Maskinfører Skrevet 1. august #41 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så slitsomt det må være. Her er det nesten motsatt, vi har det veldig fint hjemme, men null interesse av å dele det utad. Hvem sørn er interessert i hva jeg spiser og trynet mitt hver dag i feeden sin? Anonymkode: 42554...20a Ja jeg har aldri brydd meg om fasade eller noe som helst bor i ett nedbetalt arvet hus nedslitt og får stadig kommentarer på det av folk som har gjeld til over pipa som stadig kommenterer huset og bilen min svarer bare at det er nedbetalt i motsetning til deres en dag sprekker fasaden og dere sitter i leid bolig da blir det stille nei det skjønner ikke jeg heller hvorfor man skal dele alt hva man gjør middager osv osv men dagens middagstråd her er koselig da fint at dere har det bra 😊 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #42 Del Skrevet 1. august Handler nok mest om verdier da, og komplekser. For noen er det viktig å vise hvor flink man er, gjerne på alle plattformer så man når ut til alle. Mens andre kan nyte en fjelltur og være tilstede uten å gå med tlf i hånden, og filme hele turen. For noen er ikke en fjelltur verdt noe og faktisk bortkastet om man ikke kan dokumentere den og vise seg fram og sanke likes om kommentarer på hvor sprek og fin man er. vi pusset opp badet i vår, og det er råfint. Det går helt fint det uten å gni det inn på andre som ikke har nytt bad. synes det er flaut jeg Anonymkode: 42554...20a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 1. august #43 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så min venninne skryter ikke? hun lever bare et fint liv? Og jeg er dum og sjalu? Jeg har ikke delt et eneste bilde eller skrevet i sosiale medier i sommer, fordi jeg er mer privat av meg. falskt grunnlag? Anonymkode: 42554...20a Ifølge hi så lever hun det livet hun skryter av, hva er feil med det? Det er iallefall langt bedre enn å være så til de grader selvgod som du utgir deg for å være utover i tråden samtidig som din bitterhet for din "venninne" økte itakt utover i tråden. Kvinneguiden er et some hvor en danner seg et inntrykk av folk, det inntrykket kan stemme eller ikke men jeg har en klar oppfatning av den type mennesker med den type oppførsel som du utviser i denne tråden skriftlig. Det er ikke bare bilder som fremstiller mennesker i et spesielt lys skjønner du. Og det å si "jeg er et ydmykt menneske", da utrykker en ganske klart st en ikke er ydmyk. Du hsr noe å lære der. Du har skrytt veldig over deg selv i denne tråden på bekostning av noen du selv kaller venninne. Hvor mye bedre du er som menneske enn hun har du formidletibslle innleggenedineså langt. Får du det bedre med deg selv når du holder på slik? Føler du deg enda flinkere enn henne npr du rakker ned på hun? Hva tror du det sier om deg? 10 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #44 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har ei tidligere venninne som jeg var mye sammen med før, men vi bor på ulike steder så lite kontakt. Mest på snap osv. Da vi var mye sammen før følte jeg meg forlegen sammen med henne. Hun var alltid den peneste, mest og best i alt. Veldig påtatt stemme, over hyggelig og alt skulle se så bra ut utad. Nå synes jeg det har blitt enda verre nå som hun bruker sosiale medier til å fronte sitt perfekte liv. Bare siden mai har hun vært i syden 2 ganger, nå i Paris på OL. Samt x antall toppturer, vinkvelder, festivaler m.m Så snart hun ser et butikkvindu så er det selfies med full figur og legger ut. botox i ansiktet og helt forandret. Hun har en rik mann og hun går kledd som en Hollywood stjerne med kun beste kvalitet. De har alt. Hus, hytter, båter, osv. Vi er begge i 40 åra, og jeg hadde ikke klart det tempoet hennes. Hun må jo nesten se gjennom tlf og videoer og bilder etter disse feriene for å se hvor hun har vært, er jo ikke tilstede i det hele tatt. Jeg er en mer jordnær person, og hun har alltid vært slik. Men nå enda mer. Hadde jeg prøvd å holde en slik fasade hadde det sprukket for lengst eller blitt utbrent. Hun er perfekt på alle områder til en hver tid. barna er også perfekte. Noen som er slik her inne? Hvordan er det å leve slik? blir dere ikke utslitt? Eller får dere energi av det? Anonymkode: 42554...20a Skulle ønske det hørtes slitsomt ut. Men jeg er veldig misunnelig på det livet der 😂 her sitter jeg i mitt middelmådige hus, 4 barn, dårlig betalt jobb og er ganske lykkelig.. måtte nok valgt vekk ganske mange av barna mine for å hatt tid og penger til det der 🤭 så tenker at det går fint. Jeg er off grid på soMe også så.. så lenge jeg kan strikke i fred og ro i sofaen så kan folk gjøre hva de vil hehe. Nyt at du er jordnær og ålreit 🫶🏻 Anonymkode: 44620...0fb 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #45 Del Skrevet 1. august 5 hours ago, AnonymBruker said: Ja hun ser veldig fornøyd og lykkelig ut. men med 3 barn og full jobb, hus og klesvask blir vel de fleste sliten bil jeg tro. Men ikke hun. Ikke utad Anonymkode: 42554...20a Håper du hun egentlig har det fælt? Hvis du virkelig ikke er misunnelig, hvorfor poste innlegg som oser av misunnelse. Anonymkode: 401dd...0fb 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. august #46 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Så slitsomt det må være. Her er det nesten motsatt, vi har det veldig fint hjemme, men null interesse av å dele det utad. Hvem sørn er interessert i hva jeg spiser og trynet mitt hver dag i feeden sin? Anonymkode: 42554...20a Feks på butikken kjører Mitsubishi L200 2009 mod også var det en som parkerte ved siden av meg med samme bil bare 2020 mod han gjorde narr av meg det ble stille når jeg sa at jeg har Hvite skilter og skal du ha det samme må du ut med 500 000,- ekstra 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #47 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Håper du hun egentlig har det fælt? Hvis du virkelig ikke er misunnelig, hvorfor poste innlegg som oser av misunnelse. Anonymkode: 401dd...0fb Håper alle har det bra, selvfølgelig. Men folk gjør seg jo tanker om hvor bra har man det egentlig når hverdagen handler om å overbevise andre om hvor lykkelig en er. Anonymkode: 42554...20a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #48 Del Skrevet 1. august Det krever mye å opprettholde. Samtidig får man jo litt vondt av å se slikt også. ❤️ Det er jo ikke folk som har det så godt innerst inne og har et behov de får dekt igjennom ytre bekreftelse. Egentlig ganske trist. Jeg vokste opp med mye reising, godt med penger, fine biler, stort flott hus, sommer hytte og vinter hytte. Dyre klær, fikk alt jeg pekte på. Måtte alltid se bra ut, kle meg pent. Veldig overfladisk og materialistisk. Selvsagt gøy til tider. Men alltid noe som manglet. Man følte seg heller aldri bra nok. Brukte mye tid på utseende og shopping. Men ja, man får et kick av det. Anonymkode: 4611e...a06 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #49 Del Skrevet 1. august Men du virker jo helt fiksert på henne, TS. Så hvor lykkelig er du egentlig? Anonymkode: c838b...9a7 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #50 Del Skrevet 1. august Du er flink ts. Du er best. Du er den snilleste og den mest jordnære personen ever. Applaus til deg. DU er FANTASTISK du. Ikke den falske venninna di som nyter livet sitt på sin måte. Fysj og føy. Huff og æsj. Anonymkode: 8cd1c...d16 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #51 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det krever mye å opprettholde. Samtidig får man jo litt vondt av å se slikt også. ❤️ Det er jo ikke folk som har det så godt innerst inne og har et behov de får dekt igjennom ytre bekreftelse. Egentlig ganske trist. Jeg vokste opp med mye reising, godt med penger, fine biler, stort flott hus, sommer hytte og vinter hytte. Dyre klær, fikk alt jeg pekte på. Måtte alltid se bra ut, kle meg pent. Veldig overfladisk og materialistisk. Selvsagt gøy til tider. Men alltid noe som manglet. Man følte seg heller aldri bra nok. Brukte mye tid på utseende og shopping. Men ja, man får et kick av det. Anonymkode: 4611e...a06 Nå får du sikkert en kommentar på at du snikskryter her inne. Anonymkode: 42554...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 1. august #52 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Håper alle har det bra, selvfølgelig. Men folk gjør seg jo tanker om hvor bra har man det egentlig når hverdagen handler om å overbevise andre om hvor lykkelig en er. Anonymkode: 42554...20a Så viss du ikke er overbevist om at hun har det bra og er lykkelig, og dette var din venninne og dette skulle vise seg å være sant.... Da er ditt svar på det problemet å gjøre narr av henne, håper hun faller hardt på trynet så det sang etter, snakker bare stygt om henne over tre sider på kg, utviser all oppførsel på sjalusi og misunnelse i allt du utrykker og blåser regelrett hundredeognitti i at hun (om så du har rett, noe du selv er overbevist om....) ikke har det bra? Det er viktigere for deg å få ut all dritten du mener om hun og virkelig fremsnakke deg selv med skryt fremfor å snakke med henne og være en god venninne for noen du mistenker og er overbevist om at ikke har det bra... Shit for en fantastisk venninne du får deg selv til å fremstå å være altså, en sånn god venninne skulle alle virkelig ha hatt i livene sine Når du bryr deg så lite, hvorfor bryr du deg så mye? 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #53 Del Skrevet 1. august Du høres bare misunnelig og teit ut TS Anonymkode: c30e6...4d8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #54 Del Skrevet 1. august skreppamedleppa skrev (18 minutter siden): Så viss du ikke er overbevist om at hun har det bra og er lykkelig, og dette var din venninne og dette skulle vise seg å være sant.... Da er ditt svar på det problemet å gjøre narr av henne, håper hun faller hardt på trynet så det sang etter, snakker bare stygt om henne over tre sider på kg, utviser all oppførsel på sjalusi og misunnelse i allt du utrykker og blåser regelrett hundredeognitti i at hun (om så du har rett, noe du selv er overbevist om....) ikke har det bra? Det er viktigere for deg å få ut all dritten du mener om hun og virkelig fremsnakke deg selv med skryt fremfor å snakke med henne og være en god venninne for noen du mistenker og er overbevist om at ikke har det bra... Shit for en fantastisk venninne du får deg selv til å fremstå å være altså, en sånn god venninne skulle alle virkelig ha hatt i livene sine Når du bryr deg så lite, hvorfor bryr du deg så mye? Siden du har engasjert deg såpass i tråden og finlest alt, så har du kanskje fått med deg at jeg har tatt avstand fra henne. Spør henne hvordan hun har det når vi chatter av og til, og hun har det helt fantastisk. Anonymkode: 42554...20a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #55 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du høres bare misunnelig og teit ut TS Anonymkode: c30e6...4d8 Nei, det er jeg ikke. Kunne lagt ut bilder jeg også av det flotte huset vårt og delt alle lykkelige øyeblikk. Men jeg har ikke det suget etter bekreftelse. Har litt andre holdninger. Anonymkode: 42554...20a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #56 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, det er jeg ikke. Kunne lagt ut bilder jeg også av det flotte huset vårt og delt alle lykkelige øyeblikk. Men jeg har ikke det suget etter bekreftelse. Har litt andre holdninger. Anonymkode: 42554...20a Og allikevel så er det kun du av dere to som sitter her på KG og diskuterer hvor tragisk den andre er.... Anonymkode: 8cd1c...d16 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 1. august #57 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Siden du har engasjert deg såpass i tråden og finlest alt, så har du kanskje fått med deg at jeg har tatt avstand fra henne. Spør henne hvordan hun har det når vi chatter av og til, og hun har det helt fantastisk. Anonymkode: 42554...20a Så da har du bestemt deg for å bry deg enda mer om hva hun gjør i livet sitt😅 Jojo fritidsproblemer kan ramme alle sies det men er det ikke da mer konstruktivt for deg selv å skaffe deg en litt annen hobby enn å være så fiksert på dette mennesket som du tydeligvis ikke bryr deg noe om. Og min deltagelse her i tråden: Når noen og noe virker helt koko som denne tråden er et godt bevis på er underholdningsverdien for god. Deal with it.. 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #58 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Og allikevel så er det kun du av dere to som sitter her på KG og diskuterer hvor tragisk den andre er.... Anonymkode: 8cd1c...d16 Hva vet du eller jeg om hva hun skriver her inne? Anonymkode: 42554...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #59 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva vet du eller jeg om hva hun skriver her inne? Anonymkode: 42554...20a Men det vi vet er hva du gjør og skriver og det sier mer om deg og din personlighet enn hennes. Det er du som driter deg ut i denne tråden. Anonymkode: d93e2...ea5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #60 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Men det vi vet er hva du gjør og skriver og det sier mer om deg og din personlighet enn hennes. Det er du som driter deg ut i denne tråden. Anonymkode: d93e2...ea5 I en annen tråd her på siden er det motsatt problemstilling. Ts fikk tyn der også. De fleste slike temaer blir vridd mot ts Anonymkode: 42554...20a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå