AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #41 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi jeg ikke ønsker å sulte meg og de rundt meg er bekymret.jeg vil fungere hjemme med sønnen min og er ganske så aktiv daglig .sitter lite I ro. Anonymkode: 5d3f8...479 Men du sulter deg jo ikke når du ikke er sulten? Hva snakker du om? Kroppen din vil ikke ha mat, du er overvektig. Du trenger ikke spise mer da, la kroppen få ro og hvile og spis sunn næringsrik mat når du faktisk er sulten. Du fungerer sannsynligvis helt fint. Du vil merke sult før du merker at energien går ned uansett, det er sånn menneskekroppen fungerer. Anonymkode: be9b9...21a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #42 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Men du sulter deg jo ikke når du ikke er sulten? Hva snakker du om? Kroppen din vil ikke ha mat, du er overvektig. Du trenger ikke spise mer da, la kroppen få ro og hvile og spis sunn næringsrik mat når du faktisk er sulten. Du fungerer sannsynligvis helt fint. Du vil merke sult før du merker at energien går ned uansett, det er sånn menneskekroppen fungerer. Anonymkode: be9b9...21a Når man spiser 2 knøttsmå måltid om dagen som nesten tilsvarer et fullverdig måltid så er det sulting ja.veldig lite kalorier .ja jeg veier 10 kg for mye men vil gå ned på sunn måte. Anonymkode: 5d3f8...479 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #43 Del Skrevet 1. august 2024 Jeg ønsker råd, men jeg avviser alle råd, men jeg forventer også at noen skal komme med et revolusjonerende råd som jeg blir motivert av.. Og så glemte jeg å fortelle at jeg tidligere har slitt med x, y og z som gjør alle rådene dere kommer med er ekstra vanskelig å ta inn over seg.. Men jeg ønsker råd altså. Bare ikke de rådene som er så generelle. Typisk tråd opprettet på kvinneguiden... Anonymkode: 7267f...276 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #44 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Når man spiser 2 knøttsmå måltid om dagen som nesten tilsvarer et fullverdig måltid så er det sulting ja.veldig lite kalorier .ja jeg veier 10 kg for mye men vil gå ned på sunn måte. Anonymkode: 5d3f8...479 Tror du har noen problemer med psyken som du ikke forteller her. Normale friske voksne kan fint leve en periode på lite kalorier, særlig når kroppen sier at det går fint. Det som er usunt er å presse i seg avokado og olje og annen næringstett mat når man ikke er sulten fordi man er redd for å sulte seg. Du bare finner på problemer her nå, dette er bare tull. Anonymkode: be9b9...21a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #45 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror du har noen problemer med psyken som du ikke forteller her. Normale friske voksne kan fint leve en periode på lite kalorier, særlig når kroppen sier at det går fint. Det som er usunt er å presse i seg avokado og olje og annen næringstett mat når man ikke er sulten fordi man er redd for å sulte seg. Du bare finner på problemer her nå, dette er bare tull. Anonymkode: be9b9...21a Psyken er helt fin den men ønsker få I meg mer enn 500 kalorier daglig. Ha en fin dag videre. Anonymkode: 5d3f8...479 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #46 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Psyken er helt fin den men ønsker få I meg mer enn 500 kalorier daglig. Ha en fin dag videre. Anonymkode: 5d3f8...479 Jammen, så drikk et halvt glass med olivenolje hver dag, og bli ferdig med det. Herregud, for et i-lands problem. «Jeg er ganske tjukk, men vil gå ned i vekt OG spise mer» 🤣🤣 Anonymkode: faba5...113 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #47 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jammen, så drikk et halvt glass med olivenolje hver dag, og bli ferdig med det. Herregud, for et i-lands problem. «Jeg er ganske tjukk, men vil gå ned i vekt OG spise mer» 🤣🤣 Anonymkode: faba5...113 Ta de spydighetene dine en annen plass du Anonymkode: 5d3f8...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 1. august 2024 #48 Del Skrevet 1. august 2024 Hva spiser du til middag? Ha en feit saus til, det er noen ekstra kalorier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #49 Del Skrevet 1. august 2024 PusheenPusheen skrev (Akkurat nå): Hva spiser du til middag? Ha en feit saus til, det er noen ekstra kalorier Spiser ofte tacosalat , baligryte,laks og rømme. Kyllingwok Anonymkode: 5d3f8...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #50 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ta de spydighetene dine en annen plass du Anonymkode: 5d3f8...479 Du forstår ikke, det var ikke en spydighet. Du har hengt deg opp i noe helt sjukt dumt. Du må jo ikke spise masse mat hver dag. Ta en vitaminpille, kroppen din forsøker å regulere seg - og du vil tvangsfore deg. Du behøver ikke det! Anonymkode: faba5...113 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #51 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du forstår ikke, det var ikke en spydighet. Du har hengt deg opp i noe helt sjukt dumt. Du må jo ikke spise masse mat hver dag. Ta en vitaminpille, kroppen din forsøker å regulere seg - og du vil tvangsfore deg. Du behøver ikke det! Anonymkode: faba5...113 Somsagt vil gå ned i vekt på normal måte, kroppen blir ikke bra av at jeg sulter den . Anonymkode: 5d3f8...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #52 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Somsagt vil gå ned i vekt på normal måte, kroppen blir ikke bra av at jeg sulter den . Anonymkode: 5d3f8...479 Du sulter ikke kroppen. Jeg spiser heller ikke mye mat i løpet av en dag. Jeg kan riktignok kjenne meg sulten på kvelden, men sulter meg ikke likevel. Det å gå ned ca. 100g i løpet av en dag, er helt innafor. Det er snakk om mellom 0,5-1 kg i uka. Husk at du også får i deg kalorier av det fettet du steker middagen din i. Men om du ønsker mer kalorier, så er det bare å drikke litt jus, saft, kaffedrink eller ligende. Du trenger ikke å spise mer når kroppen er mett. Anonymkode: 9b09e...b00 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #53 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (På 31.7.2024 den 7.58): Hei jeg fødte for 11 uker siden (ammer ikke) gikk opp fra 79-88 i svangerskapet.er 1.62 høy.nå veier jeg 75.3. Ønsker ned 10 kg til og går ned ca 100 gram daglig,men jeg spiser for lite. Drikker en propud shake til lunsj(spiser ikke frokost) også spiser jeg middag . Men sliter med å få i meg mer.har ikke store matlysten. Noen tips? Mvh kvinne 41 Anonymkode: 5d3f8...479 Sliter du med å få i deg mat, så er en tur til fastlegen på sin plass. Det er mye som kan forandre seg i en kvinnekropp i, under og etter et svangerskap. Stoffskiftet ditt er en ting, og der finnes langt flere ting som bør sjekkes;utelukkes i en slik situasjon. Anonymkode: f6eb3...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #54 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sliter du med å få i deg mat, så er en tur til fastlegen på sin plass. Det er mye som kan forandre seg i en kvinnekropp i, under og etter et svangerskap. Stoffskiftet ditt er en ting, og der finnes langt flere ting som bør sjekkes;utelukkes i en slik situasjon. Anonymkode: f6eb3...104 Var og tok blodprøver i dag faktisk da jeg fikk svangerskapsdiabetes under svangerskapet , sliter og med mye svimmelhet så de tok mye prøver. Anonymkode: 5d3f8...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #55 Del Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du sulter ikke kroppen. Jeg spiser heller ikke mye mat i løpet av en dag. Jeg kan riktignok kjenne meg sulten på kvelden, men sulter meg ikke likevel. Det å gå ned ca. 100g i løpet av en dag, er helt innafor. Det er snakk om mellom 0,5-1 kg i uka. Husk at du også får i deg kalorier av det fettet du steker middagen din i. Men om du ønsker mer kalorier, så er det bare å drikke litt jus, saft, kaffedrink eller ligende. Du trenger ikke å spise mer når kroppen er mett. Anonymkode: 9b09e...b00 Når man får i seg max 500 kalorier om dagen så vil jeg si det er sulting. Jeg har gått ned mer enn 1 kg i uken siste tiden som gjør at folk rundt meg er bekymret . Anonymkode: 5d3f8...479 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. august 2024 #56 Del Skrevet 2. august 2024 Spis noe som du er glad i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #57 Del Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Når man får i seg max 500 kalorier om dagen så vil jeg si det er sulting. Jeg har gått ned mer enn 1 kg i uken siste tiden som gjør at folk rundt meg er bekymret . Anonymkode: 5d3f8...479 Du spiser nok mer enn max 500 kalorier om dagen, selv om du ikke tror det selv. Du nevner tacosalat, baligryte og laks og rømme. Dette er ikke kalorifattig mat. Har du veid all maten du spiser og ført opplysningene inn i en app som teller kalorier? Da vil du få en oversikt over hvor mye du faktisk spiser. Jeg tror du spiser mer enn du tror og at du vil få deg en overraskelse. Som andre skriver; nyt at du har lav matlyst og benytt sjansen til å gå ned i vekt. Det er en myte at det er sunnere å bruke lang tid på å gå ned i vekt enn å gå ned raskt i vekt. Du skriver at du vil ned 10 kg. Hvorfor er det dumt å nå målet raskere enn du ville gjort med din vanlige matlyst? Anonymkode: 9709e...17b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 2. august 2024 #58 Del Skrevet 2. august 2024 Å gå ned ca 1 kg i uka er ikke farlig 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #59 Del Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du spiser nok mer enn max 500 kalorier om dagen, selv om du ikke tror det selv. Du nevner tacosalat, baligryte og laks og rømme. Dette er ikke kalorifattig mat. Har du veid all maten du spiser og ført opplysningene inn i en app som teller kalorier? Da vil du få en oversikt over hvor mye du faktisk spiser. Jeg tror du spiser mer enn du tror og at du vil få deg en overraskelse. Som andre skriver; nyt at du har lav matlyst og benytt sjansen til å gå ned i vekt. Det er en myte at det er sunnere å bruke lang tid på å gå ned i vekt enn å gå ned raskt i vekt. Du skriver at du vil ned 10 kg. Hvorfor er det dumt å nå målet raskere enn du ville gjort med din vanlige matlyst? Anonymkode: 9709e...17b Aldri spist mye til middag , har på kanskje 3 ss til middag av tacosalat og baligryte, det er heller ikke noe jeg spiser ofte. Jeg ønsker å nå målet i slutten av oktober.ikke før. Anonymkode: 5d3f8...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #60 Del Skrevet 2. august 2024 PusheenPusheen skrev (1 time siden): Å gå ned ca 1 kg i uka er ikke farlig 😊 Nei 0.5-1 kg i uka er målet Anonymkode: 5d3f8...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå