Mina12345 Skrevet 1. august 2024 #1 Del Skrevet 1. august 2024 Hvilen farge på uggs er finest? Grå, svart, den klassiske brune, eller den grå brune, tenker på de med sløyfe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 1. august 2024 #2 Del Skrevet 1. august 2024 Mina12345 skrev (30 minutter siden): Hvilen farge på uggs er finest? Grå, svart, den klassiske brune, eller den grå brune, tenker på de med sløyfe. Disse her du mener? Jeg hadde nok valgt sort fordi det passer til det meste. Men resten går også. Jeg hadde i utgangspunktet ikke kjøpt uggs, så svarer kun ifht fargen. Både den mørkere brune, og den mer kamelhårsfargede (klassiske uggs-fargen), passer jo til veldig mye. Har du grå jakke så vil de grå passe fint. Hva du har av annet tilbehør har mye å si. Sånn generelt spørsmål: hvordan synes du disse er å gå med? Hadde noen fake uggs for mange år siden, og de var søte, og varme, men ikke særlig gode for føttene. De var fake da, så vet ikke om det er forskjell. Jeg hadde de i en søt farge og brukte de ikke hver dag, men til «pent». Var sløyfe på mine også. Er blitt mange år siden nå. IMG_4056.avif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #3 Del Skrevet 1. august 2024 Mina12345 skrev (50 minutter siden): Hvilen farge på uggs er finest? Grå, svart, den klassiske brune, eller den grå brune, tenker på de med sløyfe. Hva synes du er finest? Anonymkode: 9e646...a43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå