AnonymBruker Skrevet 1. august #21 Del Skrevet 1. august Hun trenger vel erkjennelse? Mange som gjør det. Hva er poenget med alle designerklærne og botox om ingen ser det? Anonymkode: ade03...e0e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #22 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Det høres ut som mitt liv. Jeg har reist utenlands flere ganger i år (ikke til syden, foretrekker litt mer eksotiske destinasjoner). Vi har hus, leilighet, båt og hytte. Jeg har ganske eksklusiv smak i klær. Mannen min tjener godt (jeg har egne penger). Jeg elsker toppturer fordi det holder meg i form. Jeg er ukentlig på ting med venner (ikke så mye vinkvelder, men har stor omgangskrets) Jeg har ikke botox og jeg deler lite på sosiale medier, det er vel det eneste som skiller her, tror jeg. Og det er ikke slitsomt i det hele tatt! Jeg elsker å reise og oppleve nye ting. Jeg elsker å være sammen med venner, de gir meg energi. En god basisgarderobe betyr at jeg bruker minimalt av tid på å sette sammen antrekk og se bra ut. Skjønner ikke problemet, egentlig? Jeg mistenker at du er misunnelig. Anonymkode: 8250a...a80 Men det virker som du har det livet fordi du faktisk liker det og det gir deg noe. Men det jeg tror Ts her mistenker at denne venninnen gjør det for å få bekreftelse eller skjule at hun ikke har det så bra. Har ei bekjent som la ut på sosiale medier om alle turer, nye huset de hadde bygd, masse forskjellige sportsbiler, dyre vesker og sko. Så traff jeg på en nær familiemedlem av henne som fortalte meg at de må tvangsselges huset og de sliter med å få ting til å gå rundt. Hun og mannen skulle skilles og at de skyldte masse penger. Man må ikke tro på alt man ser på sosiale medier, erfaringsmessig så er det de som legger ut er de som har minst mulig og lever fasade. Anonymkode: ac3f6...44b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #23 Del Skrevet 1. august Høres jo bare ut som hun lever et veldig godt og lykkelig liv. Og at du er veldig misunnelig, og dyrker denne misunnelsen gjennom å stalke henne på nett, og bruker tid på å skrive innlegg her. Anonymkode: cbcac...498 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #24 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men det virker som du har det livet fordi du faktisk liker det og det gir deg noe. Men det jeg tror Ts her mistenker at denne venninnen gjør det for å få bekreftelse eller skjule at hun ikke har det så bra. Har ei bekjent som la ut på sosiale medier om alle turer, nye huset de hadde bygd, masse forskjellige sportsbiler, dyre vesker og sko. Så traff jeg på en nær familiemedlem av henne som fortalte meg at de må tvangsselges huset og de sliter med å få ting til å gå rundt. Hun og mannen skulle skilles og at de skyldte masse penger. Man må ikke tro på alt man ser på sosiale medier, erfaringsmessig så er det de som legger ut er de som har minst mulig og lever fasade. Anonymkode: ac3f6...44b Slik kan det ofte være ja. Jeg og hun var ute å spiste engang, og da ringte det et inkassobyrå til henne. Hun snakket så pent og lyst i stemmen.. at hun hadde vært bortreist og ikke fått hentet posten.. hun delte ikke meg meg hva det gjaldt, men jeg hørte hele samtalen. Etterpå måtte hun dra da hun hadde litt hodepine. Har flere eksempler på slike hendelser. I ungdommen skrøt hun av at hun sendte regningene sine til pappa.. En helt vanlig ordinær mann med helt middels kommunal inntekt. Hun har alltid likt å sammenligne seg med slike berter. Hørt venner av henne si (uten å si) at der det ser finest ut er der det er verst.. Hun sier hun jobber 100% men ser daglig at hun poster snaper om at hun er med frisøren, baker, er på spa, osv midt på formiddagen. Spør henne om hun har en fridag, neida.. hun har «fleksitid..» da jobber hun i kommunal psykisk helse. Er ikke mye spa og selvpleie midt på dagen i denne bransjen. Tipper hun jobber 50% og lever på mannen. Anonymkode: 42554...20a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #25 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja hun ser veldig fornøyd og lykkelig ut. men med 3 barn og full jobb, hus og klesvask blir vel de fleste sliten bil jeg tro. Men ikke hun. Ikke utad Anonymkode: 42554...20a Hun vasker neppe huset... vaskehjelp. Vaskeri til klesvask. Eller gos vaskemaskin og tørketrommel Anonymkode: 55f43...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #26 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun vasker neppe huset... vaskehjelp. Vaskeri til klesvask. Eller gos vaskemaskin og tørketrommel Anonymkode: 55f43...438 Godt mulig det. Anonymkode: 42554...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 1. august #27 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (22 minutter siden): De aller fleste legger ut fine bilder og deler hyggelige opplevelser, fordi man har det fint og vil dele. Men hun der er ekstrem. Jeg liker mer det normale og naturlige, og det å føle meg trygg i en relasjon. Når vi stekte noen pølser med barna og hun satt der med småfeber, klarte hun likevel å legge ut fine bilder.. pølsefest og alt virket som et lykketreff. Dette overrasket meg, da det var hverdagslige pølser og hun lå på sofaen her småsyk mens jeg lagde mat. Det er så viktig å vise utad at alt er en fest og at hun er lykkelig og har kontroll. Jeg bor midt ber paradis, og kan ta bilder av det spektakulære landskapet og idyll hver dag, men jeg deler ikke idyll på en dag jeg føler meg dritt.. for at andre skal tro jeg har en perfekt dag. Det får jeg ingenting ut av Anonymkode: 42554...20a Joda jeg har lest alle innleggene dine, og for hvert innlegg skriver du mer og mer av det jeg ville kalle nedlatende som gjør at jeg tenker mer og mer for hvert innlegg du skriver at uansett om jeg var rik eller fattig, jordnær eller fasademeneske så er jeg ganske glad ikke har noen av dere til venner. . Du begynner hi i ikke så alt for gale stil men nok til at vi skjønner at du egentlig ikke liker hun selv om det da var mest fokus på "rikmannslivet" og jetset-livet og du spør om noen kan være lykkelig slik? Ja selvfølgelig hvorfor skulle ikke noen kunne være lykkelig slik? Og så kom fokuset ditt mer og mer på some, redigering osv. Kanskje du nå måtte skifte litt fokus og få denne vennina du til å være enda mer fasade menneske når det overhodet ikke fremkommer slik i hi der som andre allerede har spurt deg "Hvorfor var avhandlingen om sydenturer og pene klær nødvendig i hi da?" Når dette heller ikke biter på nok til at du får svarene du er helt ute etter av alle i tråden som det virker som at du er veldig bestemt på forhånd at du skulle få så kliner du skikkelig til og vrir om bryteren på full guff "johooo dette er et fasademeneske!!!!! Hører dere... Hør bare her hvor grusom falsk hun er... ... Glemt er det rike livet hun egentlig levde i hi, glemt er det faktum av at du spurte oss på kg hva vi mente, her skal vi alle samle oss i et korstog og mene det samme som deg: dette er et grusomt menneske. Glemt er det vakre utsende og vinkvelder og fancy hus som de ikke bare tar bilder av men bor i også, sånn på ekte.. og ellers alt du nevner i hi. Nå har du igjenom tråden redusert venninnen din fra å leve et interessant, spennende, rikt liv og å spørre oss på kg om det virkelig er mulig å leve lykkelig (nestenlitt i vantro av at noen kunne si ja til det) til at hun nå er blitt redusert til en virusinfisert pølsefotograf som ligger og slenger på sofaen din Hadde du kanskje begynt med den historien, men du gjorde ikke det ts.. Du gjorde faktisk ikke det. Enten er dere venner fordi dere faktisk passer utrolig bra sammen der du får matet din usikkerhet, sjslusi, misunnelse drama whatever og hun får matet sin overlegenhet og perfeksjonisme konstant sammen med deg som jo må vøre en perfekt match eller så tenker jeg som andre har nevnt at kanskje det er på tide å kutte båndet fremfor å gjøre pølsebilder enten de nå enn er filtrert eller ikke og ellers alt det andre du har skrevet i tråden til en så stor ball av irritasjon for deg. Live and let live. Kos deg med alle de bildene du ikke tar og la hun kose seg med alle de bildene hun tar. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #28 Del Skrevet 1. august skreppamedleppa skrev (2 timer siden): Joda jeg har lest alle innleggene dine, og for hvert innlegg skriver du mer og mer av det jeg ville kalle nedlatende som gjør at jeg tenker mer og mer for hvert innlegg du skriver at uansett om jeg var rik eller fattig, jordnær eller fasademeneske så er jeg ganske glad ikke har noen av dere til venner. . Du begynner hi i ikke så alt for gale stil men nok til at vi skjønner at du egentlig ikke liker hun selv om det da var mest fokus på "rikmannslivet" og jetset-livet og du spør om noen kan være lykkelig slik? Ja selvfølgelig hvorfor skulle ikke noen kunne være lykkelig slik? Og så kom fokuset ditt mer og mer på some, redigering osv. Kanskje du nå måtte skifte litt fokus og få denne vennina du til å være enda mer fasade menneske når det overhodet ikke fremkommer slik i hi der som andre allerede har spurt deg "Hvorfor var avhandlingen om sydenturer og pene klær nødvendig i hi da?" Når dette heller ikke biter på nok til at du får svarene du er helt ute etter av alle i tråden som det virker som at du er veldig bestemt på forhånd at du skulle få så kliner du skikkelig til og vrir om bryteren på full guff "johooo dette er et fasademeneske!!!!! Hører dere... Hør bare her hvor grusom falsk hun er... ... Glemt er det rike livet hun egentlig levde i hi, glemt er det faktum av at du spurte oss på kg hva vi mente, her skal vi alle samle oss i et korstog og mene det samme som deg: dette er et grusomt menneske. Glemt er det vakre utsende og vinkvelder og fancy hus som de ikke bare tar bilder av men bor i også, sånn på ekte.. og ellers alt du nevner i hi. Nå har du igjenom tråden redusert venninnen din fra å leve et interessant, spennende, rikt liv og å spørre oss på kg om det virkelig er mulig å leve lykkelig (nestenlitt i vantro av at noen kunne si ja til det) til at hun nå er blitt redusert til en virusinfisert pølsefotograf som ligger og slenger på sofaen din Hadde du kanskje begynt med den historien, men du gjorde ikke det ts.. Du gjorde faktisk ikke det. Enten er dere venner fordi dere faktisk passer utrolig bra sammen der du får matet din usikkerhet, sjslusi, misunnelse drama whatever og hun får matet sin overlegenhet og perfeksjonisme konstant sammen med deg som jo må vøre en perfekt match eller så tenker jeg som andre har nevnt at kanskje det er på tide å kutte båndet fremfor å gjøre pølsebilder enten de nå enn er filtrert eller ikke og ellers alt det andre du har skrevet i tråden til en så stor ball av irritasjon for deg. Live and let live. Kos deg med alle de bildene du ikke tar og la hun kose seg med alle de bildene hun tar. I de fleste HI på KG legger ikke folk ut hele historien og alle detaljer, det hadde blitt mye har det ikke? Men KG brukere har jo en tendens til å mene det motsatte av en ts bare for å provosere. Ser enkelte tråder om klær til barn, mobiler og gaver. Da er det fy fy å kjøpe merkeklær til barn da det skaper press. Men i dette tilfellet så er set helt supert at hun lever et liv i sus og dus og velter seg i luxus, for så å gni det inn på andre i denne dyrtiden der mange sliter med å få endene til å møtes. Vi selv har god økonomi, og i dag brukte jeg faktisk 4000 kr på klær til ene barnet mitt. Å ha lagt ut dette på sosiale medier imponerer ingen, det er bare materielt og litt «se på meg da, så flink og god mor jeg er» Jeg har ikke behov for å skryte på sosiale medier, og de aller fleste av mine venner gjør det heller ikke. Mange måter å bruke some på. Det er penger og dyre opplevelser, dyre viner, og dyre resturanter, design og materialisme hun deler. Og nei, jeg ler ikke bak ryggen hennes, men mange gjør det. Hun er alltid den som skal være ført ute med noe nytt, veldig oppmerksomhets behov. Da jeg ble gravid med første så lo hun, barn??? Herregud, ønsker du ikke å reise å få mer ut av livet? Hun ler av andre som gjør ting før henne. 5 mnd etter ble hun gravid selv, og det var helt fantastisk og perfekt. Som ungdom ville hun alltid være først ute med nye moter, og være bedre enn alle andre. Hun må bare leve sitt liv og styre på, hennes valg. Men jeg tror ikke hun er lykkelig på bunnen. Tror det er mye usikkerhet siden alt skal være perfekt hele tiden. Hun var slik lenge før hun møtte mannen sin, men har bare blitt verre med årene. stor kontrast når hun i tillegg jobber med psykisk syke mennesker som ikke får til livet Anonymkode: 42554...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #29 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har ei tidligere venninne som jeg var mye sammen med før, men vi bor på ulike steder så lite kontakt. Mest på snap osv. Da vi var mye sammen før følte jeg meg forlegen sammen med henne. Hun var alltid den peneste, mest og best i alt. Veldig påtatt stemme, over hyggelig og alt skulle se så bra ut utad. Nå synes jeg det har blitt enda verre nå som hun bruker sosiale medier til å fronte sitt perfekte liv. Bare siden mai har hun vært i syden 2 ganger, nå i Paris på OL. Samt x antall toppturer, vinkvelder, festivaler m.m Så snart hun ser et butikkvindu så er det selfies med full figur og legger ut. botox i ansiktet og helt forandret. Hun har en rik mann og hun går kledd som en Hollywood stjerne med kun beste kvalitet. De har alt. Hus, hytter, båter, osv. Vi er begge i 40 åra, og jeg hadde ikke klart det tempoet hennes. Hun må jo nesten se gjennom tlf og videoer og bilder etter disse feriene for å se hvor hun har vært, er jo ikke tilstede i det hele tatt. Jeg er en mer jordnær person, og hun har alltid vært slik. Men nå enda mer. Hadde jeg prøvd å holde en slik fasade hadde det sprukket for lengst eller blitt utbrent. Hun er perfekt på alle områder til en hver tid. barna er også perfekte. Noen som er slik her inne? Hvordan er det å leve slik? blir dere ikke utslitt? Eller får dere energi av det? Anonymkode: 42554...20a Blir sliten bare av å lese. Hun er nok ikke så lykkelig innerst inne med det stresset Anonymkode: b036f...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #30 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Blir sliten bare av å lese. Hun er nok ikke så lykkelig innerst inne med det stresset Anonymkode: b036f...412 Kan jeg aldri forstå. Det å levere på alle plattformer og vise frem vellykkethet og lykke hele tiden er blitt en bestettelse. Hadde ikke vondt under fødsel heller, barna bare sklei ut og alle jublet i lykkerus. Alle som føder vet det er vondt, men ikke for henne. Kan ikke innrømme noe form for smerte, sliten, nedfor eller noe . Alt er en fest. Heldig da Anonymkode: 42554...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 1. august #31 Del Skrevet 1. august (endret) AnonymBruker skrev (18 minutter siden): I de fleste HI på KG legger ikke folk ut hele historien og alle detaljer, det hadde blitt mye har det ikke? Men KG brukere har jo en tendens til å mene det motsatte av en ts bare for å provosere. Ser enkelte tråder om klær til barn, mobiler og gaver. Da er det fy fy å kjøpe merkeklær til barn da det skaper press. Men i dette tilfellet så er set helt supert at hun lever et liv i sus og dus og velter seg i luxus, for så å gni det inn på andre i denne dyrtiden der mange sliter med å få endene til å møtes. Vi selv har god økonomi, og i dag brukte jeg faktisk 4000 kr på klær til ene barnet mitt. Å ha lagt ut dette på sosiale medier imponerer ingen, det er bare materielt og litt «se på meg da, så flink og god mor jeg er» Jeg har ikke behov for å skryte på sosiale medier, og de aller fleste av mine venner gjør det heller ikke. Mange måter å bruke some på. Det er penger og dyre opplevelser, dyre viner, og dyre resturanter, design og materialisme hun deler. Og nei, jeg ler ikke bak ryggen hennes, men mange gjør det. Hun er alltid den som skal være ført ute med noe nytt, veldig oppmerksomhets behov. Da jeg ble gravid med første så lo hun, barn??? Herregud, ønsker du ikke å reise å få mer ut av livet? Hun ler av andre som gjør ting før henne. 5 mnd etter ble hun gravid selv, og det var helt fantastisk og perfekt. Som ungdom ville hun alltid være først ute med nye moter, og være bedre enn alle andre. Hun må bare leve sitt liv og styre på, hennes valg. Men jeg tror ikke hun er lykkelig på bunnen. Tror det er mye usikkerhet siden alt skal være perfekt hele tiden. Hun var slik lenge før hun møtte mannen sin, men har bare blitt verre med årene. stor kontrast når hun i tillegg jobber med psykisk syke mennesker som ikke får til livet Anonymkode: 42554...20a Men du fremhever deg veldig på kg da som jo også er et some, på bekostning sv andre, det skal du ha😉 Du synes det er bedre? Du synes du selv er et bedre menneske? Nja er nok ikke så enig som du er med deg selv der i den fremstillingen av det altså. Ikke når jeg ser innleggene dine, hvordan du fremstår og slikt. Endret 1. august av skreppamedleppa 2 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #32 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Blir sliten bare av å lese. Hun er nok ikke så lykkelig innerst inne med det stresset Anonymkode: b036f...412 Er i Paris på OL, har aldri sett Eiffeltårnet så mye før enn nå. spammes ned med selfies og kyssebilder foran tårnet. Tuller ikke om jeg sier 50 bilder på 2 dager, pluss designbutikker og gourmet resturanter. Anonymkode: 42554...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #33 Del Skrevet 1. august Du må jo ikke ha henne som venn hvis du ikke liker henne? Anonymkode: c838b...9a7 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #34 Del Skrevet 1. august skreppamedleppa skrev (Akkurat nå): Men du fremhever deg veldig på kg da som jo også er et some, på bekostning sv andre, det skal du ha😉 Du synes det er bedre? Du synes du selv er et bedre menneske? Nja er nok ikke så enig som du er med deg selv der i den fremstillingen av det altså. Ikle når jeg ser innleggene dine, hvordan du fremstår og slikt. Hvordan kan jeg fremstille meg som en bedre person på en anonym nettside? Ingen vet hvem jeg er, ingen skrytebilder og ingen som kan tenke: wow!! Om meg. Dette gjør man til kjentsfolk på fb og insta, snap osv. det er ikke fremmede en ønsker å imponere Anonymkode: 42554...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #35 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må jo ikke ha henne som venn hvis du ikke liker henne? Anonymkode: c838b...9a7 Vi er ikke nære venner lengre. Jeg velger de som er mer nedpå. Anonymkode: 42554...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. august #36 Del Skrevet 1. august Ja sånne fasade mennesker kan være spesielle mennesker spessielt når/hvis fasaden sprekker hadde slike naboer en gang kranglene startet med en gang de var innenfor husets 4 vegger ute var alt fryd og gammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #37 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må jo ikke ha henne som venn hvis du ikke liker henne? Anonymkode: c838b...9a7 Jeg har bevisst valgt henne på avstand da jeg ikke orker å være hennes skygge. Når min tenåring var på jakt og kom hjem med masse godt kjøtt, lo hun og sa uff, ikke greit å lære opp barna sine til å drepe dyr. Svarte med at kjøttet vi spiser kommer jo ikke fra rema1000. Da svarte hun med at hun spiser selv bare vegetar mat og spiser ikke dyr som blir drept. Dette bunner selvsagt i misunnelse for at jeg har en aktiv ungdom i jaktlaget. Selv legger hun ut middager av saftige biffer, sikkert glemt denne kommentaren. INGEN skal tro de er noe, eller ha barn som kan noe hennes barn ikke kan, eller få til noe hun ikke har fått til. Da ler hun og latterliggjør de Anonymkode: 42554...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 1. august #38 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan kan jeg fremstille meg som en bedre person på en anonym nettside? Ingen vet hvem jeg er, ingen skrytebilder og ingen som kan tenke: wow!! Om meg. Dette gjør man til kjentsfolk på fb og insta, snap osv. det er ikke fremmede en ønsker å imponere Anonymkode: 42554...20a Å kom an igjen tror du at bilder er eneste måten å fremheve seg selv på? Du gjør jo ikle noe annet enn å skryte av deg selv og hvor mye bedre menneske du selv er iforhold til din venninne. Viss det ikke er å drive med selvskryt og fremmeve seg selv På falskt grunnlag så aner ikke jeg. Nei ingen av oss kjenner deg og de fleste her gir blaffen i hvor få bilder du tar og hvor mye du liker å skryte av hvor lite du skryter, for det skryter du mye av. 3 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #39 Del Skrevet 1. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja sånne fasade mennesker kan være spesielle mennesker spessielt når/hvis fasaden sprekker hadde slike naboer en gang kranglene startet med en gang de var innenfor husets 4 vegger ute var alt fryd og gammen Så slitsomt det må være. Her er det nesten motsatt, vi har det veldig fint hjemme, men null interesse av å dele det utad. Hvem sørn er interessert i hva jeg spiser og trynet mitt hver dag i feeden sin? Anonymkode: 42554...20a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #40 Del Skrevet 1. august skreppamedleppa skrev (1 minutt siden): Å kom an igjen tror du at bilder er eneste måten å fremheve seg selv på? Du gjør jo ikle noe annet enn å skryte av deg selv og hvor mye bedre menneske du selv er iforhold til din venninne. Viss det ikke er å drive med selvskryt og fremmeve seg selv På falskt grunnlag så aner ikke jeg. Nei ingen av oss kjenner deg og de fleste her gir blaffen i hvor få bilder du tar og hvor mye du liker å skryte av hvor lite du skryter, for det skryter du mye av. Så min venninne skryter ikke? hun lever bare et fint liv? Og jeg er dum og sjalu? Jeg har ikke delt et eneste bilde eller skrevet i sosiale medier i sommer, fordi jeg er mer privat av meg. falskt grunnlag? Anonymkode: 42554...20a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå