AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #21 Del Skrevet 1. august 2024 AllahBallah skrev (På 31.7.2024 den 6.48): Du kan jo banke på hos dem? Spørre mannen om det er greit at du ligger med kona hans igjen? Lykke til! 😀 Jeg hadde svart ja, bare jeg fikk være med 🧡, i alle fall sett på. Anonymkode: fd508...047 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #22 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg må bare spørre, hva gjorde natta til den beste du noen gang har hatt? Gav hun bedre sexopplevelse enn menn har gitt deg før? Anonymkode: a201b...d4a Det gjorde hun definitivt. Og, ja, jeg er kvinne. TS Anonymkode: d98e2...269 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 2. august 2024 #23 Del Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det gjorde hun definitivt. Og, ja, jeg er kvinne. TS Anonymkode: d98e2...269 Ååååååja, vel, da er det nok greit og du er velkommen hjem 😊 Er det aktuelt med trekant tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #24 Del Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (På 31.7.2024 den 10.52): Bare fortsett å pule hu. Du har allerede gjort det, så ingen vei tilbake. Du har ikke gjort noe galt, det er hun som er ei utro tøs mot mannen sin. Så kjør på så lenge hun åpner fitten sin for deg. Du er syk mann, meget vulgær. Det er ikke sunt. Anonymkode: 3b3d3...f29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #25 Del Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (På 31.7.2024 den 6.41): Det ble slutt med kjæresten i vår, så nå er jeg 35 år og singel. Var på besøk hos ei veninne. Vi har kjent hverandre alltid. Hennes mann og barna var på tur og hun alene hjemme. Vi drakk vin, prata og hadde det veldig hyggelig da veninna mi plutselig kyssa meg. Jeg ble først overraska, men det var deilig og da hun tok handa mi og førte meg inn på soverommet ble jeg villig med. Den natta ble den beste jeg noen gang har hatt til tross for lite søvn. Nå er mannen og ungene hjemme igjen og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har lyst på mer, men vet også at dette var galt. Jeg trenger ingen fordømmende moralpreken, men gode råd fra andre som kanskje har opplevd det samme. Anonymkode: d98e2...269 Er du mann eller kvinne? Anonymkode: c44c5...d6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #26 Del Skrevet 2. august 2024 AllahBallah skrev (16 timer siden): Ååååååja, vel, da er det nok greit og du er velkommen hjem 😊 Er det aktuelt med trekant tror du? Jeg er ikke interessert i trekant, så nei. Anonymkode: d98e2...269 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #27 Del Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er du mann eller kvinne? Anonymkode: c44c5...d6b Jeg er kvinne. Anonymkode: d98e2...269 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #28 Del Skrevet 2. august 2024 On 8/1/2024 at 10:25 AM, AnonymBruker said: Jeg pleier ikke være språknazi, men du MÅ skrive venninne! Veninne ser helt barnehage ut. Du skriver jo godt ellers, så bare skrell av deg den feilen, vi har alle noen sånne inngrodde feil som vi ikke merker selv. Anonymkode: f325b...834 Fy søren for en språk nazisme, du er mer irritert på en skrivefeil enn utroskap 🤣🤣 Anonymkode: d32d7...665 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #29 Del Skrevet 3. august 2024 Hater utroskap. Anonymkode: a530a...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 3. august 2024 #30 Del Skrevet 3. august 2024 Jeg har hatt sex med mange venninner. I ungdommen stod skolevenninnene omtrent i kø for å få seg noe. Alle ville ha en bit av meg. Rekorden var 3 stk på et skoleball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #31 Del Skrevet 9. august 2024 Hans Tore Lem skrev (På 3.8.2024 den 9.27): Jeg har hatt sex med mange venninner. I ungdommen stod skolevenninnene omtrent i kø for å få seg noe. Alle ville ha en bit av meg. Rekorden var 3 stk på et skoleball. Hvordan er det nå? Anonymkode: d98e2...269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #32 Del Skrevet 9. august 2024 Hans Tore Lem skrev (På 3.8.2024 den 9.27): Jeg har hatt sex med mange venninner. I ungdommen stod skolevenninnene omtrent i kø for å få seg noe. Alle ville ha en bit av meg. Rekorden var 3 stk på et skoleball. Du er mann… Anonymkode: d98e2...269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #33 Del Skrevet 10. august 2024 On 7/31/2024 at 6:41 AM, AnonymBruker said: Nå er mannen og ungene hjemme igjen og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har lyst på mer, men vet også at dette var galt. Jeg trenger ingen fordømmende moralpreken, men gode råd fra andre som kanskje har opplevd det samme. Anonymkode: d98e2...269 Si det som det er at når mannen og ungene var borte, så drakk dere dere møkkings før du ble med inn på soverommet, harva over henne og spruta inni hu. Og om det er mulig og gjøre det på en regelmessig basis. Fordelen med og spørre mannen og ikke henne er: 1. Han vet mest sannsynlig ingenting om dette her. 2. Han går enten fra henne, eller blir hos henne, ender hun opp som singel så er det jo bare og fortsette og tømme seg i hu. Jeg skrev det på denne måten fordi folk som aktivt bidrar til utroskap mangler det aller meste av både takt, dannelse og empati. Anonymkode: cec64...ae4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atlas84 Skrevet 10. august 2024 #34 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (På 1.8.2024 den 23.09): Det gjorde hun definitivt. Og, ja, jeg er kvinne. TS Anonymkode: d98e2...269 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #35 Del Skrevet 10. august 2024 Ser nå at jeg var litt for kjapp med og kommentere, du kan jo gjøre det opp for han med og la han tømme seg i deg? Så er dere skuls? Anonymkode: cec64...ae4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 10. august 2024 #36 Del Skrevet 10. august 2024 On 7/31/2024 at 4:52 PM, AnonymBruker said: Bare fortsett å pule hu. Du har allerede gjort det, så ingen vei tilbake. Du har ikke gjort noe galt, det er hun som er ei utro tøs mot mannen sin. Så kjør på så lenge hun åpner fitten sin for deg. Anonymkode: 1f277...5a0 Er du 13 år? 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #37 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (På 1.8.2024 den 10.59): Det er ikke «mange» som har åpne forhold. Det tilhører sjeldenhetene. Har man åpent forhold er det normalt og brukelig å informere partnere om dette på forhånd for å unngå slike episoder som dette. Har selv vært i polymiljø i mange år og alle jeg har møtt har informert partnere om ordningen FØRST. Dette har vært et tema mange ganger. Derfor er sannsynligheten stor for at denne kvinnen har vært utro mot sin mann. Så er det opp til ts om han ønsker å leve med dette på samvittigheten. Han kjenner vel også kvinnens mann siden de har vært venner i mange år? Anonymkode: c41de...9a1 Nja. Det er ganske mange som har åpne forhold. Er selv i et åpent forhold, men der treffer jeg bare single damer. Der hvor det kommer frem at folk har åpne forhold er som oftest når de drikker, og begynner å bli litt løsmunnet. Og jeg har mange venner som det viste seg har hatt åpent forhold "halve livet". Anonymkode: 1f59e...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #38 Del Skrevet 11. august 2024 Kanskje du skal fortsette å utforske kvinner, siden dette var den beste natten i ditt liv? Bare ikke denne venninnen din, som åpenbart ikke har tenkt til å forlate mannen sin enda iallfall. Anonymkode: ccb95...d39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå