ende opp med å kaste bort mye tid på youtube. Anonymkode: 54fb9...cdf 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #42 Del Skrevet 31. august 1 minutt siden, AnonymBruker said: En fordel med bok fremfor youtube er også at en bok er endelig og det kommer ikke nye øvelser. Noe av problemet med youtube er at de som har kanalen lager nye videoer hele tiden fordi det er sånn de tjener penger. Men det er bedre å ha et program og følge det enn å sitte på youtube og hele tiden se nye øvelser. De nye øvelsene trenger ikke engang være bedre enn de gamle. Youtuberne legger de kun ut fordi de må legge ut nye videoer hele tiden for å tjene penger. I tillegg til at det er bedre å bruke tiden på å gjøre øvelser enn å bruke tid på å se på youtube og man kan ende opp med å kaste bort mye tid på youtube. Anonymkode: 54fb9...cdf Men igjen. Vil man ikke bruke 400 kroner på en bok så finnes det gratis programmer. Men man bør velge ETT program og følge det over tid og måle progresjonen i stedet for å hoppe fra program til program. Når man hopper fra program til program så blir det mye vanskeligere å måle progresjonen, man kaster bort mye tid på å prøve å lære øvelsene og mye tid på å se på youtube. Det enkle er ofte det beste .Og selvsagt som nevnt tidligere om øvelsene ikke er tilpasset skader eller vekten man har så velger man noe annet. Sier ikke at du skal kjøre på med et treningsprogram som ikke passer deg. Anonymkode: 54fb9...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #43 Del Skrevet 1. september Angående om man finner et treningsprogram. Akkurat som man ikke kommer til å få kroppen til Jørgine ved å følge boken så er det svært vanlig at influencere prøver å få deg til å tro at du vil få raskere progresjon enn det du faktisk vil få. Det er drøssevis av "30 dagers forandring"-programmer på youtube. Men her er det veldig vanlig at før og etter-bildene er juks. Å bygge muskler tar tid, å gå ned i vekt tar tid, å komme i form tar tid, osv. Tror det er viktig å ha realistiske forventinger slik at man ikke gir opp fordi man blir skuffet over å ikke ha fått noe i nærheten av forandringen som var på før og etter-bildene i programmet man startet på. Store forandringer tar som regel flere år. Anonymkode: 4b900...f41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #44 Del Skrevet 5. oktober Hvordan går det med andre som har kjøpt boken? Jeg har holdt på i noen uker nå, og fikk i dag min andre overraskelse på at jeg faktisk har blitt litt sterkere! Jeg har også forbedret tiden på 3000 meteren. Men noen dager er fryktelig kjedelige, og mange øvelser klarer jeg ikke gjennomføre 100%. Jeg tenker at det jeg ikke får til nå, vil jeg forhåpentligvis kunne mstre om noen uker Totalt er jeg veldig fornøyd egentlig. Anonymkode: 16dba...dc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå