Gå til innhold

Har du noen gang dratt på date hjem til noen eller hjemme hos deg selv uten å vite noe særlig om de?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og gikk det bra? 

Merker enkelte menn tenker det er helt normalt å spørre om sånt. 

Anonymkode: 14bf4...1a2

Første gangen jeg traff min mann/samboer var da jeg reiste hjem til han. Han spurte om jeg ville komme til han og det gjorde jeg. Da hadde vi bare snakket sammen på snap/messenger og han hadde allerede spurt noen ganger om vi skulle treffes. Det gikk helt fint. Nå har vi vært sammen i 7år!

Anonymkode: c8fd4...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som mann, så spør jeg aldri om dette. Men jeg har blitt invitert hjem som første møte og etter første møte, men er svært varsom med slike møter. Ikke for egen del, men jeg vet at jeg som mann, har dårligst rykte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Daten gikk fint, det ble filmkveld og snakking etterpå før jeg kjørte henne hjem.

Det var ikke jeg som foreslo hjemmedate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det skjedde noen ganger i den tiden jeg var singel. 

Treff for sex og treff for å bli kjent. Ble også sex selv om vi bare skulle treffes for å bli kjent også. 

Anonymkode: 81ea5...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn som ikke godtar offentlig sted første gangen, vil jeg ikke date. 

Anonymkode: 7b865...a57

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Og gikk det bra? 

Jeg som mann spør aldri direkte om sånn, det ligger ubevisst og instinktivt i meg at jeg er en "gris" hvis jeg spør om hjemmedate som første date, så det gjør jeg ikke. Hvis jeg tar første initiativet til å møtes spør jeg alltid om å ta en kaffe eller en øl eller noe sånt.

Men: Det har skjedd en håndfull ganger at kvinner, etter at vi har chattet en stund, men ikke møttes ennå, enten inviterer meg til seg eller seg selv hjem til meg. Fellesnevneren er at vi må ha chattet en stund før kvinnen foreslår det, sånn at vi liksom kjenner hverandre litt. Da virker det som kvinner klarer å rasjonalisere det til at man egentlig kjenner hverandre, at det er trygt/tryggere, og at det liksom ikke er et "ekte" ons som hvis man hadde møttes ute på byen eller blitt med noen hjem rett etter 1.date. For det ligger jo i sakens natur, selv om ingen av partene sier det eksplisitt, at det forventes at møtet skal resultere i p*lings, det er liksom ingen annen grunn til å invitere seg selv hjem til meg direkte, i stedet for å møtes for en øl på puben på hjørnet😆

Anonymkode: 2b983...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og gikk det bra? 

Nei, de tenker ikke at det er normalt å spørre fordi de gjør det. De som dreper, gjør ikke det fordi de tror det er normalt..

Nei, selvfølgelig møtes man offentlig først. Selvfølgelig har jeg info som r delt med en betrodd venn før man tar steget videre og drar hjem ved neste treff.

Anonymkode: 7ffdb...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja mange ganger, hjem til meg. Gått helt fint det og har ikke blitt sex. 

Hadde også en litt vill periode for en 4-5 år siden der jeg hadde profil på nakenprat. Hadde noen over for treff. Gikk helt fint det og bortsett fra med en som var litt småstalkeraktig etterpå, men gikk greit etter jeg avviste han skikkelig da han holdt på. 

Anonymkode: 91669...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som mann foreslår jeg alltid date 1 på et offentlig sted, for begges sikkerhet. Det finnes damer du ikke ønsker på døra også...

Men date 2 er nesten alltid hjemme hos en av oss, og da med sex som resultat (dette skjer noen ganger allerede på date 1, men da er det fordi kvinnen har ønsket det)

Anonymkode: 38b6a...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja mange ganger, hjem til meg. Gått helt fint det og har ikke blitt sex. 

Hadde også en litt vill periode for en 4-5 år siden der jeg hadde profil på nakenprat. Hadde noen over for treff. Gikk helt fint det og bortsett fra med en som var litt småstalkeraktig etterpå, men gikk greit etter jeg avviste han skikkelig da han holdt på. 

Anonymkode: 91669...07b

Men du veit jo at du gamblet med livet. Gratulerer med å ha overlevd.

Flott at du oppmuntrer andre til å gjøre det samme. Hvorfor ikke anbefale å kjøre uten belte ? Mange gjør det hele litt livet😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjor det en gang i 20 årene. Det gikk helt fint og det var en hyggelig date. 

MEN jeg kommer aldri til å gjøre det igjen. Jeg har i mellomtiden hørt mange rare historier, så jeg tørr ikke å gjøre det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, men var I en fase der jeg fester og datet mye og generelt brydde meg lite om risikoene. Det endte bare opp med ons/casual. Ville aldri gjort det I dag. Om det er via tinder og noen foreslår hjemme så er det garantert noen som bare vil ligge 

Anonymkode: 0e3b6...e7c

Det er lite som er garantert her i livet.  Det er ikke slik at dersom noen foreslår hjemmedate, så betyr det garantert at man vil ligge. Kanskje en eller annen hovedregel i dagens dating, men definitivt ikke garantert.

Nå vil nok jeg ikke være den som inviterer til en hjemmedate, skjønner at jeg som mann må trå forsiktig, Men om en date foreslår å møtes hjemme hos meg (eller henne), så er ikke det en no-no fra min side. Og jeg vil definitivt ikke "bare ligge".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg gjort flere ganger. Men da har man gjerne tastet sammen en stund. Det har gått bra alle gangene jeg har gjort det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men du veit jo at du gamblet med livet. Gratulerer med å ha overlevd.

Flott at du oppmuntrer andre til å gjøre det samme. Hvorfor ikke anbefale å kjøre uten belte ? Mange gjør det hele litt livet😂

Hvor mange drap har skjedd der to ukjente møtes hjemme hos en av dem? 

Anonymkode: 5e1ff...8c6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tinderdate hjemme hos en dude. Ble nesten voldtatt med mensen og tampong. Jævla festlig. Måtte sparke han vekk og bli skjelt ut. Kaffi først!!

Anonymkode: 40546...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Møtte mannen min på tinder. Snakket med han på tlf og over mld i 3. dager før han kom hjem til meg og var en hel helg. Flere år senere nå så eier vi hus sammen og skal snart gifte oss. Så det kan gå bra.

Anonymkode: 215ee...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...