Gå til innhold

Bredbånd fra UPC?

Snehvit

Anbefalte innlegg

Snehvit

Jeg har for tiden en måneds prøve på bredbånd fra UPC, og har vurdert å tegne abonnement når prøvetiden er ute. Det koster da 379 kr/mnd. Er det noen som har erfaring med bredbånd herfra, eller fra andre leverandører? Hva er deres inntrykk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kristian (71)

Har bredbånd via Telenor Avidi..... ville ha vært en fattig mann uten :ler:

Fungerer helt glimrende med raske og stabile linjer, har meget sjelden opplevd at linjen ikke er oppe.

Kan anbefales

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Snehvit

Takk for svar! :) Det føles som jeg går helt vill i denne jungelen med ulike internettjenester, og er usikker på hvilken leverandør jeg bør satse på. Jeg synes UPC fungerer greit ut fra den lille erfaringen jeg har høstet fra prøveperioden, men jeg har hørt at enkelte er misfornøyd.

Jeg har forsøkt å holde oversikten, men det er sannelig ikke lett. :roll: Noen leverandører tilbyr ubegrenset internettbruk, mens andre kun lar deg laste ned en begrenset mengde i måneden. Og hva er egentlig forskjellen på bredbånd og ADSL? Telenor Avidi er vel utelukket for meg ettersom UPC er min kabelleverandør?

Hva betaler dere i måneden?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest indiangranny

Hei :D

Vi har telefon og bredbånd fra UPC,vi er meget fornøyd med det vi betaler for.

:D

Det var start problemer fra UPC,det var ikke å komme fra det.De Markedsførte mer en de kunne holde og nå har dette også forbedret seg betraktelig.

hilsen

indianlady :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Mette

Vi har bredbånd fra upc og er veldig fornøyde.Hadde litt problemer i begynnelsen, men nå går det bra.Sjeldent at nettet er nede, og hastigheten er bra.

Lykke til med valget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...