Gå til innhold

Er det ok og vise sort truse innfor tynn og hvit sommerbukse? Er det ok at yngre bruker det? Er det ok eldre damer oppe i årene viser det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det ok og vise sort truse innfor tynn og hvit sommerbukse?

Er det ok at yngre bruker det? Er det ok eldre damer oppe i årene viser det?

Haddet vært bedre å bruk en annen farge? Evt. hviken farge?

Dette diskuterte jeg og en veninne om i dag. Så hva mener du?

Kjør debatt

Anonymkode: c9ad5...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man må jo få bruke hva man vil, men personlig synes jeg det ser litt tacky og mindre fint ut. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig med SPOCA; det er ikke fint at undertøyets farge vises gjennom klærne. 

Har man hvit bukse bør man ha hudfarget eller hvit truse under. Samme med overdel. Har man gjennomsiktig overdel bør man ha en hudfarget eller samme farge som toppen. Mener jeg. 

Anonymkode: 90959...679

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Kjør debatt

Helsepersonell på sykehus, ta deg en tur og se! Trenger ikke se lenge før det dukker opp en hvit bukse med en indikerer under i en kulør som viser både fasong og farge. 
Stygt, uansett alder eller kjønn. Undertøy i en farge som ikke synes er langt mer delikat og gjennomtenkt. Viser at folk bryr seg om hva de kler på seg. 

Anonymkode: 3cc45...277

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helsepersonell på sykehus, ta deg en tur og se! Trenger ikke se lenge før det dukker opp en hvit bukse med en indikerer under i en kulør som viser både fasong og farge. 
Stygt, uansett alder eller kjønn. Undertøy i en farge som ikke synes er langt mer delikat og gjennomtenkt. Viser at folk bryr seg om hva de kler på seg. 

Undikk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tror du skal snakke veldig for deg selv 😉

Jeg, som mann, syns ikke det er stygt, men helt enig med deg, i at det viser at folk bryr seg om hva de kler på seg. Altså at de bryr seg om det lille ekstra, og kler seg litt delikat, som var det uttrykket du selv brukte

Anonymkode: 06a38...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan du ta det på deg og poste bilde? Lettere å svare da.

Anonymkode: 3f1fc...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Tror du skal snakke veldig for deg selv 😉

Jeg, som mann, syns ikke det er stygt, men helt enig med deg, i at det viser at folk bryr seg om hva de kler på seg. Altså at de bryr seg om det lille ekstra, og kler seg litt delikat, som var det uttrykket du selv brukte

Anonymkode: 06a38...b3f

Vel, er det mennene på sykehuset med svart bokser eller speedo under uniformsbuksene du prater om, da? 

Mannlige pasienter er jo og en historie for seg selv, både på sykehus og i allmennpraksis :ironi:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere som ytrer meninger rundt dette,-  er dere de samme folka som ytrer meninger om super trange/tynne tights også? Eller er dere fra en annen gruppe, f.eks. motepolitiet? Og noen kler seg kjerring? Kan ikke folk få gå som de vil da?

Anonymkode: 3fa70...a65

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere som ytrer meninger rundt dette,-  er dere de samme folka som ytrer meninger om super trange/tynne tights også? Eller er dere fra en annen gruppe, f.eks. motepolitiet? Og noen kler seg kjerring? Kan ikke folk få gå som de vil da?

Anonymkode: 3fa70...a65

Kan ikke svare for andre enn meg selv, men jeg har ikke ytret noen menigen om noe annet og er i hvert fall ikke motepolitiet. 

Det jeg er, er en person som bare forteller hva jeg syns uten at det betyr at personen må rette seg etter det jeg mener. Jeg setter ikke begrensninger på noen, jeg sier bare min mening - som det ble spurt etter her også. TS spurte om vi andre på forumet syns det var innafor eller ikke (og så er vel truser innafor bukser... :P ) og så svarer vi andre på det. Om vi syns det er fint eller ikke.

Hvis man ikke ønsker andre svar enn sitt eget så bør man la være å spørre et sted der det er opptil hundrevis av forskjellige folk som kan finne på å svare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes ikke det er pent når undertøy vises gjennom klær i det hele tatt. Har sett en del sorte eller hvite g-strenger gjennom tynne hvite bukser i sommer, og har da tenkt at personen ikke vet hva slags undertøy man skal bruke - typisk jente tidlig i tenårene.

Jeg bruker alltid hudfarget undertøy under klær som er litt gjennomsiktige.

Anonymkode: 6936a...b1d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Undertøy i en farge som ikke synes er langt mer delikat og gjennomtenkt. Viser at folk bryr seg om hva de kler på seg. 

Dette 👏🏻

Anonymkode: 6936a...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg hadde ikke klart å gå i det nei. Men prøv rødt undertøy til hvite klær. De vises ikke. Jeg tenker bestandig over om trusene vises eller ikke. 

Anonymkode: ae733...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker ikke undertøy jeg, så slipper det problemet;) Men hvis jeg skulle ha gått i en gjennomsiktig underdel, så hadde jeg brukt en truse som ikke hadde syntes så godt, hudfarget eller hvit. Men syns det lan være litt fint med mørk bh under lyse skjorter. I rette stilen og settingen selvsagt.  

Anonymkode: f84b1...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville syns det er usmakelig at eldre kvinner hadde gjort det(brukt gjennomsiktig hvit bukse som viste svart truse under). Du er ikke ung lengre... Give it up, liksom. Samme om eldre menn hadde ville hatt på seg thight shorts. Ingen vil se hengeballer.

Anonymkode: 015ba...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Enig med SPOCA; det er ikke fint at undertøyets farge vises gjennom klærne. 

Har man hvit bukse bør man ha hudfarget eller hvit truse under. Samme med overdel. Har man gjennomsiktig overdel bør man ha en hudfarget eller samme farge som toppen. Mener jeg. 

Man bør ikke ha hvitt undertøy, det syns. Man bør ha rødt faktisk, det syns minst :) 

Anonymkode: c0aea...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Kjør debatt

Du fortsetter med 'kjør debatt'-taktikken din. Hva mener du selv??

Anonymkode: 67fcb...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Kjør debatt

Hva i alle dager har alder og kjønn med dette å gjøre? 

Anonymkode: c8733...cf7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...