AnonymBruker Skrevet 31. juli #1 Del Skrevet 31. juli Hvilket navn til baby? Anonymkode: 26e3d...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #2 Del Skrevet 31. juli Egonor Anonymkode: 39824...2ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #3 Del Skrevet 31. juli Er ikke noe glad i navnet Jakob. Om jeg måtte velge blant de to andre ville jeg først valgt Håvard, så Aksel. Anonymkode: 7b514...e6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #4 Del Skrevet 31. juli Syns alle tre er fine, men Aksel har skarp uttalelse, så helst Håvard som er lett og mykt å høre på. Anonymkode: e5fe6...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 31. juli #5 Del Skrevet 31. juli (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Syns alle tre er fine, men Aksel har skarp uttalelse, så helst Håvard som er lett og mykt å høre på. Anonymkode: e5fe6...0e6 enig , av de tre ville jeg gått for håvard med jacob som sølvkandidat/nr 2. ps til TS - vet ikke om dere har hund eller ei, men så en video/trend på youtube hvor eier til hunden skrev ulike navn på tennisballer, kastet de samtidig også fikk hunden velge - altså den ballen hunden hentet ble navnet 😏😉 Endret 31. juli av Sofie Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #6 Del Skrevet 31. juli Håvard Anonymkode: 2b2a8...87c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #7 Del Skrevet 31. juli av de tre ville jeg valgt Håvard Anonymkode: c1857...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #8 Del Skrevet 31. juli Jakob er det eneste av navnene jeg liker Anonymkode: 0c35a...530 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #9 Del Skrevet 31. juli Håvard er fint og ikke så vanlig nå. Det er vel mest menn i 40-årene som heter det. Anonymkode: cb09b...fa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #10 Del Skrevet 31. juli Ville valgt Håvard av disse. Jakob er også OK, men veldig vanlig nå (dersom dere er opptatt av det). Aksel liker jeg ikke. Synes det høres ut som en sånn glatt pappagutt. Anonymkode: 39f7f...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #11 Del Skrevet 31. juli Jeg ville ikke valgt et navn med æ, ø eller å, så ikke Håvard i alle fall. Anonymkode: 6e704...332 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #12 Del Skrevet 31. juli Jeg liker best Jacob 😊. Anonymkode: 5b733...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #13 Del Skrevet 1. august Axl. Men du må skrive det sånn. Hvis han får en søster en gang kan hun hete Rose. Nydelig navn som er altfor lite i bruk. Anonymkode: 8790c...648 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #14 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (På 31.7.2024 den 4.16): Hvilket navn til baby? Anonymkode: 26e3d...345 Aksel digger det navnet. Jacob er det veldig mange som heter, så synes det er kjedelig, Håvard er helt ok Anonymkode: d5313...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #15 Del Skrevet 1. august Jacob er et flott navn, men veldig oppbrukt nå. Jeg jobber i barnehage/skole og har hatt minst en Jakob i gruppa/klassen de siste 10 år. Har f.eks to i ene gruppa nå. Aksel er på vei opp og ligger på topplista nå. Det er ikke like mange som heter det i skolen siden de er relativt nytt på topplista. Men jeg ville forsøkt å styrt unna topplistenavn. Man vil vel gjerne at ungen får ett navn som er sitt eget? Kjedelig og aldri få ha navnet i fred. Det kjenner jeg selv til, med mitt topplistenavn fra 80-tallet. Håvard er solid, tradisjonsrikt og stødig. Ville uten tvil gått for det. Synes det er skikkelig fint! Anonymkode: 60bb5...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #16 Del Skrevet 1. august Håvard er et fint og tradisjonelt navn. Anonymkode: eef5d...628 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #17 Del Skrevet 1. august Jakob er fint, men mye brukt nå! Håvard er nydelig, solid navn! Anonymkode: 58045...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #18 Del Skrevet 1. august Aksel Anonymkode: 6106e...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #19 Del Skrevet 1. august Aksel, Jakob og Håvard, - i den rekkefølgen 😊 Anonymkode: 01fcb...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. august #20 Del Skrevet 1. august Håvard André 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå