Gå til innhold

Alle rundt meg klager på den elendige sommeren og jeg prøver tappert å late som at jeg er enig

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei på ingen måte men med mindre du er blind er det veldig rart du tror det ikke er flere siden du skrev det slik, når det er så mange klagetråder hver eneste sommer her på kg🤪 det er igjen veldig mange av dere og kg fylles jo opp radig av tråder om dette ukentlig sommeren lang. Er ikke så lenge siden forgje klagetråd om dette.

Og det er da noen som har skrevet i den øverste tråden jeg linket til i dag så jeg kan neppe tro at du oppriktig tenker du er den eneste og at slike tråder som dette er skjeldent kost.

Anonymkode: 4cbd8...f03

Ikke alle sitter på kg dagen lang og holder seg oppdatert på populære emner😂

Anonymkode: 5b0d9...6ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Alle kommer på arbeid og spør om jeg har hatt fin ferie her hjemme, og det er forventet at jeg skal være positiv. Jeg sier det har vært ræva pga. været, og ferien derfor bare har vært døll.

Anonymkode: 17c21...6e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har blitt kjempebrun bare av å sole meg litt ute i 7 dager. Liker også sommmerregnet og har sluppet å vanne ute. Synes det har vært fint. 

Anonymkode: 5a31b...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke alle sitter på kg dagen lang og holder seg oppdatert på populære emner😂

Det trenger en ikke heller. Bare til å følge værmeldingen det😉 I løpet av en hvilken som helst uke, på en hvilken som helst dag igjennom hele sommeren (og helst litt før og etter ) blir den lange klage tråden om sommertempraturen oppdatert så lenge det er over 10 grader og det har vært antydning til solgløt. Da lider de så mye at de ikke klarer å holde det inne lengre. Om en benytter kg et halvt minutt en gang i løpet av mai til august så har en sett klagingen på kg om sommeren. Med mindre en er ny eller blind. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det trenger en ikke heller. Bare til å følge værmeldingen det😉 I løpet av en hvilken som helst uke, på en hvilken som helst dag igjennom hele sommeren (og helst litt før og etter ) blir den lange klage tråden om sommertempraturen oppdatert så lenge det er over 10 grader og det har vært antydning til solgløt. Da lider de så mye at de ikke klarer å holde det inne lengre. Om en benytter kg et halvt minutt en gang i løpet av mai til august så har en sett klagingen på kg om sommeren. Med mindre en er ny eller blind. 

Da er nok du inne på kg litt oftere enn du tror selv😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Da er nok du inne på kg litt oftere enn du tror selv😉

Ser det er flere som er her inne ofte😉Men du er kanskje blind du også siden du er her inne ofte men aldri har opplevd noe slikt noe av syting og klaging? Eller lever du i full fornektelse? Trenger som sagt ikke å være her ofte for å få med seg den tråden på over 200 sider med over 361.3 k visninger eller andre lignende tråder.  En trenger bare å poppe innimellom kg en dag det er over 10 grader. Men selv når det regner og har vært drittvær store deler av sommeren klarer dere å? Ja nettopp klage på sommereren😅 og mennesker som liker sommer og fint sommervær, som i denne tråden. Jaja dere liker å klage det skal dere ha. Men dere har 0 rett til å klage på de som klager på en dårlig sommer når dere driver på akkurat samme måte selv uten å virke latterlig hyklersk.

Men det er flott det, stå på. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke hvorfor du «tappert» må late som du er enig? Er du redd for å være uenig med andre mennesker? Hvordan klarer du å uttrykke dine meninger og behov i andre og viktigere settinger enn været? 

Anonymkode: ebda3...8bd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Sola er hellig for de rundt meg og skal ikke klages på. Mas om at jeg må dra meg ut for å nyyyyte når alt jeg vil er å gråte av sol og temperaturer over 15 grader. 

Anonymkode: 72be1...91d

Vet du, sånn har jeg det også! Jeg har ikke egentlig reflektert over det, eller satt så tydelig ord på det, men jeg blir rett og slett uvel og dårlig av sol og varme. Migrenen blomstrer opp av det skarpe lyset, og kombinert med varmen blir jeg helt slått ut. Føler meg så ubeskrivelig uvel av dårlig vær. Forsøkte å flytte til Nord, men hele denne sommeren har vært sol, sol og atter sol, og høye temperaturer. Vanligvis har vi 13-15 grader og overskyet på sommeren, og det er helt perfekt for meg. I år har det vært en lidelse. Så du er ikke alene… 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hun sier ifra, det er er derfor de blir irritert. Hva er det med kg og folk som ikke leser innlegg og bare diktet opp sin egen historie?!

Trådens overskrift: "Alle rundt meg klager på den elendige sommeren og jeg prøver tappert å late som jeg er enig"

Videre: hi sier absolutt ingenting uten om en hel del buu huu det er så synd i meg, ingen forstår meg, bla bla bla... for å sitere hele hi ordrett siden du trenger det og jeg forstørrer noen vesentlige ord

"Men sannheten er at for min del er det alt for mye sol, alt for varmt og alt for lite regn og vind. Jeg er helt utslitt av de lange, lyse dagene. Sola gir meg hodepine og jeg sliter alltid med døgnrytmen på sommeren. Jeg er lei av å føle meg seig og ekkel kort tid etter dusj på grunn av varmen. Lei av å slite med å sove på grunn av varmen. Lei av at til tross for mye gjennomlufting lukter det alltid innestengt om sommeren. Jeg blir tett i nesa av varmen. Dårlig appetitt så formen blir dårlig. Deprimert blir jeg også hver sommer. Jeg HATER sommer!

Men Ingen verdens ting sier ts noe som helst om om at vedkommende har utrykket sine meninger, tanker osv til andre. Det er gjerne overskriften og hi en leser. Det er ut ifra dette folk svarer. Og så langt har hun bare vært veldig "tapper" 

Og joda dette hadde jeg lest før jeg skrev innlegget mitt. Kan ikke se jeg har diktet noe som helst frem til nå, eller laget meg en egen historie. Eller er du uenig i dette siden du fremstår som en kverulant uten særlig tyngde? 

Først i innlegg # 5skriver ts dette

"Fordi folk blir fascinerende irriterte på meg om jeg glipper og klager på finværet deres, eller om jeg sier at nå var det deilig med grå himmel og regn så jeg får pustet litt. Sola er hellig for de rundt meg og skal ikke klages på. Mas om at jeg må dra meg ut for å nyyyyte når alt jeg vil er å gråte av sol og temperaturer over 15 grader."

som en slags tilleggsopplysning når folk påpeker at det er noe svakt å ikke stå inne for meningen sin.

Både hi og innlegg #5 forteller meg at ts ikke er av det mest taktfull menneskene. Igjen det er forskjell på å si at en ikke liker noe, stå inne for det og fokusere på de tingene en liker og det å spy ut av seg masse negativt i samtaler der noen forteller om noe de liker. Det er forskjell på

-jeg liker solen

-Så bra, selv liker jeg regnet best

Og 

-jeg liker sol 

-Jeg hater varmen, jeg hater solen og jeg synes folk som liker solen bør dra dit pepperen gror og det er synd i meg som blir tett I nesa om sommeren og jeg er så glad så gla for at det har regnet hele sommeren! Så det så. 

Det er også andre mennesker her i tråden som sier de liker høsten best men klarer tydeligvis å formidle dette på en bedre måte til omgivelsene enn ts da de ikke har fått noe reaksjoner på det. Jeg som ikke liker å stå på ski har formulert dette tydelig til mine omgivelser. Men jeg har ikke giddet å komme med masse oppgulp av den grunn. 

Anonymkode: 62a86...ce0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser det er flere som er her inne ofte😉Men du er kanskje blind du også siden du er her inne ofte men aldri har opplevd noe slikt noe av syting og klaging? Eller lever du i full fornektelse? Trenger som sagt ikke å være her ofte for å få med seg den tråden på over 200 sider med over 361.3 k visninger eller andre lignende tråder.  En trenger bare å poppe innimellom kg en dag det er over 10 grader. Men selv når det regner og har vært drittvær store deler av sommeren klarer dere å? Ja nettopp klage på sommereren😅 og mennesker som liker sommer og fint sommervær, som i denne tråden. Jaja dere liker å klage det skal dere ha. Men dere har 0 rett til å klage på de som klager på en dårlig sommer når dere driver på akkurat samme måte selv uten å virke latterlig hyklersk.

Men det er flott det, stå på. 

Jeg er litt spent på hvor du tror man får denne oversikten fra, det er ikke slik at alle tråler gjennom alle underforum når de åpner kg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er da virkelig bare å svare: "Jeg er ikke så glad i varmen jeg, så jeg synes dette er helt topp".

Man MÅ ikke være nikkedukke, egne meninger er en fin ting.

Anonymkode: 389f2...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Trådens overskrift: "Alle rundt meg klager på den elendige sommeren og jeg prøver tappert å late som jeg er enig"

Videre: hi sier absolutt ingenting uten om en hel del buu huu det er så synd i meg, ingen forstår meg, bla bla bla... for å sitere hele hi ordrett siden du trenger det og jeg forstørrer noen vesentlige ord

"Men sannheten er at for min del er det alt for mye sol, alt for varmt og alt for lite regn og vind. Jeg er helt utslitt av de lange, lyse dagene. Sola gir meg hodepine og jeg sliter alltid med døgnrytmen på sommeren. Jeg er lei av å føle meg seig og ekkel kort tid etter dusj på grunn av varmen. Lei av å slite med å sove på grunn av varmen. Lei av at til tross for mye gjennomlufting lukter det alltid innestengt om sommeren. Jeg blir tett i nesa av varmen. Dårlig appetitt så formen blir dårlig. Deprimert blir jeg også hver sommer. Jeg HATER sommer!

Men Ingen verdens ting sier ts noe som helst om om at vedkommende har utrykket sine meninger, tanker osv til andre. Det er gjerne overskriften og hi en leser. Det er ut ifra dette folk svarer. Og så langt har hun bare vært veldig "tapper" 

Og joda dette hadde jeg lest før jeg skrev innlegget mitt. Kan ikke se jeg har diktet noe som helst frem til nå, eller laget meg en egen historie. Eller er du uenig i dette siden du fremstår som en kverulant uten særlig tyngde? 

"Fordi folk blir fascinerende irriterte på meg om jeg glipper og klager på finværet deres, eller om jeg sier at nå var det deilig med grå himmel og regn så jeg får pustet litt. Sola er hellig for de rundt meg og skal ikke klages på. Mas om at jeg må dra meg ut for å nyyyyte når alt jeg vil er å gråte av sol og temperaturer over 15 grader."

som en slags tilleggsopplysning når folk påpeker at det er noe svakt å ikke stå inne for meningen sin.

Både hi og innlegg #5 forteller meg at ts ikke er av det mest taktfull menneskene. Igjen det er forskjell på å si at en ikke liker noe, stå inne for det og fokusere på de tingene en liker og det å spy ut av seg masse negativt i samtaler der noen forteller om noe de liker. Det er forskjell på

-jeg liker solen

Og 

-jeg liker sol 

-Jeg hater varmen, jeg hater solen og jeg synes folk som liker solen bør dra dit pepperen gror og det er synd i meg som blir tett I nesa om sommeren og jeg er så glad så gla for at det har regnet hele sommeren! Så det så. 

Det er også andre mennesker her i tråden som sier de liker høsten best men klarer tydeligvis å formidle dette på en bedre måte til omgivelsene enn ts da de ikke har fått noe reaksjoner på det. Jeg som ikke liker å stå på ski har formulert dette tydelig til mine omgivelser. Men jeg har ikke giddet å komme med masse oppgulp av den grunn. 

Oioi, som du forsvarer de som plager TS, da. Og jeg vil anbefale deg heretter å lese mer enn overskrifter i et diskusjonsforum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er da virkelig bare å svare: "Jeg er ikke så glad i varmen jeg, så jeg synes dette er helt topp".

Man MÅ ikke være nikkedukke, egne meninger er en fin ting.

Anonymkode: 389f2...158

Lese tråden er en fin ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

-jeg liker solen

Og 

-jeg liker sol 

Litt av en solstråle du var da.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er litt spent på hvor du tror man får denne oversikten fra, det er ikke slik at alle tråler gjennom alle underforum når de åpner kg... 

De trådene jeg henviste til på forgje side skrev jeg at jeg googlet. Det kreves ikke så mye. Du åpner Google og skriver inn i søkefeltet hva du lurer på som f.eks "buu huu det er synd i meg fordi det er sommer kvinneguiden og en får opp en rekke resultater. Jeg gjorde dette for å fp dn liten oversikt over hvor mye det klages fra deres side. Jeg benytter meg også av forsiden og nye innlegg på kg og er svært skjeldent innom hver underkategori. Den tråden med 200 sider dukker støtt og stadig opp her inne som nye innlegg og har gjort det i alle de årene jeg har vært her. Disse trådene dukker opp med jevne mellomrom men iallefall noen hver måned i sommermånedene. Igjen om du lever som blind, i full fornektelse eller er helt ny på kg så forstår jeg at du ikke har fått det med deg. Ellers: da gjør du deg vanskelig med vilje og det er det ingen grunn til, det ser så forbanna dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Oioi, som du forsvarer de som plager TS, da. Og jeg vil anbefale deg heretter å lese mer enn overskrifter i et diskusjonsforum. 

Når du tydelig har litt tregt for det så da må det brukes teskje vettu 😉 Viss ts hadde ment det var et viktig poeng hadde hun ikke bortforklart seg både i overskriften og i hi og først kommet på noe så viktig for historien først etterpå. Jeg vil anbefale folk å lage en troverdig overskrift og hi der relevant informasjon kommer frem. Gjør en ikke det får en skylde på seg selv. 

😅 ja det neste blir vel at noen mobbet ts også av omgivelsene også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Men sannheten er at for min del er det alt for mye sol, alt for varmt og alt for lite regn og vind. Jeg er helt utslitt av de lange, lyse dagene. Sola gir meg hodepine og jeg sliter alltid med døgnrytmen på sommeren. Jeg er lei av å føle meg seig og ekkel kort tid etter dusj på grunn av varmen. Lei av å slite med å sove på grunn av varmen. Lei av at til tross for mye gjennomlufting lukter det alltid innestengt om sommeren. Jeg blir tett i nesa av varmen. Dårlig appetitt så formen blir dårlig. Deprimert blir jeg også hver sommer. Jeg HATER sommer!

Hvorfor føler du at du må jatte med i stedet for å være ærlig?

Jeg er et vintermenneske omringa av sommermennesker, uten at det er en kjerne til strid..

Vi vet alle at jeg trives når de hakker tenner og de trives når jeg er seig og lite fornøyd med det. 

Vi møtes et sted mellom stranda og snøballkrig, uten problemer.

Anonymkode: ed59f...805

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

De trådene jeg henviste til på forgje side skrev jeg at jeg googlet. Det kreves ikke så mye. Du åpner Google og skriver inn i søkefeltet hva du lurer på som f.eks "buu huu det er synd i meg fordi det er sommer kvinneguiden og en får opp en rekke resultater. Jeg gjorde dette for å fp dn liten oversikt over hvor mye det klages fra deres side. Jeg benytter meg også av forsiden og nye innlegg på kg og er svært skjeldent innom hver underkategori. Den tråden med 200 sider dukker støtt og stadig opp her inne som nye innlegg og har gjort det i alle de årene jeg har vært her. Disse trådene dukker opp med jevne mellomrom men iallefall noen hver måned i sommermånedene. Igjen om du lever som blind, i full fornektelse eller er helt ny på kg så forstår jeg at du ikke har fått det med deg. Ellers: da gjør du deg vanskelig med vilje og det er det ingen grunn til, det ser så forbanna dumt.

Hvorfor skulle man Google random temaer? Hvis man ser en interessant tråd så svarer man i den, man begynner ikke å Google temaet generelt. Og jeg lurer fortsatt på: hvor "dukker trådene opp" der du mener de er så umulige å unngå? "Siste innlegg" er jo bare de trådene som er mest aktive akkurat i det minuttet man er inne, ikke en dagsoversikt. Og ikke alle åpner samme underforum som deg. Så hvor skulle "alle" få med seg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Når du tydelig har litt tregt for det så da må det brukes teskje vettu 😉 Viss ts hadde ment det var et viktig poeng hadde hun ikke bortforklart seg både i overskriften og i hi og først kommet på noe så viktig for historien først etterpå. Jeg vil anbefale folk å lage en troverdig overskrift og hi der relevant informasjon kommer frem. Gjør en ikke det får en skylde på seg selv. 

😅 ja det neste blir vel at noen mobbet ts også av omgivelsene også 

Artig at du tenker man skal ignorere alt TS sier hvis det ikke står i hi. Det blir jo en relevant og fruktbar diskusjon ut av det. 🏳️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor skulle man Google random temaer? Hvis man ser en interessant tråd så svarer man i den, man begynner ikke å Google temaet generelt. Og jeg lurer fortsatt på: hvor "dukker trådene opp" der du mener de er så umulige å unngå? "Siste innlegg" er jo bare de trådene som er mest aktive akkurat i det minuttet man er inne, ikke en dagsoversikt. Og ikke alle åpner samme underforum som deg. Så hvor skulle "alle" få med seg det?

Jeg googlet for å få fram poenget:roll: det mangler ikke på klagetråder av dere akkurat!  Poenget utvist med glans 😆Nye innlegg kan en bla seg tilbake til 4 måneder om så er (jeg har mange underforum på ignorer og får sånn sett ikke opp svada fra disse) men det er da fullt mulig å gå tilbake til både en halvtime og en time og lengre om en så vil. Svarer du bare på det som er rett foran tryne ditt uansett hva det handler om eller? Ja for de kommer der og skjønner du: rett foran nese di, skrevet i det sekundet du er her, denne tråden er jo også beviset på det. Så selv om du Ingen interesse har for noe annet enn det som detter foran nese de i dette sekundet så kan du fremdeles se det. Denne tråden er på første siden akkurat nå :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...