AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #1 Del Skrevet 31. juli 2024 Enten fysisk i Oslo området eller på nett. Jeg liker litt rocka emo punk men toner det noe ned nå som jeg har nådd midten av 30 åra. Også glad i kvalitet ☺️ Er litt nerd med nostalgi for 90-tallet. Sliter med å finne klær. Tips til merker eller butikker ? Anonymkode: 09ce4...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #2 Del Skrevet 31. juli 2024 ? Anonymkode: 09ce4...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #3 Del Skrevet 1. august 2024 Jeg tror du må handle i litt forskjellige butikker for å finne det du liker. Vil tro at alle kjedebutikkene har noe som kan passe. Anonymkode: 0b773...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #4 Del Skrevet 1. august 2024 Even&Odd har kanskje t-skjorter du liker? Det selges på Zalando. Anonymkode: 0b773...c01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #5 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Enten fysisk i Oslo området eller på nett. Jeg liker litt rocka emo punk men toner det noe ned nå som jeg har nådd midten av 30 åra. Også glad i kvalitet ☺️ Er litt nerd med nostalgi for 90-tallet. Sliter med å finne klær. Tips til merker eller butikker ? Anonymkode: 09ce4...852 Carlings har litt kule rocka t skjorter, hvis du skal ha emo klær tror jeg du må se på nett Anonymkode: b211f...80e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 1. august 2024 #6 Del Skrevet 1. august 2024 https://darklands.no Ikke handlet der selv, så kan ikke si noe om hverken hvor bra butikk det er eller om kvaliteten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå