Gå til innhold

Alle rundt meg klager på den elendige sommeren og jeg prøver tappert å late som at jeg er enig

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Lese tråden er en fin ting

Anonymkode: 5b0d9...6ac

Gjorde det, og jeg svarte på dette:

Alle rundt meg klager på den elendige sommeren og jeg prøver tappert å late som at jeg er enig

Men sannheten er at for min del er det alt for mye sol, alt for varmt og alt for lite regn og vind. Jeg er helt utslitt av de lange, lyse dagene. Sola gir meg hodepine og jeg sliter alltid med døgnrytmen på sommeren. Jeg er lei av å føle meg seig og ekkel kort tid etter dusj på grunn av varmen. Lei av å slite med å sove på grunn av varmen. Lei av at til tross for mye gjennomlufting lukter det alltid innestengt om sommeren. Jeg blir tett i nesa av varmen. Dårlig appetitt så formen blir dårlig. Deprimert blir jeg også hver sommer. Jeg HATER sommer!

Anonymkode: 389f2...158

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Artig at du tenker man skal ignorere alt TS sier hvis det ikke står i hi. Det blir jo en relevant og fruktbar diskusjon ut av det. 🏳️

Alle på kg legger frem problemstillingen sin i hi. Og forteller noe hva tråden hsndler om i oversikten. Å komme 40 sider etterpå (om tråden er lang) for å skrive noe bs som burde, skulle og har alt å si for hvordan folk svarer deg er tåpelig! På kg er det normalt å legge frem det en ønsker å diskutere i hi, ikke mange svar seinere når det plutselig viser seg at folk gir deg motstand på det du har skrevet i hi og overskriften. Slikt blir bare patetisk.

Anonymkode: 62a86...ce0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg googlet for å få fram poenget:roll: det mangler ikke på klagetråder av dere akkurat!  Poenget utvist med glans 😆Nye innlegg kan en bla seg tilbake til 4 måneder om så er (jeg har mange underforum på ignorer og får sånn sett ikke opp svada fra disse) men det er da fullt mulig å gå tilbake til både en halvtime og en time og lengre om en så vil. Svarer du bare på det som er rett foran tryne ditt uansett hva det handler om eller? Ja for de kommer der og skjønner du: rett foran nese di, skrevet i det sekundet du er her, denne tråden er jo også beviset på det. Så selv om du Ingen interesse har for noe annet enn det som detter foran nese de i dette sekundet så kan du fremdeles se det. Denne tråden er på første siden akkurat nå :nikke:

Anonymkode: 4cbd8...f03

At du med vilje søker opp tråder er noe annet enn at enhver kg-bruker får med seg enkelte tråder. Hvorfor skal man sitte og bla bakover i nye innlegg?  Hvis man er interessert i noe annet enn det som ligger på forsiden kan man utmerket gå godt gå rett til underforum man er interessert i, man må ikke sitte og bla bakover i nye innlegg til man finner noe man liker. Det har jeg aldri noensinne hatt behov for. Denne tråden er jeg allerede inne i, jeg finner den ikke fram på nyheter hver gang. Hvis du mener alle må bla bakover i alle dagens nye tråder for ikke å telles som blinde, så bruker vi kg på veldig forskjellige måter. Da er vi tilbake til mitt første poeng, ikke alle holder seg oppdatert over hva som skjer på kg til enhver tid. Blar du seriøst gjennom alle dagens nye innlegg hver dag? Hvorfor??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjorde det, og jeg svarte på dette:

Men sannheten er at for min del er det alt for mye sol, alt for varmt og alt for lite regn og vind. Jeg er helt utslitt av de lange, lyse dagene. Sola gir meg hodepine og jeg sliter alltid med døgnrytmen på sommeren. Jeg er lei av å føle meg seig og ekkel kort tid etter dusj på grunn av varmen. Lei av å slite med å sove på grunn av varmen. Lei av at til tross for mye gjennomlufting lukter det alltid innestengt om sommeren. Jeg blir tett i nesa av varmen. Dårlig appetitt så formen blir dårlig. Deprimert blir jeg også hver sommer. Jeg HATER sommer!

Anonymkode: 389f2...158

Alle på kg legger frem problemstillingen sin i hi. Og forteller noe hva tråden hsndler om i oversikten. Å komme 40 sider etterpå (om tråden er lang) for å skrive noe bs som burde, skulle og har alt å si for hvordan folk svarer deg er tåpelig! På kg er det normalt å legge frem det en ønsker å diskutere i hi, ikke mange svar seinere når det plutselig viser seg at folk gir deg motstand på det du har skrevet i hi og overskriften. Slikt blir bare patetisk.

Anonymkode: 62a86...ce0

Når folk skriver sånt som over her, så er da poenget at TS forklarer hvorfor hun prøver å late som. Nemlig at de tidligere har blitt irritert på henne for å si meningen sin. Det er ikke motstand, det er forklaring til forslag som ikke funker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når folk skriver sånt som over her, så er da poenget at TS forklarer hvorfor hun prøver å late som. Nemlig at de tidligere har blitt irritert på henne for å si meningen sin. Det er ikke motstand, det er forklaring til forslag som ikke funker. 

Og når TS allerede har svart på dette, er det idiotisk å skrive nye inlegg med de samme forslagene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor i all verden er det så viktig og få fram at du hater sommeren , tenker at vi alle har en årstid vi misliker mer enn andre , men hva hjelper det og skrive det her ? Tror ikke så mye negavitet er bra jeg da , er det ikke verre enn dette så går det nok bra skal du se . 😀Livet blir hva man gjør det til selv 😀uansett vær 😀

Anonymkode: 3c66b...859

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...