AnonymBruker Skrevet 1. august #1 Del Skrevet 1. august Fikk du "ketoflu?" Helt ny, vil gjerne høre alt mulig om hvordan dere opplevde å endre kosthold. Ønsker ikke tips til nettsider og grupper osv, jeg har en del av disse, men ønsker personlige erfaringer. Anonymkode: 90f80...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #2 Del Skrevet 1. august Jepp, fikk kraftig ketoflu, og ble så dårlig at jeg måtte på legevakta. Ga meg etter et par mnd eller noe sånt, det var ikke noen god oppelvelse for min del. Anonymkode: 68c9e...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #3 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jepp, fikk kraftig ketoflu, og ble så dårlig at jeg måtte på legevakta. Ga meg etter et par mnd eller noe sånt, det var ikke noen god oppelvelse for min del. Anonymkode: 68c9e...c1e Hva skjedde? Og hva gjorde du "feil" ? Anonymkode: 90f80...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #4 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva skjedde? Og hva gjorde du "feil" ? Anonymkode: 90f80...5c0 Fikk problemer med nyrer, svimte av, ekstreme magesmerter, vedvarende feber (i flere mnd), etc. Gjorde jeg noe feil selv om det ikke fungerte? Jeg tok elektrolytter, drakk godt med vann, og spiste keto. Hvis jeg skulle gjort noe annerledes, så ville jeg begynt med elektrolyttene lenge før jeg begynte med keto, for å være sikker på at kroppen hadde nok før jeg satte i gang. Så ville jeg brukt tid på å gradvis spise mindre karbohdyrater, og mer animalsk. Men min reaksjon deles av flere, keto er kanskje ikke for alle? Anonymkode: 68c9e...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #5 Del Skrevet 1. august Det blir jo en som en detox. Anonymkode: 8bbf6...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #6 Del Skrevet 1. august Var veldig enkelt da jeg fasta i ett år før jeg begynte på ketodiett, så overgangen ble automatisk lett. Opplevde ingen keto-flu. Anonymkode: cb9a2...76d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #7 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det blir jo en som en detox. Anonymkode: 8bbf6...4ec For min del hadde jeg ikke spist sukker, prosessert mat, drukket alkohol, brus osv, i årevis i forkant. Nesten ikke korn heller. Så reaksjonene dreide seg ikke om detox, men dehydrering. Anonymkode: 68c9e...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå