Gå til innhold

Alle rundt meg klager på den elendige sommeren og jeg prøver tappert å late som at jeg er enig

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Men sannheten er at for min del er det alt for mye sol, alt for varmt og alt for lite regn og vind. Jeg er helt utslitt av de lange, lyse dagene. Sola gir meg hodepine og jeg sliter alltid med døgnrytmen på sommeren. Jeg er lei av å føle meg seig og ekkel kort tid etter dusj på grunn av varmen. Lei av å slite med å sove på grunn av varmen. Lei av at til tross for mye gjennomlufting lukter det alltid innestengt om sommeren. Jeg blir tett i nesa av varmen. Dårlig appetitt så formen blir dårlig. Deprimert blir jeg også hver sommer. Jeg HATER sommer!

Anonymkode: 72be1...91d

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men sannheten er at for min del er det alt for mye sol, alt for varmt og alt for lite regn og vind. Jeg er helt utslitt av de lange, lyse dagene. Sola gir meg hodepine og jeg sliter alltid med døgnrytmen på sommeren. Jeg er lei av å føle meg seig og ekkel kort tid etter dusj på grunn av varmen. Lei av å slite med å sove på grunn av varmen. Lei av at til tross for mye gjennomlufting lukter det alltid innestengt om sommeren. Jeg blir tett i nesa av varmen. Dårlig appetitt så formen blir dårlig. Deprimert blir jeg også hver sommer. Jeg HATER sommer!

Og hvorfor tenker du at du må være enig med alle andre? Du kan da selvfølgelig tenke og mene det du selv vil...

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan du inne ha dine egne meninger og si at du har hatt en fin sommer? Man må ikke være enig med andre hele tiden.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er flere som ikke liker varme og som synes at denne sommeren har vært fin.

Anonymkode: 6d589...288

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi folk blir fascinerende irriterte på meg om jeg glipper og klager på finværet deres, eller om jeg sier at nå var det deilig med grå himmel og regn så jeg får pustet litt. Sola er hellig for de rundt meg og skal ikke klages på. Mas om at jeg må dra meg ut for å nyyyyte når alt jeg vil er å gråte av sol og temperaturer over 15 grader. 

• Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor må du late som? Si hva du mener. Det skal svært mye til at jeg jatter med, og jeg opplever ikke noe negativt med å være uenig med andre om bagateller.

Anonymkode: 973a5...2ed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvis det er for varmt til å sove, så må du få deg aircondition eller varmepumpe. I 2024 har vi teknologi til å hindre for høy temperaturen inne. 

Anonymkode: 80f24...7bd

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror du folk vil bli provoserte hvis du sier du ikke ønsker sol og varme? I såfall er det en god grunn for å si hva du mener!

Anonymkode: cbd8f...60f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fordi folk blir fascinerende irriterte på meg om jeg glipper og klager på finværet deres, eller om jeg sier at nå var det deilig med grå himmel og regn så jeg får pustet litt. Sola er hellig for de rundt meg og skal ikke klages på. Mas om at jeg må dra meg ut for å nyyyyte når alt jeg vil er å gråte av sol og temperaturer over 15 grader. 

Er du i overgangsalderen? 

Anonymkode: 71b97...f99

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Anonymkode: 71b97...f99

Anonymkode: cbd8f...60f

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle ikke være nødvendig å holde det skjult for andre, men jeg opplever det litt på samme måte. Folk vet jeg ikke liker varmen, men sier ting som at man MÅ komme seg ut når været er FINT, og man må jo NYTE det mens det varer. 

Anonymkode: 9cdcb...8be

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Opplever det samme med folka rundt meg. De fleste elsker solen, mens jeg elsker alt regnværet vi har hatt i sommer ☺️

Anonymkode: cb15d...eb2

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er heller ikke glad i sol og varme... liker best kald eller kjølig luft. Da kan man kle på seg om man fryser. Men når det er 28-30 grader ute er det ikke stort mer å kle av seg når man sitter i singlet og shorts.

Anonymkode: 238f9...9c8

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg gruer meg til å komme på jobb igjen for da får jeg garantert høre hvor mye de har mislikt sommeren. Det er den samme leksa hver eneste gang! Jeg syns sommeren har vært perfekt, enkelte soldager når jeg har grilla og vært på ferie og mye vær der det gikk an å drive rydding og ordning inne. Kunne ikke blitt bedre for min del . 

Anonymkode: 674c4...a4a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er helt enig med deg, TS. Denne sommeren har vært altfor varm. Det er klamt og ekkelt. 

Men, jeg sier det som det er til folk hvis de spør meg. Og hvis de sier som de er programforpliktet til å si: "kan ikke klage på varmen når den endelig er her" så svarer jeg at jeg blir dårlig av varmen så jeg kan klage på den, så får de kose seg. 

Jeg liker ikke regn heller (såsant jeg ikke skal være inne da). Drømmeværet mitt er ca 20 grader og overskyet. Da koser jeg meg. 

Og når vinteren kommer og det er kaldt så tenker jeg tilbake til den varme sommeren og ønsker meg det igjen. Blir aldri fornøyd. hehehe

Anonymkode: e8bad...551

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det var da voldsomt til offermentalitet her. Jeg sier hele tiden at jeg liker høsten, foretrekker å sitter i skyggen, synes det er deilig når det regner. Møter ikke motstand. Men jeg er ikke så dramatisk som deg heller da, folk blir jo lei av syting på generell basis, enten det er syting på dårlig vær eller godt vær.

Anonymkode: e77a8...063

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ja, nok av de som blir forferdet over at andre mistrives i sol, og nærmest ser det som et dårlig moralsk trekk å ikke elske sol. Jeg føler det som jeg koker innvendig når det blir for varmt, og får soleksem, direkte sol svir på huden😝 Men nei, fy så fælt hvis jeg sier jeg er lettet når det begynner å regne, blåse eller skyer over 🫠 Men jeg må si jeg er forundret over at folk ikke er litt mer opptatt av å begrense sol når den er sterk, eller mer nøye med solkrem - de mest solglade jeg kjenner blir bare mer og mer rynkete, selv om vi er samme alder. 

Anonymkode: 5b0d9...6ac

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det var da voldsomt til offermentalitet her. Jeg sier hele tiden at jeg liker høsten, foretrekker å sitter i skyggen, synes det er deilig når det regner. Møter ikke motstand. Men jeg er ikke så dramatisk som deg heller da, folk blir jo lei av syting på generell basis, enten det er syting på dårlig vær eller godt vær.

Anonymkode: e77a8...063

Du leste ikke innlegget du svarte på, tydeligvis. 

Anonymkode: 5b0d9...6ac

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Med min astma og allergi så opplever jeg at folk stort sett tar det med fatni g at jeg liker regndagene best. Allikevel er de nok veldig på ideen om at jeg hadde likt soldagene best dersom jeg ikke hadee helseutfordringene. Sannheten er den at jeg liker regndagene så utrolig godt og koser meg. Verden blir mørkere, lunere og presset om ute, grilling, bading og soling forsvinner.

Anonymkode: bbb5c...182

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan er du i andre settinger? Tør du å si meningene dine på viktigere ting når du ikke tør å fortelle du ikke er så glad i sommeren? 

Anonymkode: dbd5c...5bb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...